Bank Case Studies w Polsce

Bank Case Studies w Polsce

Brief.pl / Wiedza

Mało interesujące, książkowe przykłady wykorzystania teorii zarządzania można odłożyć do lamusa. Questus Learning Solutions to pierwszy w Polsce internetowy bank case studies, w którym znaleźć można opracowania i filmy oparte na przykładach prawdziwych firm działających na polskim rynku.

-

Bank powstał z myślą o wykładowcach akademickich i trenerach biznesu. Dotychczas skazani byli na korzystanie z fikcyjnych lub zagranicznych studiów przypadku. Teraz mają do dyspozycji materiały dotyczące prawdziwego biznesu, prowadzonego w polskich realiach. Co ważne – dostęp do banku jest zupełnie bezpłatny.

- Pomysł na bank studiów przypadku dojrzewał już od kilku lat. Zajęć dla managerów i liderów, a nawet dla studentów nie da się prowadzić bez odwoływania się do przykładów z rynku. Praca na fikcyjnych przykładach, to dla nich zupełny bezsens – z marszu uznają to za teorię mającą niewiele wspólnego z rzeczywistością, podczas gdy oni na co dzień muszą toczyć w swojej pracy prawdziwą walkę o wyniki, budżety i nowe projekty. Stąd pomysł na polskie case studies – mówi prof. Robert Kozielski, pomysłodawca i twórca pierwszego polskiego banku studiów przypadku.

mBank, Astor, Poczta Polska to pierwsze firmy, na przykładach których opracowano case studies. W formie tekstowej, ale też filmowej, poruszane w nich ważne zagadnienia biznesowe dotyczące sposobów konkurowania, budowy przewagi konkurencyjnej, innowacyjności, komunikacji i wielu innych nowoczesnych teorii z pogranicza zarządzania i marketingu.

Obejrzyj nasze case studies

Bank case studies to szansa na przybliżenie studentom i uczestnikom szkoleń praktycznego wymiaru omawianych teorii. Pokazanie jak duże firmy podejmują wyzwania, jak wykorzystują szanse biznesowe, jak wprowadzają innowacyjne rozwiązania. Case study mBanku to opowieść o wykorzystaniu innowacji w projekcie „nowy mBank”. Poczta Polska to przykład przeprowadzenia z powodzeniem szczególnie trudnego procesu rebrandingu. Studium przypadku firmy Astor opowiada o tym, jak polska, rodzinna firma może konkurować ze światowymi organizacjami. Omawiane przykłady komentują eksperci, tacy jak prof. Grzegorz Kołodko czy prof. Witold Orłowski.

Każde studium przypadku składa się z opracowania studium przypadku typu harwardzkiego (do pobrania w PDF) oraz co najmniej dwóch kilkuminutowych filmów, w których prawdziwi dyrektorzy, managerowie i pracownicy firm opowiadają o wyzwaniach, które podjęli. Dodatkowo wykładowcy i trenerzy mogą korzystać z tutor manuali – specjalnie przygotowanych instrukcji dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem materiałów.

Bank case studies to dzieło firmy Questus – Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Projekt questus learning solutions realizowany jest we współpracy z wysokiej klasy specjalistami zarządzania i marketingu.

Bank case studies działa pod adresem http://ls.questus.pl/idea-i-wartosci/

::

Magazyn "Brief" oraz Brief.pl jest patronem Questus Learning Solutions

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?