Rusza portal ułatwiający zdradę!

Rusza portal ułatwiający zdradę!

Brief.pl / Aktualności

AshleyMadison.com, największy na świecie serwis dla osób szukających partnera do skoku w bok, liczący ponad 26 milionów użytkowników, właśnie uruchomił polskojęzyczną wersję platformy. Decyzję o rozpoczęciu działań w naszym kraju podjęto biorąc pod uwagę... wysoki wskaźnik Polaków deklarujących wiarę katolicką. Ostatnio przeprowadzone badanie pokazuje, że ponad 70 proc. użytkowników AshleyMadison.com jest wyznania chrześcijańskiego.

-

Polska jest 38. krajem, w którym serwis AshleyMadison.com rozpoczyna swoją działalnośc. Jest to portal umożliwiający użytkownikom znalezienie romansu i zachowanie go w tajemnicy dzięki systemowi ochrony wizerunku i prowadzonej korespondencji. Platforma cieszy się dużą popularnością na każdym rynku, na którym jest obecna. Prognozy dotyczące Polski są również bardzo dobre. Użytkownicy serwisu często szukają kochanki lub kochanka, gdyż nie chcą godzić się na życie w białych małżeństwach. Jak deklarują w badaniu przeprowadzonym przez AshleyMadison.com, seks w ich związkach nie istnieje lub jest rzadkością – prawie 50 proc. uprawia go raz na miesiąc. Zestawiając to z wynikami dotyczącymi religijności, (ok. 1/3 użytkowników regularnie się modli) nasuwa się wniosek, że osoby te cenią sobie zgodnie ze swoją wiarą instytucję małżeństwa, ale też chcą realizować się seksualnie. Dlatego rozwiązaniem jest nawiązanie romansu, który pozwoli spełnić erotyczne fantazje, a jednocześnie pozostanie nieodkryty.

Na platformie AshleyMadison.com dyskrecja jest najważniejsza. System ochorny prywatności oparty jest o model  kredytowy i pozwala klientowi chronić całą korespondencję (e-maile, czaty, puszczenie oka) hasłem, zachowując ją w pełnej w tajemnicy. Użytkownicy portalu mogą być pewni, że nikt nie napisze do nich na prywatny lub służbowy adres mailowy, nie zadzwoni do domu, biura czy na telefon komórkowy. Jeżeli klient dokona zakupu to jego lub jej karta kredytowa zostanie obciążona w dyskretny sposób. Platforma umożliwia przesyłanie zdjęć, ale są one widoczne tylko dla wybranych użytkowników. W przypadku, gdy klient korzysta z serwisu i musi go natychmiast opuścić, bo ktoś wchodzi do pokoju, może użyć przycisku paniki, który automatycznie przekierowuje na neutralną stronę. Możliwe jest również całkowite skasowanie swojego profilu, łącznie z usunięciem ze skrzynki adresata wszystkich wysłanych przez nadawcę wiadomości. AshleyMadion.com został stworzony dla osób, które myślą podobnie i chcą przeżyć romans idealny, pozostając jednocześnie w związku małżeńskim.

::

Seks się (nie) zawsze sprzedaje

::

-W drugiej połowie 2014 roku, planujemy ekspansję serwisu na rynki wschodniej Europy. Zaczynamy od Polski, bo nasze globalne doświadczenie pokazuje, że mieszkańcy krajów konserwatywnych i chrześcijańskich najchętniej korzystają z AshleyMadison.com – powiedział dyrektor ds. komunikacji na Europę, Christoph Kraemer. -Jednocześnie Polacy coraz odważniej sięgają po to, co pozwoli im zaspokoić ich pragnienia i potrzeby. Z tego względu udostępniamy im naszą platformę. Użytkownicy serwisu szuakją partnera do zaspokojenia potrzeb seksualnych, a także fantazji erotycznych. Około 20 proc. AshleyMadion.com najczęściej uprawia seks w pozycji misjonarskiej, a kilkanaście procent na łyżeczki. Jednocześnie zapytani o ich preferencje najczęściej podawali seks oralny.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.