Debata: Marketing jest wszystkim

Brief TV / Wiedza

13 maja br. w warszawskiej restauracji Blue Cactus odbyła się debata poświęcona miejscu marketingu w strukturze firm.

-

W debacie wzięli udział: Aleksandra Harasiuk, dyrektor marketingu, Manhattan Business; Katarzyna Wojniak, Stowarzyszenie Marketing for Business; Robert Narojek, Lotte Wedel; Marta Chalimoniuk-Nowak, doradca, konsultant, publicystka w „Health Brands"; Ariel Maciaszek, dyrektor, Tani Opał; Marcin Kalkhoff, BrandDoctor.pl; Marcin Iwankiewicz, Maclvan; Edyta Granowska, Gared; Filip Wołowski, managing director, partner, Roth Observatory International; Ilona Peszko, editorial and strategy director Grupon; Mariusz Brandt, CEO, Gdzie-kupie.pl

Spotkanie moderował
Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief".

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.