Bank Case Studies w Polsce

Bank Case Studies w Polsce

Brief.pl / Wiedza

Mało interesujące, książkowe przykłady wykorzystania teorii zarządzania można odłożyć do lamusa. Questus Learning Solutions to pierwszy w Polsce internetowy bank case studies, w którym znaleźć można opracowania i filmy oparte na przykładach prawdziwych firm działających na polskim rynku.

-

Bank powstał z myślą o wykładowcach akademickich i trenerach biznesu. Dotychczas skazani byli na korzystanie z fikcyjnych lub zagranicznych studiów przypadku. Teraz mają do dyspozycji materiały dotyczące prawdziwego biznesu, prowadzonego w polskich realiach. Co ważne – dostęp do banku jest zupełnie bezpłatny.

- Pomysł na bank studiów przypadku dojrzewał już od kilku lat. Zajęć dla managerów i liderów, a nawet dla studentów nie da się prowadzić bez odwoływania się do przykładów z rynku. Praca na fikcyjnych przykładach, to dla nich zupełny bezsens – z marszu uznają to za teorię mającą niewiele wspólnego z rzeczywistością, podczas gdy oni na co dzień muszą toczyć w swojej pracy prawdziwą walkę o wyniki, budżety i nowe projekty. Stąd pomysł na polskie case studies – mówi prof. Robert Kozielski, pomysłodawca i twórca pierwszego polskiego banku studiów przypadku.

mBank, Astor, Poczta Polska to pierwsze firmy, na przykładach których opracowano case studies. W formie tekstowej, ale też filmowej, poruszane w nich ważne zagadnienia biznesowe dotyczące sposobów konkurowania, budowy przewagi konkurencyjnej, innowacyjności, komunikacji i wielu innych nowoczesnych teorii z pogranicza zarządzania i marketingu.

Obejrzyj nasze case studies

Bank case studies to szansa na przybliżenie studentom i uczestnikom szkoleń praktycznego wymiaru omawianych teorii. Pokazanie jak duże firmy podejmują wyzwania, jak wykorzystują szanse biznesowe, jak wprowadzają innowacyjne rozwiązania. Case study mBanku to opowieść o wykorzystaniu innowacji w projekcie „nowy mBank”. Poczta Polska to przykład przeprowadzenia z powodzeniem szczególnie trudnego procesu rebrandingu. Studium przypadku firmy Astor opowiada o tym, jak polska, rodzinna firma może konkurować ze światowymi organizacjami. Omawiane przykłady komentują eksperci, tacy jak prof. Grzegorz Kołodko czy prof. Witold Orłowski.

Każde studium przypadku składa się z opracowania studium przypadku typu harwardzkiego (do pobrania w PDF) oraz co najmniej dwóch kilkuminutowych filmów, w których prawdziwi dyrektorzy, managerowie i pracownicy firm opowiadają o wyzwaniach, które podjęli. Dodatkowo wykładowcy i trenerzy mogą korzystać z tutor manuali – specjalnie przygotowanych instrukcji dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem materiałów.

Bank case studies to dzieło firmy Questus – Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Projekt questus learning solutions realizowany jest we współpracy z wysokiej klasy specjalistami zarządzania i marketingu.

Bank case studies działa pod adresem http://ls.questus.pl/idea-i-wartosci/

::

Magazyn "Brief" oraz Brief.pl jest patronem Questus Learning Solutions

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.