Muzyczne selfie?

Brief.pl / Inspiracje

Niedawno ruszyła nowa aplikacja od StarMaker Interactive, która łączy ze sobą funkcje karaoke i… selfie. Dodatkowo najbardziej uzdolnieni muzycznie będą mięli szansę wystąpić w przesłuchaniu dla „The Voice”. Czy aplikacja zdobędzie popularność także w Polsce?

-

Kto nie chciał podbić serc tłumów i zostać gwiazdą muzyczną? W momencie, w którym programy typu talent show tworzą kolejne edycje, powstała aplikacja, dzięki której możemy poczuć się jak gwiazdor śpiewając w zaciszu swojego domu.

StarMaker współpracuje z serwisem Youtube, który umożliwia publikowanie nagranych video prosto z aplikacji. Użytkownik rozpoczyna swoją zabawę od wyboru piosenki z playlisty czterdziestu topowych artystów takich jak Miley Cyrus czy One Direction. Aplikacja za pomocą kamery umiejscowionej z przodu telefonu nagrywa nasz występ, którym możemy następnie podzielić się ze światem.

Nagranie oceniają inni użytkownicy aplikacji, aby w następnej kolejności dziesięciu najlepszych wokalistów mogło wziąć udział w amerykańskim „The Voice”. Śpieszcie się bo rywalizacja trwa do 6 lipca.

 ::

Aplikację można pobrać na Androida oraz iOS.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.