Nowy serwis z bezpłatną muzyką

Nowy serwis z bezpłatną muzyką

Brief.pl / Aktualności

STX Jamboree uruchomiło serwis internetowy, w którym umożliwia bezpłatny odsłuch wydawanej przez siebie muzyki. Stanisław Trzciński, wydawca, podkreśla, że strona została entuzjastycznie przyjęta przez fanów na Facebooku. Zdając sobie sprawę ze zmian zachodzących obecnie w sposobie dystrybucji muzyki, zapewnia, że nowo powstały serwis to dopiero początek.

-

Wkrótce możemy spodziewać się realizacji kolejnych projektów, takich jak: radio internetowe i odsłuch poprzez aplikację na telefony komórkowe - dodaje.

Serwis, dostępny pod adresem http://www.stx-jamboree.com, umożliwia wysłuchanie ponad tysiąca utworów kilkuset wykonawców, z czterdziestu przygotowanych przez Stanisława Trzcińskiego polskich kompilacji: „Pozytywne Wibracje”, „Pinacolada”, „Pieprz i Wanilia”, „Sygnowano Fabryka Trzciny”, „Global Chillout” i „After Hours”. Większość z tych wydawanych od 17 lat płyt oznaczona jest jest marką STX Records, zaś jedynie kilka nadal znajduje się w sprzedaży sklepowej.

Obecnie korzystanie z  serwisu jest bezpłatne, nie wymaga logowania, zakładania konta ani podawania danych osobowych. Trzciński zapewnia, że baza utworów będzie przez niego regularnie uzupełniana. 

STX Jamboree logo

 

Zdając sobie sprawę ze zmian zachodzących obecnie w sposobie dystrybucji muzyki, zapewnia, że nowo powstały serwis to dopiero początek. Wkrótce możemy spodziewać się realizacji kolejnych projektów, takich jak: radio internetowe i odsłuch poprzez aplikację na telefony komórkowe - dodaje.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.