Lego w 10 pomysłowych odsłonach

Lego w 10 pomysłowych odsłonach

Brief.pl / Inspiracje

Lego, duńska firma z ponad 80-letnią tradycją, zajmuje specjalne miejsce w sercach wielu z nas. Marka ma tysiące wyznawców na cały świecie i utrzymuje się na rynku mimo pojawienia się zabawek, wykorzystujących najnowsze technologie. Kochamy je za prostotę, rozbudzanie naszej wyobraźni, a także niezapomniane kampanie reklamowe.

-

Przedstawiamy dziesięć kreatywnych  kampanii marki Lego, genialnych w swojej prostocie:

1. CREATIVITY FORGIVES EVERYTHING - Doskonały pomysł na zaprezentowanie potęgi wyobraźni. Seria reklam, przedstawiających nietypowe zastosowanie klocków lego, apeluje do rodziców o nieingerowanie w kreatywne, zadziwiające pomysły dzieci. Projekt przygotowała agencja GreyParis.

 

2.  EVERY LEGO BRICK TELLS A STORY. BUILD YOURS – Amerykańska agencja reklamowa Pereira & O'Dell zaproponowała fabułę trzech historii , a każda z nich zaczynała się od jednego kolorowego klocka.  Od inwencji twórczej  każdego z nas zależy, jaka historia wiązać się będzie z małym, żółtym klockiem LEGO.

 

3.  HOW DO YOU SAY „IMAGINATION” WITHOUT SAYING IT?– Kolejna kampania zwracająca uwagę na  wpływ klocków LEGO na pobudzanie wyobraźni i pomysłowości dzieci. Na taki pomysł promocji wpadła amerykańska agencja Blattner Brunner

 

4. BUILDERS OF TOMORROW – Seria trzech reklam stylizowanych na lata 60., 70. oraz 80. Ich przesłanie jest jednoznaczne- dziś dziecko bawi się klockami LEGO, jutro będzie zmieniać świat. Za pomysł odpowiada niemiecka agencja Serviceplan.

 

5. IT’S WHAT YOU MAKE OF IT- Te same klocki i milion kombinacji. Projekt powstał w Miami Ad School. 

 

::

Zobacz również:

Lego Star Wars: nowa kampania

::

 

6. . IMAGINE A SONG/ IMAGINE A MOVIE - przykład kampanii, wchodzącej w interakcję z odbiorcami. Rozwiązaniami rebusów, stworzonych z okazji 55 rocznicy urodzin LEGO, są tytuły piosenek i filmów, dla dzieci, ale nie tylko.

 

7. Zagadki stworzone w 2012 roku przez agencję reklamową z Hamburga, po raz kolejny urzekają swoją prostotą i namawiają odbiorców do chwili zabawy. Minimalistyczne rysunki przedstawiają bohaterów filmów rysunkowych 

 

8. PURE BRAINFOOD -  Niebanalny, a zarazem genialny prosty w swoim przesłaniu projekt. Kolejna odsłona kreatywności

 

9. WORD PUZZLES- Agencja TBWA z Kostaryki przykuwa uwagę odbiory serią łamigłówek, zmuszających do poruszenia wyobraźni.

 

10. SMALL TOYS , BIG STORIES – Kolejny, jeszcze bardziej minimalistyczny projekt Miami Ad School . Cykl reklam, który pozostawia dużo miejsca na dowolną interpretację.

 

 

Marka LEGO idzie z duchem czasu, ale nie rezygnuje z głównego przekazu firmy, jakimi jest chęć pobudzenia wyobraźni swoich klientów. Niedawno na rynku pojawiła się gra Lego Fushion, która łączy nowe technologie , z tradycyjnymi klockami. Takimi działaniami LEGO zdobywa serca dzieci i dorosłych zarazem.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.