wp - grudzien 2016

LOT w „grześkich” barwach

Brief.pl / Inspiracje

Samolot Polskich Linii Lotniczych LOT przez najbliższe pół roku będzie obradowany polską marką Grześki. Kampania jest kontynuacją trwającego obecnie konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?”.

-

Marka „Grześki” kontynuuje, rozpoczęty w konkursie „Gdzie Cię grześkość poniesie?” wątek lotniczy i zaprasza na loty „grześkim” samolotem, realizowane w ramach sieci połączeń europejskich. Embraer 175, obrandowany w nocy z 28 na 29 maja, swój debiut podniebny, ma już za sobą. Odrzutowiec w grześkich barwach – z logo marki „Grześki” widocznym po obu stronach kadłuba         i  „czekoladowym” statecznikiem zasilił flotę Polskich Linii Lotniczych LOT i jako regularny samolot rejsowy będzie latał przez najbliższe pół roku na europejskich trasach. To pierwsza tego typu akcja promocyjna marek słodyczy w Polsce.

- Pojawienie się grześkich wafelków na stateczniku i kadłubie samolotu należącego do PLL LOT to dla nas coś więcej niż tylko reklama z wykorzystaniem unikalnej „powierzchni”. Współpraca z LOT-em ma dla nas głębsze znaczenie - jest  to działanie oparte na partnerstwie i połączeniu wspólnych wartości. Bo chociaż obie marki działają w tak różnych branżach, mają jednak ze sobą wiele wspólnego – polski kapitał, polską tradycję i kilkadziesiąt lat doświadczeń na rynku. Wykorzystując potencjał Grześków i LOT-u chcemy, poza osiągnięciem obopólnych korzyści wizerunkowych, budować wartość „polskiej marki”…  Polskie firmy potrafią czerpać z tradycji i traktując ją, jako jeden z elementów budowania przewagi konkurencyjnej, z powodzeniem walczą o konsumenta – mówi Beata Telega, senior brand manager w  Colian Sp. z o.o.   

Za organizację i realizację akcji odpowiada Agencja cross komunikacji XConcept.

Tagi:

lot grześki

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.