Young Bloods przyznane!

Young Bloods przyznane!

Brief.pl / Patronaty

Agencje z TBWA \ GROUP POLAND wyłoniły zwycięzców konkursu Young Bloods. Staże otrzymały osoby, które wykazały się talentem i najlepszą wiedzą w obszarach: Kreacja, Strategia, Client Service i PR.

-

Tegoroczna edycja konkursu stażowego Young Bloods odbywała się pod hasłem staż załatwiamy po znajomości. Agencja chciała w nieszablonowy sposób podkreślić, że do rozpoczęcia kariery, potrzebna jest przede wszystkim znajomość zagadnień związanych z komunikacją reklamową. Aby wziąć udział w rekrutacji kandydaci musieli najpierw zamieścić i otagować na wybranej platformie social media kreatywny post, w którym pokazali, że znają się na aspektach związanych z pracą w wybranym dziale. Następnie otrzymali oni brief i w odpowiedzi na niego przygotowali propozycje działań. W drugi etapie konkursu najlepsi kandydaci zaprezentowali swoje prace przed przedstawicielami agencji. Jury oceniało zarówno merytorykę nadesłanych prac, jak i umiejętności ich prezentowania.

Laureaci konkursu, którzy odbędą staż to: Magda Masnyk, Magda Natkaniec, Kamil Borek oraz Weronika Wyszomierska, Agata Boruta, Martyna Marcinkowska, Gabi Czesak, Piotr Lis, Adam Romański oraz Daria Narożna.

- Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni rekordową ilością zgłoszeń do tegorocznego konkursu Young Bloods. Cieszę się, że zgłosiło się do nas tak wiele młodych otwartych i pełnych zapału ludzi, jestem pewna, że wniosą oni do zespołu wiele świeżej energii i inspirujących pomysłów. W tej chwili w TBWA \ GROUP POLAND pracuje pięciu laureatów poprzednich edycji. To właśnie oni byli odpowiedzialni za przygotowanie tegorocznego konkursumówi Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA \ TEQUILA.

 

- Kandydaci zaprezentowali bardzo wysoki poziom wiedzy i umiejętności. Mamy nadzieję, że najlepsi stażyści dołączą do zespołu na stałe – dodaje Joanna Andrzejewska, dyrektor Zzarządzająca TBWA PR.

Young Bloods wspierają magazyn Brief, warszawskie Radio Kampus i poznańskie Radio Afera oraz portal Mediarun.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.