Social Media & Content Marketing - nowy kierunek studiów

Social Media & Content Marketing - nowy kierunek studiów

Brief.pl / Patronaty

Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie rozpoczął rekrutację na nowy kierunek studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing”. Studia pozwolą zdobyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu social media marketingu i tworzenia treści na potrzeby współczesnej komunikacji marketingowej. Nabór potrwa do 1 IX 2014 roku.

-

W październiku tego roku startuje pierwsza edycja studiów podyplomowych „Social Media & Content Marketing” na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Celem nowego kierunku jest wykształcenie specjalistów ds. social media, community managerów, content designerów, kreatywnych pracowników działów marketingu, agencji rekla­mowych, interaktywnych, public relations i osób efektywnie budujących własne marki w cyfrowym świecie. Na zajęciach słuchacze będą poznawać strategie i taktyki działań w social media, zdobędą wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu planowania i tworzenia treści, wezmą w udział w licznych warsztatach i konwersatoriach.

Logo studiów

Autorski program zajęć obejmuje 26 przedmiotów, które poprowadzą specjaliści z takich firm, jak m. in.: Think Kong, Socjomania, K2, VML Poland, Havas Worldwide Warsaw, Social Frame, Opcom, OS3, Bluberry Group, INTERIA.PL i Marketing przy Kawie. Każdy uczestnik studiów otrzyma bezpłatny dostęp do narzędzia monitoringu Internetu oraz mediów społecznościowych - SentiOne.

 

Studia adresowane są do absolwentów szkół wyższych, pracowników agencji reklamowych, interaktywnych i PR, działów marketingu, działaczy w sektorze organizacji pożytku publicznego, pracowników instytucji państwowych i wszystkich osób które rozpoczynają lub planują pracę w branży marketingowej. Współinicjatorem i partnerem merytorycznym nowego kierunku jest agencja Social Frame. Więcej informacji na stronie: www.studiasocialmedia.edu.pl

 

© ra2 studio - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.