Muzyczne selfie?

Brief.pl / Inspiracje

Niedawno ruszyła nowa aplikacja od StarMaker Interactive, która łączy ze sobą funkcje karaoke i… selfie. Dodatkowo najbardziej uzdolnieni muzycznie będą mięli szansę wystąpić w przesłuchaniu dla „The Voice”. Czy aplikacja zdobędzie popularność także w Polsce?

-

Kto nie chciał podbić serc tłumów i zostać gwiazdą muzyczną? W momencie, w którym programy typu talent show tworzą kolejne edycje, powstała aplikacja, dzięki której możemy poczuć się jak gwiazdor śpiewając w zaciszu swojego domu.

StarMaker współpracuje z serwisem Youtube, który umożliwia publikowanie nagranych video prosto z aplikacji. Użytkownik rozpoczyna swoją zabawę od wyboru piosenki z playlisty czterdziestu topowych artystów takich jak Miley Cyrus czy One Direction. Aplikacja za pomocą kamery umiejscowionej z przodu telefonu nagrywa nasz występ, którym możemy następnie podzielić się ze światem.

Nagranie oceniają inni użytkownicy aplikacji, aby w następnej kolejności dziesięciu najlepszych wokalistów mogło wziąć udział w amerykańskim „The Voice”. Śpieszcie się bo rywalizacja trwa do 6 lipca.

 ::

Aplikację można pobrać na Androida oraz iOS.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.