Nowy serwis z bezpłatną muzyką

Nowy serwis z bezpłatną muzyką

Brief.pl / Aktualności

STX Jamboree uruchomiło serwis internetowy, w którym umożliwia bezpłatny odsłuch wydawanej przez siebie muzyki. Stanisław Trzciński, wydawca, podkreśla, że strona została entuzjastycznie przyjęta przez fanów na Facebooku. Zdając sobie sprawę ze zmian zachodzących obecnie w sposobie dystrybucji muzyki, zapewnia, że nowo powstały serwis to dopiero początek.

-

Wkrótce możemy spodziewać się realizacji kolejnych projektów, takich jak: radio internetowe i odsłuch poprzez aplikację na telefony komórkowe - dodaje.

Serwis, dostępny pod adresem http://www.stx-jamboree.com, umożliwia wysłuchanie ponad tysiąca utworów kilkuset wykonawców, z czterdziestu przygotowanych przez Stanisława Trzcińskiego polskich kompilacji: „Pozytywne Wibracje”, „Pinacolada”, „Pieprz i Wanilia”, „Sygnowano Fabryka Trzciny”, „Global Chillout” i „After Hours”. Większość z tych wydawanych od 17 lat płyt oznaczona jest jest marką STX Records, zaś jedynie kilka nadal znajduje się w sprzedaży sklepowej.

Obecnie korzystanie z  serwisu jest bezpłatne, nie wymaga logowania, zakładania konta ani podawania danych osobowych. Trzciński zapewnia, że baza utworów będzie przez niego regularnie uzupełniana. 

STX Jamboree logo

 

Zdając sobie sprawę ze zmian zachodzących obecnie w sposobie dystrybucji muzyki, zapewnia, że nowo powstały serwis to dopiero początek. Wkrótce możemy spodziewać się realizacji kolejnych projektów, takich jak: radio internetowe i odsłuch poprzez aplikację na telefony komórkowe - dodaje.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.