Konkurs „Kreator miejsc pracy” rozstrzygnięty

Konkurs „Kreator miejsc pracy” rozstrzygnięty

Brief.pl / Patronaty

Minister pracy i polityki społecznej przyznał nagrody w konkursie „Kreator miejsc pracy”. Statuetki zostały przyznane firmom, które stworzyły najwięcej nowych miejsc pracy w roku 2013. Oceniane były również warunki, jakie pracownikom tworzy pracodawca. Uroczysta gala odbyła się 24 czerwca w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej.

-

Zwycięzcami tegorocznej edycji konkursu „Kreator miejsc pracy” zostali: Lubelski Węgiel „Bogdanka” S.A., Atos IT Services, Toys „R” Us Poland Sp. z o.o., Tomasz Cajdler Tomex oraz Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo. Dodatkowo przyznano wyróżnienia dla Kolei Mazowieckich Sp. z o.o. za szczególny wkład w zatrudnienie osób powyżej pięćdziesiątego roku życia oraz dla „PIWEK” Centrum Obróbki Mechanicznej Mateusz Piwek za zatrudnianie osób poniżej trzydziestego roku życia.

- Dotychczas nagradzano firmy za ich innowacyjność, wyniki finansowe, tempo rozwoju. My chcemy pokazać ludzką twarz prowadzenia biznesu – pokazać, że zapewnianie dobrych warunków pracownikom nie stoi w sprzeczności z rozwojem i dobrymi wynikami firmy – komentuje Władysław Kosiniak-Kamysz, minister pracy i polityki społecznej.

W kapitule konkursu uczestniczyli przedstawiciele związków zawodowych i organizacji pracodawców. - Konkurs spotkał się z bardzo życzliwym przyjęciem z ich strony. To pokazuje, że tematyka promocji zatrudnienia jest ważna nie tylko dla pracowników, ale także dla samych pracodawców – powiedział minister Kosiniak-Kamysz.

- Oprócz zwiększania miejsc pracy i pakietu socjalnego, który oferujemy naszym pracownikom dbamy też o młodych. Przyjmujemy na praktyki uczniów z okolicznych szkół. W regionie takim jak Lubelszczyzna każde miejsce pracy liczy się dwukrotnie a nawet trzykrotnie – powiedział Waldemar Bernaciak, Z-ca Prezesa Zarządu ds. Handlu i Logistyki,  firmy Lubelski Węgiel „Bogdanka”.

Jakie były kryteria oceny? Kluczowy był wzrost zatrudnienia w firmie. Punkty można było zdobyć także za przyjęcie do pracy młodych pracowników do 30. roku życia, z grupy 50+ oraz osób niepełnosprawnych. Brano pod uwagę również rzetelność pracodawców - m.in. to, czy zatrudniają pracowników na umowach o pracę. 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.