wp - grudzien 2016

Pierwsze miejsce dla Multikina

Pierwsze miejsce dla Multikina

Brief.pl / Aktualności

Multikino zdobyło pierwsze miejsce za projekt “Driving Combos = Driving Sales” w konkursie Cinema Retail Achievement Award w Barcelonie.

-

Projekt ma na celu maksymalizację sprzedaży zestawów. Polega na stworzeniu oferty pod konkretną grupę klientów. Obejmuje on przede wszystkim zestawy filmowe dla dzieci przy najważniejszych animacjach – zestawy dla uczestników promocji Payback, Coca Cola Mondays, Zestawy Orange, On Line tickets, promocji dla facebookowiczów oraz zestawy dedykowane przy okazji promocji konkretnych tytułów i projektów specjalnych. Dodatkowo “Driving Combos = Driving Sales” daje możliwość konfiguracji zestawów w dowolny sposób przez klientów.

Bardzo dobre wyniki jakie osiągnęło Multikino dzięki projektowi “Driving Combos = Driving Sales” zostały docenione w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2014, który odbył się w ramach CineEurope, największych i najbardziej prestiżowych europejskich targów oraz konwentu poświęconego branży kinotechnicznej. Konkurs miał na celu wyłonienie najbardziej innowacyjnych akcji sprzedażowych wpływających na przychody w branży kinowej. Uczestnicy prezentowali najnowsze trendy w zakresie rozwoju barów kinowych, które mogły się stać inspiracją dla pozostałych uczestników CineEurope.

Projekt „Driving Combos = Driving Sales” zwyciężył w rywalizacji z projektami realizowanymi w innych sieciach kinowych: Mars Cinema Group Cinemaximum (Turcja), New Lineo Cinema – Cinema City (Izrael), Cineplexx Kinobetriebe GmbH (Austria). Komunikacja akcji odbywa się w kinach na nośnikach onscreen: spoty, plansze na  ekranie oraz przy kasach biletowych (monitory, ulotki wydawane przez kasjerów, plakaty), na stronie www.multikino.pl, Facebooku oraz w wybranych mediach.

Dodatkowo akcja wspierana była poprzez konkursy z zewnętrznymi partnerami wspierające sprzedaż zestawów (produkty gratis dodawane do zestawów) oraz poprzez stojaki z ekspozycją głównych zestawów filmowych.

- Zdobycie po raz kolejny pierwszego miejsca w konkursie Cinema Retail Achievement Award to dla nas ogromna satysfakcja i potwierdzenie, że rozwiązania, który stasujemy w sieci naszych kin to najlepsza droga jaką mogliśmy obrać. Dodatkowo jest to dla nas motywacja, aby pracować nad coraz lepszymi i ciekawszymi rozwiązaniami dla akcji sprzedażowych – mówi Mariusz Spisz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Multikino S.A.

Tagi:

multikino

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.