Mundial na Facebooku

Mundial na Facebooku

Brief.pl / Aktualności

Mundial w Brazylii notuje najwyższy poziom konwersacji wśród wszystkich wydarzeń dotąd badanych przez Facebooka. W ciągu pierwszego tygodnia trwania imprezy 141 mln użytkowników dokonało 459 mln interakcji.

-

W ciągu pierwszego tygodnia Mistrzostw na Facebooku pojawiło się więcej konwersacji o Mundialu, niż podczas Olimpiady w Sochi, Oskarów Super Bowl łącznie. Rekordowa liczba ludzi właśnie na Facebooku poszukuje informacji o ich ulubionych drużynach i graczach oraz rozmawia o rozwoju sytuacji na turnieju - a przed nami jeszcze trzy tygodnie rozgrywek. Oto najnowsze liczby: 

  • Pierwszy tydzień Mistrzostw Świata (12 – 18 czerwca): 141 milionów ludzi – 459 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • Super Bowl XVIII, 2 lutego: 50 milionów ludzi – 185 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • Olimpiada w Sochi, 6-23 lutego: 45 milionów ludzi – 120 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • 86. rozdanie nagród Akademii, 2 marca:  11,3 miliona ludzi – 25,4 miliona interakcji (postów, komentarzy, polubień)

 

Facebook Mundial

Zespół Facebooka przyjrzał się również, w jakich miejscach na świecie ludzie najczęściej rozmawiają o Mistrzostwach Świata za pośrednictwem portalu. Liderem jest Brazylia, która wyprzedza USA oraz Wielką Brytanię. Na dalszych miejscach znajduje się Indonezja oraz Meksyk.

 

Ludzie na całym świecie śledzą również ciekawe informacje publikowane przez osoby publiczne podczas Mistrzostw Świata, w tym: 

Pitbull, który występował podczas ceremonii otwarcia, opublikował  zdjęcie, które zanotowało 1.2 miliona interakcji do tej pory

Neymar opublikował zdjęcie, łącząc własny portret ze zdjęciem kolegi z drużyny Davida Luiza i do dziś również osiągnął ponad 1,2 miliona interakcji

Jennifer Lopez opublikowała video, tańcząc podczas rozgrzewki w jej przebieralni przed ceremonią otwarcia - zdobyła ponad 600 tysięcy interakcji

 

Mario Balotelli opublikował zdjęcie, w którym w ramach żartu przykrył wszystkie fotografie w albumie z naklejkami swoim własnym zdjęciem. Wynik – ponad 250 tysięcy interakcji do tej pory

Lukas Podolski zrobił sobie zdjęcie z niemiecką kanclerz Angelą Merkel po zwycięskim meczu z Portugalią, które ma w tej chwili ponad 498 tysięcy interakcji.

Zauważcie, że Podolski pisze posty również w języku polskim.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.