Zdefiniować content marketing

Brief TV / Wiedza

Bardzo aktualnym tematem, poruszanym podczas konferencji "E-komunikacja 2014" był temat content marketingu.

-

Debata zorganizowana podczas tego wydarzenia dotyczyła tej właśnie formy marketingu. Podczas rozmowy, nasi goście podjęli się próby zdefiniowania pojęcia content marketing, a także postawienia granic między content marketingiem i brand contentem.

W roli ekspertów wystąpili:
- Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet
- Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network
- Maciek Nowicki - Managing Creative Director, Isobar
- Maciej Woźniak, Agencja Whites

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.