Konkurs „Kreator miejsc pracy” rozstrzygnięty

Konkurs „Kreator miejsc pracy” rozstrzygnięty

Brief.pl / Patronaty

Minister pracy i polityki społecznej przyznał nagrody w konkursie „Kreator miejsc pracy”. Statuetki zostały przyznane firmom, które stworzyły najwięcej nowych miejsc pracy w roku 2013. Oceniane były również warunki, jakie pracownikom tworzy pracodawca. Uroczysta gala odbyła się 24 czerwca w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej.

-

Zwycięzcami tegorocznej edycji konkursu „Kreator miejsc pracy” zostali: Lubelski Węgiel „Bogdanka” S.A., Atos IT Services, Toys „R” Us Poland Sp. z o.o., Tomasz Cajdler Tomex oraz Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo. Dodatkowo przyznano wyróżnienia dla Kolei Mazowieckich Sp. z o.o. za szczególny wkład w zatrudnienie osób powyżej pięćdziesiątego roku życia oraz dla „PIWEK” Centrum Obróbki Mechanicznej Mateusz Piwek za zatrudnianie osób poniżej trzydziestego roku życia.

- Dotychczas nagradzano firmy za ich innowacyjność, wyniki finansowe, tempo rozwoju. My chcemy pokazać ludzką twarz prowadzenia biznesu – pokazać, że zapewnianie dobrych warunków pracownikom nie stoi w sprzeczności z rozwojem i dobrymi wynikami firmy – komentuje Władysław Kosiniak-Kamysz, minister pracy i polityki społecznej.

W kapitule konkursu uczestniczyli przedstawiciele związków zawodowych i organizacji pracodawców. - Konkurs spotkał się z bardzo życzliwym przyjęciem z ich strony. To pokazuje, że tematyka promocji zatrudnienia jest ważna nie tylko dla pracowników, ale także dla samych pracodawców – powiedział minister Kosiniak-Kamysz.

- Oprócz zwiększania miejsc pracy i pakietu socjalnego, który oferujemy naszym pracownikom dbamy też o młodych. Przyjmujemy na praktyki uczniów z okolicznych szkół. W regionie takim jak Lubelszczyzna każde miejsce pracy liczy się dwukrotnie a nawet trzykrotnie – powiedział Waldemar Bernaciak, Z-ca Prezesa Zarządu ds. Handlu i Logistyki,  firmy Lubelski Węgiel „Bogdanka”.

Jakie były kryteria oceny? Kluczowy był wzrost zatrudnienia w firmie. Punkty można było zdobyć także za przyjęcie do pracy młodych pracowników do 30. roku życia, z grupy 50+ oraz osób niepełnosprawnych. Brano pod uwagę również rzetelność pracodawców - m.in. to, czy zatrudniają pracowników na umowach o pracę. 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?