Battle Hack w Warszawie

Brief.pl / Aktualności

Warszawa w dniach 12-13 lipca stanie się areną zmagań programistów w globalnym konkursie Battle Hack organizowanym przez PayPal. Finaliści wyłonieni w Polsce powalczą o 100 000 dolarów i międzynarodowe uznanie.

-

PayPal Battle Hack jest maratonem programowania popularnie nazywanym hackatonem. W zeszłym roku w imprezie wzięło udział ponad 2000 programistów z całego świata. Do najnowszej edycji zakwalifikowała się Warszawa, jako jedyna stolica Europy Środkowo-Wschodniej. W tegorocznej edycji udział biorą też Tel Awiw, Miami, San Francisco, Toronto, Berlin, Chicago i Boston.

Zadanie, które otrzymują wszyscy programiści podczas PayPal Battle Hack to napisanie w  przeciągu 24 godzin aplikacji, która bazując na API PayPal lub Braintree/Venmo SDK rozwiąże lokalny problem wybrany przez uczestników. Organizatorzy nie narzucają żadnych ograniczeń tematycznych, dzięki czemu każdy uczestnik będzie mógł w pełni zaprezentować swoje umiejętności i kreatywność. Programiści będą mogli skorzystać z licznych dodatkowych atrakcji, w tym między innymi ‘strefy relaksu’.

Zwycięzcy Battle Hack Warsaw odbywającego się  12-13 lipca w Nowym Forcie Sokolnickiego przy ul. Stefana Czarnieckiego 51 w Warszawie otrzymają nordyckie topory (dla podróżujących samolotem to dodatkowe wyzwanie na lotniskowych bramkach) i włączenie do finałów w Kalifornii, gdzie będą rywalizować z pozostałymi zwycięzcami z całego świata o główną nagrodę. Zdobywcy drugiego i trzeciego miejsca na Battle Hack Warsaw mogą liczyć odpowiednio na konsolę PS4 i nagrodę-niespodziankę o wartości 100 dolarów.

Żeby podjąć wyzwanie i walczyć o tytuł „Najlepszego Polskiego Programisty” należy dokonać darmowej rejestracji na https://2014.battlehack.org/, stawić się na imprezie i pokazać swoje umiejętności.

 

 

Tagi:

battle hack

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.