Muzyczne selfie?

Brief.pl / Inspiracje

Niedawno ruszyła nowa aplikacja od StarMaker Interactive, która łączy ze sobą funkcje karaoke i… selfie. Dodatkowo najbardziej uzdolnieni muzycznie będą mięli szansę wystąpić w przesłuchaniu dla „The Voice”. Czy aplikacja zdobędzie popularność także w Polsce?

-

Kto nie chciał podbić serc tłumów i zostać gwiazdą muzyczną? W momencie, w którym programy typu talent show tworzą kolejne edycje, powstała aplikacja, dzięki której możemy poczuć się jak gwiazdor śpiewając w zaciszu swojego domu.

StarMaker współpracuje z serwisem Youtube, który umożliwia publikowanie nagranych video prosto z aplikacji. Użytkownik rozpoczyna swoją zabawę od wyboru piosenki z playlisty czterdziestu topowych artystów takich jak Miley Cyrus czy One Direction. Aplikacja za pomocą kamery umiejscowionej z przodu telefonu nagrywa nasz występ, którym możemy następnie podzielić się ze światem.

Nagranie oceniają inni użytkownicy aplikacji, aby w następnej kolejności dziesięciu najlepszych wokalistów mogło wziąć udział w amerykańskim „The Voice”. Śpieszcie się bo rywalizacja trwa do 6 lipca.

 ::

Aplikację można pobrać na Androida oraz iOS.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.