E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM pracują dla Valeant Polska

E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM pracują dla Valeant Polska

Brief.pl / Aktualności

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media (obie z grupy NuOrder) wygrały przetarg na kompleksową obsługę interaktywną i Social Media marek należących do koncernu farmaceutycznego Valeant Polska.

-

W ramach wygranego przetargu, agencje zajmą się działaniami dla czterech marek: Diosminex, 4Flex, Aqua Slim oraz Slim Coffee.

E_misja Interactive 360 będzie odpowiedzialna za budowę czterech stron www dla w/w marek, kompleksowe prowadzenie kampanii mediowej zawierającej działania Google AdWords, SEO, Google Display Network, Facebook Ads, InStream wideo i kampanie w sieciach afiliacyjnych.

Dodatkowo agencja opracuje wideo prezentacje marek Diosminex i 4Flex, infografiki, zajmie się również wsparciem sprzedaży w aptekach.

W ramach zakresu działań agencji 6ix WOMM & Social Mediaznajdzie się oficjalna komunikacja na forach internetowych w postaci Online Experta, a także prowadzenie fanpage’a dla marek Slim Coffe i Aqua Slim.

Valeant Polska to kolejny klient farmaceutyczny agencji z grupy NuOrder. Dotychczas E_misja Interactive 360 obsługiwała m.in. takie firmy jak Actavis, Bayer, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharma, Polpharmex, US Pharmacia czy Walmark.

Tagi:

przetargi

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?