Klub Plażowy Zatoka Sztuki otwarty!

Brief.pl / Patronaty

Na sopockiej plaży już po raz kolejny ruszył beach club Zatoka Sztuki. W tym roku organizatorzy przedsięwzięcia przewidują wiele interesujących atrakcji m.in. koncert Boba Sinclara czy zajęcia z jogi.

-

Przestrzeń Zatoka Sztuki to specjalnie wyznaczona część plaży, poświęcona rozrywce, kulturze i sztuce. Do dyspozycji plażowiczów przezaczono taras słoneczny, leżaki plażowe, domki oraz ekskluzywną strefę Moet. W tym sezonie organizatorzy planują zapewnić wczasowiczom takie atrakcje jak zajęcia z jogi oraz masaże relaksacyjne.

zatoka sztuki beach club

Na scenie beach clubu wystąpią w tym sezonie polskie oraz światowe gwiazdy estrady. Wśród nich znajdą się m.in.:

05.07 Lisa Shaw
06.07 KOMPAKT Rec. Showcase w. Sascha Funke & Mattias Aguayo
10.07 Brodka 
12.07 Bob Sinclar
24.07 Smolik
26.07 Jessie Ware
31.07 Nosowska 
01.08 Lulu James
14.08 Dawid Podsiadło
15.08 Delilah 
21.08 Bednarek

Program przewiduje również koncerty DJów z kraju i z zagranicy. Bilety na wydarzenia dostępne są na stronie www.ebilet.pl

Fan page Zatoki Sztuki -> polub

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.