E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM pracują dla Valeant Polska

E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM pracują dla Valeant Polska

Brief.pl / Aktualności

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media (obie z grupy NuOrder) wygrały przetarg na kompleksową obsługę interaktywną i Social Media marek należących do koncernu farmaceutycznego Valeant Polska.

-

W ramach wygranego przetargu, agencje zajmą się działaniami dla czterech marek: Diosminex, 4Flex, Aqua Slim oraz Slim Coffee.

E_misja Interactive 360 będzie odpowiedzialna za budowę czterech stron www dla w/w marek, kompleksowe prowadzenie kampanii mediowej zawierającej działania Google AdWords, SEO, Google Display Network, Facebook Ads, InStream wideo i kampanie w sieciach afiliacyjnych.

Dodatkowo agencja opracuje wideo prezentacje marek Diosminex i 4Flex, infografiki, zajmie się również wsparciem sprzedaży w aptekach.

W ramach zakresu działań agencji 6ix WOMM & Social Mediaznajdzie się oficjalna komunikacja na forach internetowych w postaci Online Experta, a także prowadzenie fanpage’a dla marek Slim Coffe i Aqua Slim.

Valeant Polska to kolejny klient farmaceutyczny agencji z grupy NuOrder. Dotychczas E_misja Interactive 360 obsługiwała m.in. takie firmy jak Actavis, Bayer, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharma, Polpharmex, US Pharmacia czy Walmark.

Tagi:

przetargi

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.