E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM pracują dla Valeant Polska

E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM pracują dla Valeant Polska

Brief.pl / Aktualności

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media (obie z grupy NuOrder) wygrały przetarg na kompleksową obsługę interaktywną i Social Media marek należących do koncernu farmaceutycznego Valeant Polska.

-

W ramach wygranego przetargu, agencje zajmą się działaniami dla czterech marek: Diosminex, 4Flex, Aqua Slim oraz Slim Coffee.

E_misja Interactive 360 będzie odpowiedzialna za budowę czterech stron www dla w/w marek, kompleksowe prowadzenie kampanii mediowej zawierającej działania Google AdWords, SEO, Google Display Network, Facebook Ads, InStream wideo i kampanie w sieciach afiliacyjnych.

Dodatkowo agencja opracuje wideo prezentacje marek Diosminex i 4Flex, infografiki, zajmie się również wsparciem sprzedaży w aptekach.

W ramach zakresu działań agencji 6ix WOMM & Social Mediaznajdzie się oficjalna komunikacja na forach internetowych w postaci Online Experta, a także prowadzenie fanpage’a dla marek Slim Coffe i Aqua Slim.

Valeant Polska to kolejny klient farmaceutyczny agencji z grupy NuOrder. Dotychczas E_misja Interactive 360 obsługiwała m.in. takie firmy jak Actavis, Bayer, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharma, Polpharmex, US Pharmacia czy Walmark.

Tagi:

przetargi

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.