Stanowisko business development managera w K2 Media objęte

Stanowisko business development managera w K2 Media objęte

Brief.pl / Ludzie

Karolina Malewicz dołączyła od lipca do zespołu K2 Media na stanowisko business development manager. Malewicz będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, realizację planów sprzedażowych oraz zarządzanie Działem Rozwoju K2 Media, agencji mediowej z Grupy K2.

-

Karolina Malewicz posiada 15-letnie doświadczenie w sprzedaży projektów specjalnych i obsłudze klientów w głównych  kanałach komunikacji, ze szczególnym naciskiem na  internet i TV.  

Malewicz przez 8 lat pracowała w największej grupie mediowej - Grupie TVN. Początkowo w Onet.pl obejmowała stanowisko new business managera, później project sales managera, a przez ostatnie 3 lata zdobywała doświadczenie w TV, pełniąc obowiązki szefa sekcji sprzedaży specjalnej w TVN. Pozyskiwała budżety oraz koordynowała prace zespołów odpowiedzialnych za realizację m.in.: Akcji Zwykły Bohater dla BPH, Reality Show w TVN TURBO dla marki Old Spice, Plebiscytu Męska Rzecz TVN TURBO czy Wielkiego Meczu dla Fundacji TVN. Malewicz posiada również doświadczenie w pracy w działach sprzedaży wydawnictw prasowych: Marquard Media Sp. z o.o. („Cosmopolitan”, „Shape”, „Voyage”, „Playboy”, „Joy”, „CKM”), Agora S.A. („City Magazine”), czy Inter Media („Sukces”).

-Wieloletnie doświadczenie Karoliny w sprzedaży usług oraz realizacji niestandardowych projektów łączących telewizję z internetem dobrze wkomponowuje się w strategię rozwoju K2 Media i nasze najbliższe plany pozyskiwania klientów. - komentuje Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzający K2 Media. 

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, Leroy Merlin, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis, Wittchen.

Tagi:

K2 Media

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.