Bank Case Studies w Polsce

Bank Case Studies w Polsce

Brief.pl / Wiedza

Mało interesujące, książkowe przykłady wykorzystania teorii zarządzania można odłożyć do lamusa. Questus Learning Solutions to pierwszy w Polsce internetowy bank case studies, w którym znaleźć można opracowania i filmy oparte na przykładach prawdziwych firm działających na polskim rynku.

-

Bank powstał z myślą o wykładowcach akademickich i trenerach biznesu. Dotychczas skazani byli na korzystanie z fikcyjnych lub zagranicznych studiów przypadku. Teraz mają do dyspozycji materiały dotyczące prawdziwego biznesu, prowadzonego w polskich realiach. Co ważne – dostęp do banku jest zupełnie bezpłatny.

- Pomysł na bank studiów przypadku dojrzewał już od kilku lat. Zajęć dla managerów i liderów, a nawet dla studentów nie da się prowadzić bez odwoływania się do przykładów z rynku. Praca na fikcyjnych przykładach, to dla nich zupełny bezsens – z marszu uznają to za teorię mającą niewiele wspólnego z rzeczywistością, podczas gdy oni na co dzień muszą toczyć w swojej pracy prawdziwą walkę o wyniki, budżety i nowe projekty. Stąd pomysł na polskie case studies – mówi prof. Robert Kozielski, pomysłodawca i twórca pierwszego polskiego banku studiów przypadku.

mBank, Astor, Poczta Polska to pierwsze firmy, na przykładach których opracowano case studies. W formie tekstowej, ale też filmowej, poruszane w nich ważne zagadnienia biznesowe dotyczące sposobów konkurowania, budowy przewagi konkurencyjnej, innowacyjności, komunikacji i wielu innych nowoczesnych teorii z pogranicza zarządzania i marketingu.

Obejrzyj nasze case studies

Bank case studies to szansa na przybliżenie studentom i uczestnikom szkoleń praktycznego wymiaru omawianych teorii. Pokazanie jak duże firmy podejmują wyzwania, jak wykorzystują szanse biznesowe, jak wprowadzają innowacyjne rozwiązania. Case study mBanku to opowieść o wykorzystaniu innowacji w projekcie „nowy mBank”. Poczta Polska to przykład przeprowadzenia z powodzeniem szczególnie trudnego procesu rebrandingu. Studium przypadku firmy Astor opowiada o tym, jak polska, rodzinna firma może konkurować ze światowymi organizacjami. Omawiane przykłady komentują eksperci, tacy jak prof. Grzegorz Kołodko czy prof. Witold Orłowski.

Każde studium przypadku składa się z opracowania studium przypadku typu harwardzkiego (do pobrania w PDF) oraz co najmniej dwóch kilkuminutowych filmów, w których prawdziwi dyrektorzy, managerowie i pracownicy firm opowiadają o wyzwaniach, które podjęli. Dodatkowo wykładowcy i trenerzy mogą korzystać z tutor manuali – specjalnie przygotowanych instrukcji dla prowadzącego zajęcia z wykorzystaniem materiałów.

Bank case studies to dzieło firmy Questus – Akredytowanego Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Projekt questus learning solutions realizowany jest we współpracy z wysokiej klasy specjalistami zarządzania i marketingu.

Bank case studies działa pod adresem http://ls.questus.pl/idea-i-wartosci/

::

Magazyn "Brief" oraz Brief.pl jest patronem Questus Learning Solutions

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.