Konkurs „Kreator miejsc pracy” rozstrzygnięty

Konkurs „Kreator miejsc pracy” rozstrzygnięty

Brief.pl / Patronaty

Minister pracy i polityki społecznej przyznał nagrody w konkursie „Kreator miejsc pracy”. Statuetki zostały przyznane firmom, które stworzyły najwięcej nowych miejsc pracy w roku 2013. Oceniane były również warunki, jakie pracownikom tworzy pracodawca. Uroczysta gala odbyła się 24 czerwca w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej.

-

Zwycięzcami tegorocznej edycji konkursu „Kreator miejsc pracy” zostali: Lubelski Węgiel „Bogdanka” S.A., Atos IT Services, Toys „R” Us Poland Sp. z o.o., Tomasz Cajdler Tomex oraz Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo. Dodatkowo przyznano wyróżnienia dla Kolei Mazowieckich Sp. z o.o. za szczególny wkład w zatrudnienie osób powyżej pięćdziesiątego roku życia oraz dla „PIWEK” Centrum Obróbki Mechanicznej Mateusz Piwek za zatrudnianie osób poniżej trzydziestego roku życia.

- Dotychczas nagradzano firmy za ich innowacyjność, wyniki finansowe, tempo rozwoju. My chcemy pokazać ludzką twarz prowadzenia biznesu – pokazać, że zapewnianie dobrych warunków pracownikom nie stoi w sprzeczności z rozwojem i dobrymi wynikami firmy – komentuje Władysław Kosiniak-Kamysz, minister pracy i polityki społecznej.

W kapitule konkursu uczestniczyli przedstawiciele związków zawodowych i organizacji pracodawców. - Konkurs spotkał się z bardzo życzliwym przyjęciem z ich strony. To pokazuje, że tematyka promocji zatrudnienia jest ważna nie tylko dla pracowników, ale także dla samych pracodawców – powiedział minister Kosiniak-Kamysz.

- Oprócz zwiększania miejsc pracy i pakietu socjalnego, który oferujemy naszym pracownikom dbamy też o młodych. Przyjmujemy na praktyki uczniów z okolicznych szkół. W regionie takim jak Lubelszczyzna każde miejsce pracy liczy się dwukrotnie a nawet trzykrotnie – powiedział Waldemar Bernaciak, Z-ca Prezesa Zarządu ds. Handlu i Logistyki,  firmy Lubelski Węgiel „Bogdanka”.

Jakie były kryteria oceny? Kluczowy był wzrost zatrudnienia w firmie. Punkty można było zdobyć także za przyjęcie do pracy młodych pracowników do 30. roku życia, z grupy 50+ oraz osób niepełnosprawnych. Brano pod uwagę również rzetelność pracodawców - m.in. to, czy zatrudniają pracowników na umowach o pracę. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.