Zdefiniować content marketing

Brief TV / Wiedza

Bardzo aktualnym tematem, poruszanym podczas konferencji "E-komunikacja 2014" był temat content marketingu.

-

Debata zorganizowana podczas tego wydarzenia dotyczyła tej właśnie formy marketingu. Podczas rozmowy, nasi goście podjęli się próby zdefiniowania pojęcia content marketing, a także postawienia granic między content marketingiem i brand contentem.

W roli ekspertów wystąpili:
- Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet
- Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network
- Maciek Nowicki - Managing Creative Director, Isobar
- Maciej Woźniak, Agencja Whites

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.