Festiwal Polskiej Animacji w Mediolanie

Festiwal Polskiej Animacji w Mediolanie

Brief for Poland / Aktualności

W dniach 21-25 maja 2013 roku w mediolańskiej galerii Careof DOCVA odbędzie się festiwal polskiej animacji pod nazwą identi_TY Animated Film Festiwal.

-

Po festiwalu Przemiany odbywającym się w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, gdzie po raz pierwszy zostało zaprezentowane identi_TY, projekt został zaproszony do Mediolanu.

Careof DOCVA zajmuje się promocją sztuki współczesnej, wpierając w szczególności twórczość młodych artystów działających na różnych polach ekspresji twórczej.

W ramach identi_TY Animated Film Festival włoskiej publiczności zostaną zaprezentowane krótkometrażowe filmy animowane związane z tematyką tożsamości. W programie znajdą się następujace filmy, m.in.: "Świteź" w reżyserii Kamila Polaka, "Refreny" Wioli Sowy, "Danny Boy" Marka Sobeckiego, "Snępowina" Marty Pajek, "Dróżnik" Piotra Szczepanowicza, "Miasto Płynie" Balbiny Bruszewskiej, "Pirate’s Life" Przemysława Adamskiego i Katarzyny Kijek, "The Rolling Stones" Krzysztofa Kiwerskiego.

Projekt identi_TY Animated Film Festival dofinansowany jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Wstęp na wszystkie pokazy filmowe jest bezpłatny

Program projektu będzie dostępny niebawem na stronie www.careof.org.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.