Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W zeszłym tygodniu największą popularnością cieszył się news o Marcinie Gortacie i reakcji Porsche na jego "wybryk". Spodobał Wam się również filmik o "Smutnym Autobusie" oraz artykuł o tym, że Seks (nie) zawsze się sprzedaje.

-

MARCIN GORTAT I PORSCHE

Wiele mówi się o wirusowym rozprzestrzenianiu się informacji dzięki mediom społecznościowym. Niedawno mogliśmy przekonać się jak zawrotne może mieć ono tempo. I jak marka może w takich sytuacjach zareagować.

::

„SMUTNY AUTOBUS” OD K2

Wczoraj internet obiegła historia o „Smutnym Autobusie”. Ten dwuminutowy spot stworzony dla Centralnego Ośrodka Informatyki przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych przez Agencję reklamową K2 Internet wywołał wśród internautów wiele komentarzy.

::

SEKS SIĘ (NIE) ZAWSZE SPRZEDAJE

Zaczęło się lato, coś wisi w powietrzu. Jak co roku, jest to seks. Kiedy dwa tygodnie temu zobaczyłem okładkę „Newsweeka” z nagą parą i krzyczącym tytułem: „Seks obsesje Polaków” pomyślałem: Nie złapiecie mnie na to. W tekście na pewno jest trochę ciekawostek i obowiązkowo wyniki badań, ale mechanizm obronny okazał się wystarczająco silny, aby się nie skusić.

::

CZARNY PR NIE ISTNIEJE. UŻYWAJ POPRAWNIE: PROPAGANDA

Przepraszam, że już z tytułu krzyczę na Was, ale ta sprawa od lat nie daje mi spokoju. Dokładnie osiem lat temu moja ówczesna szefowa i mentorka Public Relations oświeciła mnie: – nie ma czegoś takiego, jak "czarny PR"! – zagrzmiała Magda Nahurska.

::

DEBATA: MARKETING JEST WSZYSTKIM

13 maja br. w warszawskiej restauracji Blue Cactus odbyła się debata poświęcona miejscu marketingu w strukturze firm.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.