Marcin Gortat i Porsche

Marcin Gortat i Porsche

Brief.pl / Aktualności

Wiele mówi się o wirusowym rozprzestrzenianiu się informacji dzięki mediom społecznościowym. Niedawno mogliśmy przekonać się jak zawrotne może mieć ono tempo. I jak marka może w takich sytuacjach zareagować.

-

Było około godziny 13-ej, gdy Artur Kurasiński opublikował na swojej tablicy zdjęcia, na których widać białe Porsche Panamerę zaparkowaną na przejściu dla pieszych. Kierowcą okazał się… Marcin Gortat. Nie pozostał tu bez znaczenia fakt, że Artura Kurasińskiego na Facebooku obserwuje ponad 4 000 osób, a Marcin Gortat jest niezwykle znanym sportowcem. Prawdziwa mieszanka wybuchowa, która… eksplodowała.

Kilkadziesiąt minut później post Artura Kurasińskiego był już udostępniony kilkaset razy i ciągle przekazywany dalej. Zdjęcia błyskawicznie trafiły też na główną stronę Wykopu, a następnie na główną stronę Gazeta.pl. To wszystko w niespełna dwie godziny od publikacji postu.

Warto wyjaśnić, że owo białe Porsche Panamera Marcin Gortat otrzymał od Porsche w ramach współpracy. Porsche nie mogło więc obojętnie przejść obok powstałego szumu i zaczęło działać niespełna kilkanaście minut po publikacji zdjęć. Dzięki szybkiej reakcji Marka Sworowskiego z działu PR Porsche i agencji social media DeepSense pracującej dla Porsche, dwie i pół godziny po poście Artura Kurasińskiego, Marcin Gortat otrzymał przesyłkę. „Właśnie dostałem kodeks drogowy od Porsche” napisał na swoim fan page’u koszykarz i na dowód opublikował zdjęcie.

Media społecznościowe wymagają bardzo szybkich reakcji. Porsche na luzie i z polotem pokazało jak powinny one wyglądać.

Cezary Kramp jest właścicielem agencji social media DeepSense, która pracuje dla Komisji Europejskiej oraz takich marek jak Agito, Audi, Lenovo, czy Porsche.

::

Jak Wam się podoba reakcja Porsche?

Tagi:

porsche gortat

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.