Nowy serwis z bezpłatną muzyką

Nowy serwis z bezpłatną muzyką

Brief.pl / Aktualności

STX Jamboree uruchomiło serwis internetowy, w którym umożliwia bezpłatny odsłuch wydawanej przez siebie muzyki. Stanisław Trzciński, wydawca, podkreśla, że strona została entuzjastycznie przyjęta przez fanów na Facebooku. Zdając sobie sprawę ze zmian zachodzących obecnie w sposobie dystrybucji muzyki, zapewnia, że nowo powstały serwis to dopiero początek.

-

Wkrótce możemy spodziewać się realizacji kolejnych projektów, takich jak: radio internetowe i odsłuch poprzez aplikację na telefony komórkowe - dodaje.

Serwis, dostępny pod adresem http://www.stx-jamboree.com, umożliwia wysłuchanie ponad tysiąca utworów kilkuset wykonawców, z czterdziestu przygotowanych przez Stanisława Trzcińskiego polskich kompilacji: „Pozytywne Wibracje”, „Pinacolada”, „Pieprz i Wanilia”, „Sygnowano Fabryka Trzciny”, „Global Chillout” i „After Hours”. Większość z tych wydawanych od 17 lat płyt oznaczona jest jest marką STX Records, zaś jedynie kilka nadal znajduje się w sprzedaży sklepowej.

Obecnie korzystanie z  serwisu jest bezpłatne, nie wymaga logowania, zakładania konta ani podawania danych osobowych. Trzciński zapewnia, że baza utworów będzie przez niego regularnie uzupełniana. 

STX Jamboree logo

 

Zdając sobie sprawę ze zmian zachodzących obecnie w sposobie dystrybucji muzyki, zapewnia, że nowo powstały serwis to dopiero początek. Wkrótce możemy spodziewać się realizacji kolejnych projektów, takich jak: radio internetowe i odsłuch poprzez aplikację na telefony komórkowe - dodaje.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.