Kłamstwa marketingu

Brief.pl / Aktualności

Kate Cooper, konsultantka ds. marketingu produktów żywieniowych w ciągu 7 minut swojej prezentacji wprawiła w osłupienie zgromadzone audytorium.

-

Efekt ten uzyskała dzięki bardzo plastycznemu pokazaniu jakich technik używa marketing, aby konsumenci nie czuli dyskomfortu podczas kupowania produktów pochodzenia zwierzęcego.

::

Co sądzicie o tej prezentacji? Jak oceniacie sposób w jaki Kate Cooper mówiła do publiczności?

Piszcie w komentarzach.

::

Edit

Za prezentacją stoi agencja catsnake.com, która zatrudniła Kate Cooper, aby wcieliła się w rolę ekspertki. Jednak zarówno reakcje publiczności jak i przedstawione dane są prawdziwe (dziękujemy Mateuszowi, który podzielił się z nami na naszym fan page'u tą informacją).

Tagi:

marketing FMCG

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.