Lego w 10 pomysłowych odsłonach

Lego w 10 pomysłowych odsłonach

Brief.pl / Inspiracje

Lego, duńska firma z ponad 80-letnią tradycją, zajmuje specjalne miejsce w sercach wielu z nas. Marka ma tysiące wyznawców na cały świecie i utrzymuje się na rynku mimo pojawienia się zabawek, wykorzystujących najnowsze technologie. Kochamy je za prostotę, rozbudzanie naszej wyobraźni, a także niezapomniane kampanie reklamowe.

-

Przedstawiamy dziesięć kreatywnych  kampanii marki Lego, genialnych w swojej prostocie:

1. CREATIVITY FORGIVES EVERYTHING - Doskonały pomysł na zaprezentowanie potęgi wyobraźni. Seria reklam, przedstawiających nietypowe zastosowanie klocków lego, apeluje do rodziców o nieingerowanie w kreatywne, zadziwiające pomysły dzieci. Projekt przygotowała agencja GreyParis.

 

2.  EVERY LEGO BRICK TELLS A STORY. BUILD YOURS – Amerykańska agencja reklamowa Pereira & O'Dell zaproponowała fabułę trzech historii , a każda z nich zaczynała się od jednego kolorowego klocka.  Od inwencji twórczej  każdego z nas zależy, jaka historia wiązać się będzie z małym, żółtym klockiem LEGO.

 

3.  HOW DO YOU SAY „IMAGINATION” WITHOUT SAYING IT?– Kolejna kampania zwracająca uwagę na  wpływ klocków LEGO na pobudzanie wyobraźni i pomysłowości dzieci. Na taki pomysł promocji wpadła amerykańska agencja Blattner Brunner

 

4. BUILDERS OF TOMORROW – Seria trzech reklam stylizowanych na lata 60., 70. oraz 80. Ich przesłanie jest jednoznaczne- dziś dziecko bawi się klockami LEGO, jutro będzie zmieniać świat. Za pomysł odpowiada niemiecka agencja Serviceplan.

 

5. IT’S WHAT YOU MAKE OF IT- Te same klocki i milion kombinacji. Projekt powstał w Miami Ad School. 

 

::

Zobacz również:

Lego Star Wars: nowa kampania

::

 

6. . IMAGINE A SONG/ IMAGINE A MOVIE - przykład kampanii, wchodzącej w interakcję z odbiorcami. Rozwiązaniami rebusów, stworzonych z okazji 55 rocznicy urodzin LEGO, są tytuły piosenek i filmów, dla dzieci, ale nie tylko.

 

7. Zagadki stworzone w 2012 roku przez agencję reklamową z Hamburga, po raz kolejny urzekają swoją prostotą i namawiają odbiorców do chwili zabawy. Minimalistyczne rysunki przedstawiają bohaterów filmów rysunkowych 

 

8. PURE BRAINFOOD -  Niebanalny, a zarazem genialny prosty w swoim przesłaniu projekt. Kolejna odsłona kreatywności

 

9. WORD PUZZLES- Agencja TBWA z Kostaryki przykuwa uwagę odbiory serią łamigłówek, zmuszających do poruszenia wyobraźni.

 

10. SMALL TOYS , BIG STORIES – Kolejny, jeszcze bardziej minimalistyczny projekt Miami Ad School . Cykl reklam, który pozostawia dużo miejsca na dowolną interpretację.

 

 

Marka LEGO idzie z duchem czasu, ale nie rezygnuje z głównego przekazu firmy, jakimi jest chęć pobudzenia wyobraźni swoich klientów. Niedawno na rynku pojawiła się gra Lego Fushion, która łączy nowe technologie , z tradycyjnymi klockami. Takimi działaniami LEGO zdobywa serca dzieci i dorosłych zarazem.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.