Mundial na Facebooku

Mundial na Facebooku

Brief.pl / Aktualności

Mundial w Brazylii notuje najwyższy poziom konwersacji wśród wszystkich wydarzeń dotąd badanych przez Facebooka. W ciągu pierwszego tygodnia trwania imprezy 141 mln użytkowników dokonało 459 mln interakcji.

-

W ciągu pierwszego tygodnia Mistrzostw na Facebooku pojawiło się więcej konwersacji o Mundialu, niż podczas Olimpiady w Sochi, Oskarów Super Bowl łącznie. Rekordowa liczba ludzi właśnie na Facebooku poszukuje informacji o ich ulubionych drużynach i graczach oraz rozmawia o rozwoju sytuacji na turnieju - a przed nami jeszcze trzy tygodnie rozgrywek. Oto najnowsze liczby: 

  • Pierwszy tydzień Mistrzostw Świata (12 – 18 czerwca): 141 milionów ludzi – 459 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • Super Bowl XVIII, 2 lutego: 50 milionów ludzi – 185 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • Olimpiada w Sochi, 6-23 lutego: 45 milionów ludzi – 120 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • 86. rozdanie nagród Akademii, 2 marca:  11,3 miliona ludzi – 25,4 miliona interakcji (postów, komentarzy, polubień)

 

Facebook Mundial

Zespół Facebooka przyjrzał się również, w jakich miejscach na świecie ludzie najczęściej rozmawiają o Mistrzostwach Świata za pośrednictwem portalu. Liderem jest Brazylia, która wyprzedza USA oraz Wielką Brytanię. Na dalszych miejscach znajduje się Indonezja oraz Meksyk.

 

Ludzie na całym świecie śledzą również ciekawe informacje publikowane przez osoby publiczne podczas Mistrzostw Świata, w tym: 

Pitbull, który występował podczas ceremonii otwarcia, opublikował  zdjęcie, które zanotowało 1.2 miliona interakcji do tej pory

Neymar opublikował zdjęcie, łącząc własny portret ze zdjęciem kolegi z drużyny Davida Luiza i do dziś również osiągnął ponad 1,2 miliona interakcji

Jennifer Lopez opublikowała video, tańcząc podczas rozgrzewki w jej przebieralni przed ceremonią otwarcia - zdobyła ponad 600 tysięcy interakcji

 

Mario Balotelli opublikował zdjęcie, w którym w ramach żartu przykrył wszystkie fotografie w albumie z naklejkami swoim własnym zdjęciem. Wynik – ponad 250 tysięcy interakcji do tej pory

Lukas Podolski zrobił sobie zdjęcie z niemiecką kanclerz Angelą Merkel po zwycięskim meczu z Portugalią, które ma w tej chwili ponad 498 tysięcy interakcji.

Zauważcie, że Podolski pisze posty również w języku polskim.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.