wp - grudzien 2016

Stanowisko business development managera w K2 Media objęte

Stanowisko business development managera w K2 Media objęte

Brief.pl / Ludzie

Karolina Malewicz dołączyła od lipca do zespołu K2 Media na stanowisko business development manager. Malewicz będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, realizację planów sprzedażowych oraz zarządzanie Działem Rozwoju K2 Media, agencji mediowej z Grupy K2.

-

Karolina Malewicz posiada 15-letnie doświadczenie w sprzedaży projektów specjalnych i obsłudze klientów w głównych  kanałach komunikacji, ze szczególnym naciskiem na  internet i TV.  

Malewicz przez 8 lat pracowała w największej grupie mediowej - Grupie TVN. Początkowo w Onet.pl obejmowała stanowisko new business managera, później project sales managera, a przez ostatnie 3 lata zdobywała doświadczenie w TV, pełniąc obowiązki szefa sekcji sprzedaży specjalnej w TVN. Pozyskiwała budżety oraz koordynowała prace zespołów odpowiedzialnych za realizację m.in.: Akcji Zwykły Bohater dla BPH, Reality Show w TVN TURBO dla marki Old Spice, Plebiscytu Męska Rzecz TVN TURBO czy Wielkiego Meczu dla Fundacji TVN. Malewicz posiada również doświadczenie w pracy w działach sprzedaży wydawnictw prasowych: Marquard Media Sp. z o.o. („Cosmopolitan”, „Shape”, „Voyage”, „Playboy”, „Joy”, „CKM”), Agora S.A. („City Magazine”), czy Inter Media („Sukces”).

-Wieloletnie doświadczenie Karoliny w sprzedaży usług oraz realizacji niestandardowych projektów łączących telewizję z internetem dobrze wkomponowuje się w strategię rozwoju K2 Media i nasze najbliższe plany pozyskiwania klientów. - komentuje Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzający K2 Media. 

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, Leroy Merlin, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis, Wittchen.

Tagi:

K2 Media

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.