wp - grudzien 2016

Life-saving Cable skuteczny w 335 proc.

Brief.pl / Inspiracje

Dzisiaj w smartfonach mieści się całe nasze życie. Moment, w którym bateria jest bliska rozładowania, a pod ręką nie ma ładowarki, budzi grozę. Life-saving Cable w prosty sposób uratuje życie smartfona, tak jak każdy z nas możesz uratować życie drugiego człowieka.

-

Agencja Y&R podjęła współpracę z Nar Mobile i przygotowała projekt, którego głównym celem było zwrócenie uwagi na problem deficytu krwi w bankach krwi na całym świecie. Akcja skupiona była wokół problemu rosnącej liczby zachorowań na talasemię w Azerbejdżanie. Leczenie tej choroby wymaga częstych transfuzji krwi, które nie są możliwe bez pomocy dużej liczby dawców. W ramach projektu powstała bransoletka, pozwalająca na transmisję energii z jednego smartfona do drugiego, a także aplikacja, umożliwiająca odnalezienie osób, które mogą się nią podzielić. Na bransoletce umieszczony został napis Donate energy to save a phone, and donate blood to save a life. W salonach Nar Mobile, przez miesiąc można było otrzymać gadżet za darmo, przy zakupie smartfona, obsługującego system Android. Zainteresowany tematem pomocy klient, mógł od razu po zakupie udać się do mobilnej stacji krwiodawstwa, znajdującej się przez salonem. Pomysł zwrócenia uwagi na ważną kwestię, przy wykorzystaniu gadżetów do smarftonów okazał się być trafiony. Media nagłośniły akcję, a w jej efekcie ilość ofiarowanej krwi wzrosła aż o 335 proc.

::

Zakupy mobilne - infografika

::

 

 Powyższy projekt jest kalką kampanii zrealizowanej w ubiegłym roku przez agencję Leo Burnett – The Donor Cable.

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.