Life-saving Cable skuteczny w 335 proc.

Brief.pl / Inspiracje

Dzisiaj w smartfonach mieści się całe nasze życie. Moment, w którym bateria jest bliska rozładowania, a pod ręką nie ma ładowarki, budzi grozę. Life-saving Cable w prosty sposób uratuje życie smartfona, tak jak każdy z nas możesz uratować życie drugiego człowieka.

-

Agencja Y&R podjęła współpracę z Nar Mobile i przygotowała projekt, którego głównym celem było zwrócenie uwagi na problem deficytu krwi w bankach krwi na całym świecie. Akcja skupiona była wokół problemu rosnącej liczby zachorowań na talasemię w Azerbejdżanie. Leczenie tej choroby wymaga częstych transfuzji krwi, które nie są możliwe bez pomocy dużej liczby dawców. W ramach projektu powstała bransoletka, pozwalająca na transmisję energii z jednego smartfona do drugiego, a także aplikacja, umożliwiająca odnalezienie osób, które mogą się nią podzielić. Na bransoletce umieszczony został napis Donate energy to save a phone, and donate blood to save a life. W salonach Nar Mobile, przez miesiąc można było otrzymać gadżet za darmo, przy zakupie smartfona, obsługującego system Android. Zainteresowany tematem pomocy klient, mógł od razu po zakupie udać się do mobilnej stacji krwiodawstwa, znajdującej się przez salonem. Pomysł zwrócenia uwagi na ważną kwestię, przy wykorzystaniu gadżetów do smarftonów okazał się być trafiony. Media nagłośniły akcję, a w jej efekcie ilość ofiarowanej krwi wzrosła aż o 335 proc.

::

Zakupy mobilne - infografika

::

 

 Powyższy projekt jest kalką kampanii zrealizowanej w ubiegłym roku przez agencję Leo Burnett – The Donor Cable.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.