Pierwsze miejsce dla Multikina

Pierwsze miejsce dla Multikina

Brief.pl / Aktualności

Multikino zdobyło pierwsze miejsce za projekt “Driving Combos = Driving Sales” w konkursie Cinema Retail Achievement Award w Barcelonie.

-

Projekt ma na celu maksymalizację sprzedaży zestawów. Polega na stworzeniu oferty pod konkretną grupę klientów. Obejmuje on przede wszystkim zestawy filmowe dla dzieci przy najważniejszych animacjach – zestawy dla uczestników promocji Payback, Coca Cola Mondays, Zestawy Orange, On Line tickets, promocji dla facebookowiczów oraz zestawy dedykowane przy okazji promocji konkretnych tytułów i projektów specjalnych. Dodatkowo “Driving Combos = Driving Sales” daje możliwość konfiguracji zestawów w dowolny sposób przez klientów.

Bardzo dobre wyniki jakie osiągnęło Multikino dzięki projektowi “Driving Combos = Driving Sales” zostały docenione w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2014, który odbył się w ramach CineEurope, największych i najbardziej prestiżowych europejskich targów oraz konwentu poświęconego branży kinotechnicznej. Konkurs miał na celu wyłonienie najbardziej innowacyjnych akcji sprzedażowych wpływających na przychody w branży kinowej. Uczestnicy prezentowali najnowsze trendy w zakresie rozwoju barów kinowych, które mogły się stać inspiracją dla pozostałych uczestników CineEurope.

Projekt „Driving Combos = Driving Sales” zwyciężył w rywalizacji z projektami realizowanymi w innych sieciach kinowych: Mars Cinema Group Cinemaximum (Turcja), New Lineo Cinema – Cinema City (Izrael), Cineplexx Kinobetriebe GmbH (Austria). Komunikacja akcji odbywa się w kinach na nośnikach onscreen: spoty, plansze na  ekranie oraz przy kasach biletowych (monitory, ulotki wydawane przez kasjerów, plakaty), na stronie www.multikino.pl, Facebooku oraz w wybranych mediach.

Dodatkowo akcja wspierana była poprzez konkursy z zewnętrznymi partnerami wspierające sprzedaż zestawów (produkty gratis dodawane do zestawów) oraz poprzez stojaki z ekspozycją głównych zestawów filmowych.

- Zdobycie po raz kolejny pierwszego miejsca w konkursie Cinema Retail Achievement Award to dla nas ogromna satysfakcja i potwierdzenie, że rozwiązania, który stasujemy w sieci naszych kin to najlepsza droga jaką mogliśmy obrać. Dodatkowo jest to dla nas motywacja, aby pracować nad coraz lepszymi i ciekawszymi rozwiązaniami dla akcji sprzedażowych – mówi Mariusz Spisz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Multikino S.A.

Tagi:

multikino

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.