Jet Line producentem płyty „Powidoki Powstania Warszawskiego”

Jet Line producentem płyty „Powidoki Powstania Warszawskiego”

Brief.pl / Aktualności

Jet Line Outdoor zadebiutował w nowej roli: producenta niezwykłej płyty zatytułowanej “Powidoki Powstania Warszawskiego" Ygora Przebindowskiego.

-

O tym pomyśle i współpracy z Igorem mówi Magda Turowska z Działu Produkcji i Projektów Specjalnych Jet Line:

- Gdy dołączyłam do Jet Line miałam nadzieję, że moje wcześniejsze doświadczenia, właśnie muzyczne, kiedyś się przydadzą. Ogromnie się cieszę, że tak szybko było to możliwe. Płyta Ygora to piękna, ciepła muzyka, wykonana przez fantastycznych polskich artystów. Jestem przekonana, że Państwo pokochają to ciepło i niezwykłą atmosferę, niczym z filmu z dawnych lat. A dla nas, dla wszystkich w Jet Line, na co dzień przecież pracujących z komunikacją w przestrzeni, produkcja tej płyty była nowym, ciekawym doświadczeniem, nowym polem komunikacji, innej ale równie wyrazistej i również opartej o emocje.

“Powidoki Powstania Warszawskiego" to 11 utworów napisanych tak, jakby autor - Ygor Przebindowski - zapisywał wspomnienia z różnych dni Powstania Warszawskiego. Tak też brzmią tytuły poszczególnych utworów. W pracy nad płytą „Powidoki Powstania Warszawskiego” Ygorowi towarzyszyli świetni artyści - Kaczmarczyk, Dawid Lubowicz - Atom String Quartet, Robert Cichy, Marcin Januszkiewicz. Płytę, nagraną i realizowaną w Polsce i Austrii, objęło patronatem Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie można ją kupić. Ygor Przebindowski, pomysłodawca płyty i kompozytor muzyki, jest absolwentem katowickiej Akademii Muzycznej, kompozytorem, muzykiem i producentem, autor muzyki do wielu przestawień teatralnych i filmów, producentem płyt, pracującym z wieloma polskimi artystami.

Więcej informacji o płycie i projekcie można się dowiedzieć na stronie.

::

Zobacz również:

Rejs Odkrywców 2014

::

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.