Stanowisko business development managera w K2 Media objęte

Stanowisko business development managera w K2 Media objęte

Brief.pl / Ludzie

Karolina Malewicz dołączyła od lipca do zespołu K2 Media na stanowisko business development manager. Malewicz będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, realizację planów sprzedażowych oraz zarządzanie Działem Rozwoju K2 Media, agencji mediowej z Grupy K2.

-

Karolina Malewicz posiada 15-letnie doświadczenie w sprzedaży projektów specjalnych i obsłudze klientów w głównych  kanałach komunikacji, ze szczególnym naciskiem na  internet i TV.  

Malewicz przez 8 lat pracowała w największej grupie mediowej - Grupie TVN. Początkowo w Onet.pl obejmowała stanowisko new business managera, później project sales managera, a przez ostatnie 3 lata zdobywała doświadczenie w TV, pełniąc obowiązki szefa sekcji sprzedaży specjalnej w TVN. Pozyskiwała budżety oraz koordynowała prace zespołów odpowiedzialnych za realizację m.in.: Akcji Zwykły Bohater dla BPH, Reality Show w TVN TURBO dla marki Old Spice, Plebiscytu Męska Rzecz TVN TURBO czy Wielkiego Meczu dla Fundacji TVN. Malewicz posiada również doświadczenie w pracy w działach sprzedaży wydawnictw prasowych: Marquard Media Sp. z o.o. („Cosmopolitan”, „Shape”, „Voyage”, „Playboy”, „Joy”, „CKM”), Agora S.A. („City Magazine”), czy Inter Media („Sukces”).

-Wieloletnie doświadczenie Karoliny w sprzedaży usług oraz realizacji niestandardowych projektów łączących telewizję z internetem dobrze wkomponowuje się w strategię rozwoju K2 Media i nasze najbliższe plany pozyskiwania klientów. - komentuje Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzający K2 Media. 

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, Leroy Merlin, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis, Wittchen.

Tagi:

K2 Media

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.