Marcin Gortat i Porsche

Marcin Gortat i Porsche

Brief.pl / Aktualności

Wiele mówi się o wirusowym rozprzestrzenianiu się informacji dzięki mediom społecznościowym. Niedawno mogliśmy przekonać się jak zawrotne może mieć ono tempo. I jak marka może w takich sytuacjach zareagować.

-

Było około godziny 13-ej, gdy Artur Kurasiński opublikował na swojej tablicy zdjęcia, na których widać białe Porsche Panamerę zaparkowaną na przejściu dla pieszych. Kierowcą okazał się… Marcin Gortat. Nie pozostał tu bez znaczenia fakt, że Artura Kurasińskiego na Facebooku obserwuje ponad 4 000 osób, a Marcin Gortat jest niezwykle znanym sportowcem. Prawdziwa mieszanka wybuchowa, która… eksplodowała.

Kilkadziesiąt minut później post Artura Kurasińskiego był już udostępniony kilkaset razy i ciągle przekazywany dalej. Zdjęcia błyskawicznie trafiły też na główną stronę Wykopu, a następnie na główną stronę Gazeta.pl. To wszystko w niespełna dwie godziny od publikacji postu.

Warto wyjaśnić, że owo białe Porsche Panamera Marcin Gortat otrzymał od Porsche w ramach współpracy. Porsche nie mogło więc obojętnie przejść obok powstałego szumu i zaczęło działać niespełna kilkanaście minut po publikacji zdjęć. Dzięki szybkiej reakcji Marka Sworowskiego z działu PR Porsche i agencji social media DeepSense pracującej dla Porsche, dwie i pół godziny po poście Artura Kurasińskiego, Marcin Gortat otrzymał przesyłkę. „Właśnie dostałem kodeks drogowy od Porsche” napisał na swoim fan page’u koszykarz i na dowód opublikował zdjęcie.

Media społecznościowe wymagają bardzo szybkich reakcji. Porsche na luzie i z polotem pokazało jak powinny one wyglądać.

Cezary Kramp jest właścicielem agencji social media DeepSense, która pracuje dla Komisji Europejskiej oraz takich marek jak Agito, Audi, Lenovo, czy Porsche.

::

Jak Wam się podoba reakcja Porsche?

Tagi:

porsche gortat

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.