wp - grudzien 2016

Mundial na Facebooku

Mundial na Facebooku

Brief.pl / Aktualności

Mundial w Brazylii notuje najwyższy poziom konwersacji wśród wszystkich wydarzeń dotąd badanych przez Facebooka. W ciągu pierwszego tygodnia trwania imprezy 141 mln użytkowników dokonało 459 mln interakcji.

-

W ciągu pierwszego tygodnia Mistrzostw na Facebooku pojawiło się więcej konwersacji o Mundialu, niż podczas Olimpiady w Sochi, Oskarów Super Bowl łącznie. Rekordowa liczba ludzi właśnie na Facebooku poszukuje informacji o ich ulubionych drużynach i graczach oraz rozmawia o rozwoju sytuacji na turnieju - a przed nami jeszcze trzy tygodnie rozgrywek. Oto najnowsze liczby: 

  • Pierwszy tydzień Mistrzostw Świata (12 – 18 czerwca): 141 milionów ludzi – 459 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • Super Bowl XVIII, 2 lutego: 50 milionów ludzi – 185 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • Olimpiada w Sochi, 6-23 lutego: 45 milionów ludzi – 120 milionów interakcji (postów, komentarzy, polubień)
  • 86. rozdanie nagród Akademii, 2 marca:  11,3 miliona ludzi – 25,4 miliona interakcji (postów, komentarzy, polubień)

 

Facebook Mundial

Zespół Facebooka przyjrzał się również, w jakich miejscach na świecie ludzie najczęściej rozmawiają o Mistrzostwach Świata za pośrednictwem portalu. Liderem jest Brazylia, która wyprzedza USA oraz Wielką Brytanię. Na dalszych miejscach znajduje się Indonezja oraz Meksyk.

 

Ludzie na całym świecie śledzą również ciekawe informacje publikowane przez osoby publiczne podczas Mistrzostw Świata, w tym: 

Pitbull, który występował podczas ceremonii otwarcia, opublikował  zdjęcie, które zanotowało 1.2 miliona interakcji do tej pory

Neymar opublikował zdjęcie, łącząc własny portret ze zdjęciem kolegi z drużyny Davida Luiza i do dziś również osiągnął ponad 1,2 miliona interakcji

Jennifer Lopez opublikowała video, tańcząc podczas rozgrzewki w jej przebieralni przed ceremonią otwarcia - zdobyła ponad 600 tysięcy interakcji

 

Mario Balotelli opublikował zdjęcie, w którym w ramach żartu przykrył wszystkie fotografie w albumie z naklejkami swoim własnym zdjęciem. Wynik – ponad 250 tysięcy interakcji do tej pory

Lukas Podolski zrobił sobie zdjęcie z niemiecką kanclerz Angelą Merkel po zwycięskim meczu z Portugalią, które ma w tej chwili ponad 498 tysięcy interakcji.

Zauważcie, że Podolski pisze posty również w języku polskim.

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.