Twitter: kampania wideo w Polsce

Twitter: kampania wideo w Polsce

Brief.pl / Aktualności

iProspect testuje kampanię smartfonów Nokia Lumia w formacie video card na Twitterze. Jest to pierwsza taka realizacja w Polsce na popularnym serwisie mikroblogowym.

-

W ostatnich miesiącach Twitter znacznie rozszerzył pakiet dostępnych formatów reklamowych, dzięki którym komunikat nie musi ograniczać się tylko do 140 znaków. Reklamodawcy mogą m.in. korzystać z lead generation card, mobile install cards, player card – i w fazie beta-testów – video card. Ten ostatni format służy najpełniejszemu wykorzystaniu możliwości, jakie dają treści wideo, ale póki co nie jest dostępny dla każdego. Twitter indywidualnie rozpatruje wnioski zainteresowanych agencji.

Nowy format najlepiej sprawdza się w kampaniach wizerunkowych, których celem jest wywołanie zaangażowania odbiorców. W zależności od zaangażowania jest również rozliczany, reklamodawca płaci za odtworzenia, retweety, odpowiedzi czy nowych obserwującychwyjaśnia Iga Rybińska-Kamińska z iProspect Polska.

::

Betegy: sprawdź wyniki meczów na Twitterze

::

Twitter daje szerokie możliwości określania grup docelowych reklam. Możemy kierować je np. do użytkowników podobnych do wskazanych, śledzących dane konta, wg lokalizacji, zainteresowań, platformy (np. mobile/desktop), czy płci. Podobnie jak w wielu innych internetowych systemach reklamowych, wyniki kampanii można obserwować na bieżąco i w razie potrzeby reagować, np. zmieniając budżet lub stawki. Statystyki formatu video card dostarczają informacji o tym ile osób kliknęło „start”, obejrzało film do końca oraz ilu odbiorców pozyskano organicznie, a ilu poprzez płatne działania w serwisie.

Co prawda polskie firmy nie mogą jeszcze kupować reklamy na Twitterze w sposób samoobsługowy, jak ich odpowiedniki z USA, czy Wielkiej Brytanii, ale mogą to robić przez agencje posiadające odpowiednie umowy, takie jak iProspect Polska. Niestety istnieje jeszcze jedno ograniczenie – kampania musi mieć wartość co najmniej kilkunastu tysięcy złotych.

Twiiter video ad stream

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.