Spółki z Lowe Group podkreślają przynależność do grupy

Spółki z Lowe Group podkreślają przynależność do grupy

Brief.pl / Aktualności

Grupa Lowe Poland ujednolica nazwy swoich spółek. Dom mediowy PanMedia Western zmienił nazwę na Lowe Media, agencja reklamowe Lowe GGK na Lowe Warsaw a agencja shopper marketingowa Open &Partners na Lowe Open.

-

- Rebranding akcentuje naszą przynależność do czołowej światowej grupy, od której czerpiemy najnowocześniejszy globalny know – how. Nowa nazwa także podkreśla zintegrowanie i uzupełnianie niektórych kompetencji komunikacyjnych skupionych w grupie Lowe Poland firm. Jednak wciąż zarówno dom mediowy i agencja reklamowa pozostają odrębnymi markami, ściśle specjalizującymi się w swoich zawodowych domenach – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca Lowe Media.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.