Zdefiniować content marketing

Brief TV / Wiedza

Bardzo aktualnym tematem, poruszanym podczas konferencji "E-komunikacja 2014" był temat content marketingu.

-

Debata zorganizowana podczas tego wydarzenia dotyczyła tej właśnie formy marketingu. Podczas rozmowy, nasi goście podjęli się próby zdefiniowania pojęcia content marketing, a także postawienia granic między content marketingiem i brand contentem.

W roli ekspertów wystąpili:
- Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet
- Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network
- Maciek Nowicki - Managing Creative Director, Isobar
- Maciej Woźniak, Agencja Whites

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.