Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W zeszłym tygodniu największą popularnością cieszył się news o Marcinie Gortacie i reakcji Porsche na jego "wybryk". Spodobał Wam się również filmik o "Smutnym Autobusie" oraz artykuł o tym, że Seks (nie) zawsze się sprzedaje.

-

MARCIN GORTAT I PORSCHE

Wiele mówi się o wirusowym rozprzestrzenianiu się informacji dzięki mediom społecznościowym. Niedawno mogliśmy przekonać się jak zawrotne może mieć ono tempo. I jak marka może w takich sytuacjach zareagować.

::

„SMUTNY AUTOBUS” OD K2

Wczoraj internet obiegła historia o „Smutnym Autobusie”. Ten dwuminutowy spot stworzony dla Centralnego Ośrodka Informatyki przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych przez Agencję reklamową K2 Internet wywołał wśród internautów wiele komentarzy.

::

SEKS SIĘ (NIE) ZAWSZE SPRZEDAJE

Zaczęło się lato, coś wisi w powietrzu. Jak co roku, jest to seks. Kiedy dwa tygodnie temu zobaczyłem okładkę „Newsweeka” z nagą parą i krzyczącym tytułem: „Seks obsesje Polaków” pomyślałem: Nie złapiecie mnie na to. W tekście na pewno jest trochę ciekawostek i obowiązkowo wyniki badań, ale mechanizm obronny okazał się wystarczająco silny, aby się nie skusić.

::

CZARNY PR NIE ISTNIEJE. UŻYWAJ POPRAWNIE: PROPAGANDA

Przepraszam, że już z tytułu krzyczę na Was, ale ta sprawa od lat nie daje mi spokoju. Dokładnie osiem lat temu moja ówczesna szefowa i mentorka Public Relations oświeciła mnie: – nie ma czegoś takiego, jak "czarny PR"! – zagrzmiała Magda Nahurska.

::

DEBATA: MARKETING JEST WSZYSTKIM

13 maja br. w warszawskiej restauracji Blue Cactus odbyła się debata poświęcona miejscu marketingu w strukturze firm.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.