Social Media & Content Marketing - nowy kierunek studiów

Social Media & Content Marketing - nowy kierunek studiów

Brief.pl / Patronaty

Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie rozpoczął rekrutację na nowy kierunek studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing”. Studia pozwolą zdobyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu social media marketingu i tworzenia treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej. Nabór potrwa do 1 IX 2014 roku.

-

W październiku tego roku startuje pierwsza edycja studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing” na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Celem nowego kierunku jest wykształcenie specjalistów ds. social media, community managerów, content designerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji rekla­mowych, interaktywnych, public relations i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Na zajęciach słuchacze będą poznawać strategie i taktyki działań w social media, zdobędą wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu planowania i tworzenia treści, wezmą w udział w licznych warsztatach i konwersatoriach.

Logo studiów

Autorski program zajęć obejmuje 26 przedmiotów, które poprowadzą specjaliści z takich firm, jak m. in.: Think Kong, Socjomania, K2, VML Poland, Havas Worldwide Warsaw, Social Frame, Opcom, OS3, Bluberry Group, INTERIA.PL i Marketing przy Kawie. Każdy uczestnik studiów otrzyma bezpłatny dostęp do narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych - SentiOne.

 

Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych, pracowników agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działaczy w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracowników instytucji państwowych i wszystkich osób które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Współinicjatorem i partnerem merytorycznym nowego kierunku jest agencja Social Frame. Więcej informacji na stronie: www.studiasocialmedia.edu.pl

 

© ra2 studio - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.