Social Media & Content Marketing - nowy kierunek studiów

Social Media & Content Marketing - nowy kierunek studiów

Brief.pl / Patronaty

Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie rozpoczął rekrutację na nowy kierunek studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing”. Studia pozwolą zdobyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu social media marketingu i tworzenia treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej. Nabór potrwa do 1 IX 2014 roku.

-

W październiku tego roku startuje pierwsza edycja studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing” na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Celem nowego kierunku jest wykształcenie specjalistów ds. social media, community managerów, content designerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji rekla­mowych, interaktywnych, public relations i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Na zajęciach słuchacze będą poznawać strategie i taktyki działań w social media, zdobędą wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu planowania i tworzenia treści, wezmą w udział w licznych warsztatach i konwersatoriach.

Logo studiów

Autorski program zajęć obejmuje 26 przedmiotów, które poprowadzą specjaliści z takich firm, jak m. in.: Think Kong, Socjomania, K2, VML Poland, Havas Worldwide Warsaw, Social Frame, Opcom, OS3, Bluberry Group, INTERIA.PL i Marketing przy Kawie. Każdy uczestnik studiów otrzyma bezpłatny dostęp do narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych - SentiOne.

 

Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych, pracowników agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działaczy w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracowników instytucji państwowych i wszystkich osób które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Współinicjatorem i partnerem merytorycznym nowego kierunku jest agencja Social Frame. Więcej informacji na stronie: www.studiasocialmedia.edu.pl

 

© ra2 studio - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.