Social Media & Content Marketing - nowy kierunek studiów

Social Media & Content Marketing - nowy kierunek studiów

Brief.pl / Patronaty

Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie rozpoczął rekrutację na nowy kierunek studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing”. Studia pozwolą zdobyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu social media marketingu i tworzenia treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej. Nabór potrwa do 1 IX 2014 roku.

-

W październiku tego roku startuje pierwsza edycja studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing” na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Celem nowego kierunku jest wykształcenie specjalistów ds. social media, community managerów, content designerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji rekla­mowych, interaktywnych, public relations i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Na zajęciach słuchacze będą poznawać strategie i taktyki działań w social media, zdobędą wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu planowania i tworzenia treści, wezmą w udział w licznych warsztatach i konwersatoriach.

Logo studiów

Autorski program zajęć obejmuje 26 przedmiotów, które poprowadzą specjaliści z takich firm, jak m. in.: Think Kong, Socjomania, K2, VML Poland, Havas Worldwide Warsaw, Social Frame, Opcom, OS3, Bluberry Group, INTERIA.PL i Marketing przy Kawie. Każdy uczestnik studiów otrzyma bezpłatny dostęp do narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych - SentiOne.

 

Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych, pracowników agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działaczy w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracowników instytucji państwowych i wszystkich osób które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Współinicjatorem i partnerem merytorycznym nowego kierunku jest agencja Social Frame. Więcej informacji na stronie: www.studiasocialmedia.edu.pl

 

© ra2 studio - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.