Life-saving Cable skuteczny w 335 proc.

Brief.pl / Inspiracje

Dzisiaj w smartfonach mieści się całe nasze życie. Moment, w którym bateria jest bliska rozładowania, a pod ręką nie ma ładowarki, budzi grozę. Life-saving Cable w prosty sposób uratuje życie smartfona, tak jak każdy z nas możesz uratować życie drugiego człowieka.

-

Agencja Y&R podjęła współpracę z Nar Mobile i przygotowała projekt, którego głównym celem było zwrócenie uwagi na problem deficytu krwi w bankach krwi na całym świecie. Akcja skupiona była wokół problemu rosnącej liczby zachorowań na talasemię w Azerbejdżanie. Leczenie tej choroby wymaga częstych transfuzji krwi, które nie są możliwe bez pomocy dużej liczby dawców. W ramach projektu powstała bransoletka, pozwalająca na transmisję energii z jednego smartfona do drugiego, a także aplikacja, umożliwiająca odnalezienie osób, które mogą się nią podzielić. Na bransoletce umieszczony został napis Donate energy to save a phone, and donate blood to save a life. W salonach Nar Mobile, przez miesiąc można było otrzymać gadżet za darmo, przy zakupie smartfona, obsługującego system Android. Zainteresowany tematem pomocy klient, mógł od razu po zakupie udać się do mobilnej stacji krwiodawstwa, znajdującej się przez salonem. Pomysł zwrócenia uwagi na ważną kwestię, przy wykorzystaniu gadżetów do smarftonów okazał się być trafiony. Media nagłośniły akcję, a w jej efekcie ilość ofiarowanej krwi wzrosła aż o 335 proc.

::

Zakupy mobilne - infografika

::

 

 Powyższy projekt jest kalką kampanii zrealizowanej w ubiegłym roku przez agencję Leo Burnett – The Donor Cable.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.