Mundial na Facebooku

Mundial na Facebooku

Brief.pl / Aktualności

Mundial w Brazylii notuje najwyższy poziom konwersacji wśród wszystkich wydarzeń dotąd badanych przez Facebooka. W ciągu pierwszego tygodnia trwania imprezy 141 mln użytkowników dokonało 459 mln interakcji.

-

W ciągu pierwszego tygodnia Mistrzostw na Facebooku pojawiło się więcej konwersacji o Mundialu, niż podczas Olimpiady w Sochi, Oskarów Super Bowl łącznie. Rekordowa liczba ludzi właśnie na Facebooku poszukuje informacji o ich ulubionych drużynach i graczach oraz rozmawia o rozwoju sytuacji na turnieju - a przed nami jeszcze trzy tygodnie rozgrywek. Oto najnowsze liczby: 

  • Pierwszy tydzień Mistrzostw Świata (12 – 18 czerwca): 141 milionów ludzi – 459 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • Super Bowl XVIII, 2 lutego: 50 milionów ludzi – 185 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • Olimpiada w Sochi, 6-23 lutego: 45 milionów ludzi – 120 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • 86. rozdanie nagród Akademii, 2 marca:  11,3 miliona ludzi – 25,4 miliona interakcji (postów, komentarzy, polubień)

 

Facebook Mundial

Zespół Facebooka przyjrzał się również, w jakich miejscach na świecie ludzie najczęściej rozmawiają o Mistrzostwach Świata za pośrednictwem portalu. Liderem jest Brazylia, która wyprzedza USA oraz Wielką Brytanię. Na dalszych miejscach znajduje się Indonezja oraz Meksyk.

 

Ludzie na całym świecie śledzą również ciekawe informacje publikowane przez osoby publiczne podczas Mistrzostw Świata, w tym: 

Pitbull, który występował podczas ceremonii otwarcia, opublikował  zdjęcie, które zanotowało 1.2 miliona interakcji do tej pory

Neymar opublikował zdjęcie, łącząc własny portret ze zdjęciem kolegi z drużyny Davida Luiza i do dziś również osiągnął ponad 1,2 miliona interakcji

Jennifer Lopez opublikowała video, tańcząc podczas rozgrzewki w jej przebieralni przed ceremonią otwarcia - zdobyła ponad 600 tysięcy interakcji

 

Mario Balotelli opublikował zdjęcie, w którym w ramach żartu przykrył wszystkie fotografie w albumie z naklejkami swoim własnym zdjęciem. Wynik – ponad 250 tysięcy interakcji do tej pory

Lukas Podolski zrobił sobie zdjęcie z niemiecką kanclerz Angelą Merkel po zwycięskim meczu z Portugalią, które ma w tej chwili ponad 498 tysięcy interakcji.

Zauważcie, że Podolski pisze posty również w języku polskim.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.