wp - grudzien 2016

Rusza portal ułatwiający zdradę!

Rusza portal ułatwiający zdradę!

Brief.pl / Aktualności

AshleyMadison.com, największy na świecie serwis dla osób szukających partnera do skoku w bok, liczący ponad 26 milionów użytkowników, właśnie uruchomił polskojęzyczną wersję platformy. Decyzję o rozpoczęciu działań w naszym kraju podjęto biorąc pod uwagę... wysoki wskaźnik Polaków deklarujących wiarę katolicką. Ostatnio przeprowadzone badanie pokazuje, że ponad 70 proc. użytkowników AshleyMadison.com jest wyznania chrześcijańskiego.

-

Polska jest 38. krajem, w którym serwis AshleyMadison.com rozpoczyna swoją działalnośc. Jest to portal umożliwiający użytkownikom znalezienie romansu i zachowanie go w tajemnicy dzięki systemowi ochrony wizerunku i prowadzonej korespondencji. Platforma cieszy się dużą popularnością na każdym rynku, na którym jest obecna. Prognozy dotyczące Polski są również bardzo dobre. Użytkownicy serwisu często szukają kochanki lub kochanka, gdyż nie chcą godzić się na życie w białych małżeństwach. Jak deklarują w badaniu przeprowadzonym przez AshleyMadison.com, seks w ich związkach nie istnieje lub jest rzadkością – prawie 50 proc. uprawia go raz na miesiąc. Zestawiając to z wynikami dotyczącymi religijności, (ok. 1/3 użytkowników regularnie się modli) nasuwa się wniosek, że osoby te cenią sobie zgodnie ze swoją wiarą instytucję małżeństwa, ale też chcą realizować się seksualnie. Dlatego rozwiązaniem jest nawiązanie romansu, który pozwoli spełnić erotyczne fantazje, a jednocześnie pozostanie nieodkryty.

Na platformie AshleyMadison.com dyskrecja jest najważniejsza. System ochorny prywatności oparty jest o model  kredytowy i pozwala klientowi chronić całą korespondencję (e-maile, czaty, puszczenie oka) hasłem, zachowując ją w pełnej w tajemnicy. Użytkownicy portalu mogą być pewni, że nikt nie napisze do nich na prywatny lub służbowy adres mailowy, nie zadzwoni do domu, biura czy na telefon komórkowy. Jeżeli klient dokona zakupu to jego lub jej karta kredytowa zostanie obciążona w dyskretny sposób. Platforma umożliwia przesyłanie zdjęć, ale są one widoczne tylko dla wybranych użytkowników. W przypadku, gdy klient korzysta z serwisu i musi go natychmiast opuścić, bo ktoś wchodzi do pokoju, może użyć przycisku paniki, który automatycznie przekierowuje na neutralną stronę. Możliwe jest również całkowite skasowanie swojego profilu, łącznie z usunięciem ze skrzynki adresata wszystkich wysłanych przez nadawcę wiadomości. AshleyMadion.com został stworzony dla osób, które myślą podobnie i chcą przeżyć romans idealny, pozostając jednocześnie w związku małżeńskim.

::

Seks się (nie) zawsze sprzedaje

::

-W drugiej połowie 2014 roku, planujemy ekspansję serwisu na rynki wschodniej Europy. Zaczynamy od Polski, bo nasze globalne doświadczenie pokazuje, że mieszkańcy krajów konserwatywnych i chrześcijańskich najchętniej korzystają z AshleyMadison.com – powiedział dyrektor ds. komunikacji na Europę, Christoph Kraemer. -Jednocześnie Polacy coraz odważniej sięgają po to, co pozwoli im zaspokoić ich pragnienia i potrzeby. Z tego względu udostępniamy im naszą platformę. Użytkownicy serwisu szuakją partnera do zaspokojenia potrzeb seksualnych, a także fantazji erotycznych. Około 20 proc. AshleyMadion.com najczęściej uprawia seks w pozycji misjonarskiej, a kilkanaście procent na łyżeczki. Jednocześnie zapytani o ich preferencje najczęściej podawali seks oralny.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.