LOT w „grześkich” barwach

Brief.pl / Inspiracje

Samolot Polskich Linii Lotniczych LOT przez najbliższe pół roku będzie obradowany polską marką Grześki. Kampania jest kontynuacją trwającego obecnie konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?”.

-

Marka „Grześki” kontynuuje, rozpoczęty w konkursie „Gdzie Cię grześkość poniesie?” wątek lotniczy i zaprasza na loty „grześkim” samolotem, realizowane w ramach sieci połączeń europejskich. Embraer 175, obrandowany w nocy z 28 na 29 maja, swój debiut podniebny, ma już za sobą. Odrzutowiec w grześkich barwach – z logo marki „Grześki” widocznym po obu stronach kadłuba         i  „czekoladowym” statecznikiem zasilił flotę Polskich Linii Lotniczych LOT i jako regularny samolot rejsowy będzie latał przez najbliższe pół roku na europejskich trasach. To pierwsza tego typu akcja promocyjna marek słodyczy w Polsce.

- Pojawienie się grześkich wafelków na stateczniku i kadłubie samolotu należącego do PLL LOT to dla nas coś więcej niż tylko reklama z wykorzystaniem unikalnej „powierzchni”. Współpraca z LOT-em ma dla nas głębsze znaczenie - jest  to działanie oparte na partnerstwie i połączeniu wspólnych wartości. Bo chociaż obie marki działają w tak różnych branżach, mają jednak ze sobą wiele wspólnego – polski kapitał, polską tradycję i kilkadziesiąt lat doświadczeń na rynku. Wykorzystując potencjał Grześków i LOT-u chcemy, poza osiągnięciem obopólnych korzyści wizerunkowych, budować wartość „polskiej marki”…  Polskie firmy potrafią czerpać z tradycji i traktując ją, jako jeden z elementów budowania przewagi konkurencyjnej, z powodzeniem walczą o konsumenta – mówi Beata Telega, senior brand manager w  Colian Sp. z o.o.   

Za organizację i realizację akcji odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept.

Tagi:

lot grześki

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.