Jet Line producentem płyty „Powidoki Powstania Warszawskiego”

Jet Line producentem płyty „Powidoki Powstania Warszawskiego”

Brief.pl / Aktualności

Jet Line Outdoor zadebiutował w nowej roli: producenta niezwykłej płyty zatytułowanej “Powidoki Powstania Warszawskiego" Ygora Przebindowskiego.

-

O tym pomyśle i współpracy z Igorem mówi Magda Turowska z Działu Produkcji i Projektów Specjalnych Jet Line:

- Gdy dołączyłam do Jet Line miałam nadzieję, że moje wcześniejsze doświadczenia, właśnie muzyczne, kiedyś się przydadzą. Ogromnie się cieszę, że tak szybko było to możliwe. Płyta Ygora to piękna, ciepła muzyka, wykonana przez fantastycznych polskich artystów. Jestem przekonana, że Państwo pokochają to ciepło i niezwykłą atmosferę, niczym z filmu z dawnych lat. A dla nas, dla wszystkich w Jet Line, na co dzień przecież pracujących z komunikacją w przestrzeni, produkcja tej płyty była nowym, ciekawym doświadczeniem, nowym polem komunikacji, innej ale równie wyrazistej i również opartej o emocje.

“Powidoki Powstania Warszawskiego" to 11 utworów napisanych tak, jakby autor - Ygor Przebindowski - zapisywał wspomnienia z różnych dni Powstania Warszawskiego. Tak też brzmią tytuły poszczególnych utworów. W pracy nad płytą „Powidoki Powstania Warszawskiego” Ygorowi towarzyszyli świetni artyści - Kaczmarczyk, Dawid Lubowicz - Atom String Quartet, Robert Cichy, Marcin Januszkiewicz. Płytę, nagraną i realizowaną w Polsce i Austrii, objęło patronatem Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie można ją kupić. Ygor Przebindowski, pomysłodawca płyty i kompozytor muzyki, jest absolwentem katowickiej Akademii Muzycznej, kompozytorem, muzykiem i producentem, autor muzyki do wielu przestawień teatralnych i filmów, producentem płyt, pracującym z wieloma polskimi artystami.

Więcej informacji o płycie i projekcie można się dowiedzieć na stronie.

::

Zobacz również:

Rejs Odkrywców 2014

::

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.