Pierwsze miejsce dla Multikina

Pierwsze miejsce dla Multikina

Brief.pl / Aktualności

Multikino zdobyło pierwsze miejsce za projekt “Driving Combos = Driving Sales” w konkursie Cinema Retail Achievement Award w Barcelonie.

-

Projekt ma na celu maksymalizację sprzedaży zestawów. Polega na stworzeniu oferty pod konkretną grupę klientów. Obejmuje on przede wszystkim zestawy filmowe dla dzieci przy najważniejszych animacjach – zestawy dla uczestników promocji Payback, Coca Cola Mondays, Zestawy Orange, On Line tickets, promocji dla facebookowiczów oraz zestawy dedykowane przy okazji promocji konkretnych tytułów i projektów specjalnych. Dodatkowo “Driving Combos = Driving Sales” daje możliwość konfiguracji zestawów w dowolny sposób przez klientów.

Bardzo dobre wyniki jakie osiągnęło Multikino dzięki projektowi “Driving Combos = Driving Sales” zostały docenione w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2014, który odbył się w ramach CineEurope, największych i najbardziej prestiżowych europejskich targów oraz konwentu poświęconego branży kinotechnicznej. Konkurs miał na celu wyłonienie najbardziej innowacyjnych akcji sprzedażowych wpływających na przychody w branży kinowej. Uczestnicy prezentowali najnowsze trendy w zakresie rozwoju barów kinowych, które mogły się stać inspiracją dla pozostałych uczestników CineEurope.

Projekt „Driving Combos = Driving Sales” zwyciężył w rywalizacji z projektami realizowanymi w innych sieciach kinowych: Mars Cinema Group Cinemaximum (Turcja), New Lineo Cinema – Cinema City (Izrael), Cineplexx Kinobetriebe GmbH (Austria). Komunikacja akcji odbywa się w kinach na nośnikach onscreen: spoty, plansze na  ekranie oraz przy kasach biletowych (monitory, ulotki wydawane przez kasjerów, plakaty), na stronie www.multikino.pl, Facebooku oraz w wybranych mediach.

Dodatkowo akcja wspierana była poprzez konkursy z zewnętrznymi partnerami wspierające sprzedaż zestawów (produkty gratis dodawane do zestawów) oraz poprzez stojaki z ekspozycją głównych zestawów filmowych.

- Zdobycie po raz kolejny pierwszego miejsca w konkursie Cinema Retail Achievement Award to dla nas ogromna satysfakcja i potwierdzenie, że rozwiązania, który stasujemy w sieci naszych kin to najlepsza droga jaką mogliśmy obrać. Dodatkowo jest to dla nas motywacja, aby pracować nad coraz lepszymi i ciekawszymi rozwiązaniami dla akcji sprzedażowych – mówi Mariusz Spisz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Multikino S.A.

Tagi:

multikino

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.