#BMWstories

#BMWstories

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW. Za kampanią stoi agencja OS3

-

Działania OS3 obejmują zaplanowanie strategii konkursu oraz realizację poprzez specjalnie stworzoną aplikację na Facebooku, w której nagrodą główną jest nakręcenie najciekawszej zgłoszonej historii. Ponadto agencja zajęła się adaptacją spotu reklamowego, realizacją kampanii display i wideo online. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Initiative Media.

Elementem scalającym kampanię jest platforma www.bmw.pl/bmwstories oparta na treściach pochodzących z mediów społecznościowych. Materiały oznaczone hashtagiem #BMWstories są zbierane i selekcjonowane, a następnie publikowane na stronie. Akcja trafia do wszystkich państw dzięki wykorzystaniu mechanizmu geolokalizacji. Umożliwia on użytkownikom wyświetlanie treści w ich rodzimym języku.

::

OS3 z serwisem dla PO

::

To pierwsza tego typu kampania BMW bezpośrednio angażująca fanów marki. Esencją komunikacji jest ukazanie roli BMW w życiu użytkowników, przedstawienie historii wybranych z miliona oznaczonych, przeżyć z nimi związanymi oraz dołączenia do międzynarodowej społeczności marki.

::

Czy są wśród naszych Czytelników fani i posiadacze BMW? Podzielicie się swoimi historiami?

Tagi:

BMW OS3 Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.