Stanowisko business development managera w K2 Media objęte

Stanowisko business development managera w K2 Media objęte

Brief.pl / Ludzie

Karolina Malewicz dołączyła od lipca do zespołu K2 Media na stanowisko business development manager. Malewicz będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, realizację planów sprzedażowych oraz zarządzanie Działem Rozwoju K2 Media, agencji mediowej z Grupy K2.

-

Karolina Malewicz posiada 15-letnie doświadczenie w sprzedaży projektów specjalnych i obsłudze klientów w głównych  kanałach komunikacji, ze szczególnym naciskiem na  internet i TV.  

Malewicz przez 8 lat pracowała w największej grupie mediowej - Grupie TVN. Początkowo w Onet.pl obejmowała stanowisko new business managera, później project sales managera, a przez ostatnie 3 lata zdobywała doświadczenie w TV, pełniąc obowiązki szefa sekcji sprzedaży specjalnej w TVN. Pozyskiwała budżety oraz koordynowała prace zespołów odpowiedzialnych za realizację m.in.: Akcji Zwykły Bohater dla BPH, Reality Show w TVN TURBO dla marki Old Spice, Plebiscytu Męska Rzecz TVN TURBO czy Wielkiego Meczu dla Fundacji TVN. Malewicz posiada również doświadczenie w pracy w działach sprzedaży wydawnictw prasowych: Marquard Media Sp. z o.o. („Cosmopolitan”, „Shape”, „Voyage”, „Playboy”, „Joy”, „CKM”), Agora S.A. („City Magazine”), czy Inter Media („Sukces”).

-Wieloletnie doświadczenie Karoliny w sprzedaży usług oraz realizacji niestandardowych projektów łączących telewizję z internetem dobrze wkomponowuje się w strategię rozwoju K2 Media i nasze najbliższe plany pozyskiwania klientów. - komentuje Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzający K2 Media. 

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, Leroy Merlin, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis, Wittchen.

Tagi:

K2 Media

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?