LOT w „grześkich” barwach

Brief.pl / Inspiracje

Samolot Polskich Linii Lotniczych LOT przez najbliższe pół roku będzie obradowany polską marką Grześki. Kampania jest kontynuacją trwającego obecnie konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?”.

-

Marka „Grześki” kontynuuje, rozpoczęty w konkursie „Gdzie Cię grześkość poniesie?” wątek lotniczy i zaprasza na loty „grześkim” samolotem, realizowane w ramach sieci połączeń europejskich. Embraer 175, obrandowany w nocy z 28 na 29 maja, swój debiut podniebny, ma już za sobą. Odrzutowiec w grześkich barwach – z logo marki „Grześki” widocznym po obu stronach kadłuba         i  „czekoladowym” statecznikiem zasilił flotę Polskich Linii Lotniczych LOT i jako regularny samolot rejsowy będzie latał przez najbliższe pół roku na europejskich trasach. To pierwsza tego typu akcja promocyjna marek słodyczy w Polsce.

- Pojawienie się grześkich wafelków na stateczniku i kadłubie samolotu należącego do PLL LOT to dla nas coś więcej niż tylko reklama z wykorzystaniem unikalnej „powierzchni”. Współpraca z LOT-em ma dla nas głębsze znaczenie - jest  to działanie oparte na partnerstwie i połączeniu wspólnych wartości. Bo chociaż obie marki działają w tak różnych branżach, mają jednak ze sobą wiele wspólnego – polski kapitał, polską tradycję i kilkadziesiąt lat doświadczeń na rynku. Wykorzystując potencjał Grześków i LOT-u chcemy, poza osiągnięciem obopólnych korzyści wizerunkowych, budować wartość „polskiej marki”…  Polskie firmy potrafią czerpać z tradycji i traktując ją, jako jeden z elementów budowania przewagi konkurencyjnej, z powodzeniem walczą o konsumenta – mówi Beata Telega, senior brand manager w  Colian Sp. z o.o.   

Za organizację i realizację akcji odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept.

Tagi:

lot grześki

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.