wp - grudzien 2016

Internet2K14: święto branży

Internet2K14:  święto branży

Brief.pl / Patronaty

26 czerwca w warszawskim teatrze Capitol odbędzie się najważniejsze branżowe wydarzenie roku. Przyznane zostaną tytuły Człowieka i Firmy Roku Polskiego Internetu. Impreza składa się z konferencji oraz wieczornej gali. Magazyn "Brief" jest jednym z patronów medialnych wydarzenia.

-

Człowiek i Firma Roku Internetu to prestiżowa nagroda przyznawana przez redakcję internetSTANDARD . Konkurs z wieloletnią tradycją, na stałe zagościł na mapie czerwcowych wydarzeń branży internetowej. Nominowanych wybiera Kapituła Konkursowa, w której zasiadają ważne osobistości ze świata polskiego biznesu internetowego.

Wśród zwycięzców poprzednich edycji konkursu znaleźli się m.in. Julia Kuczyńska znana szerzej jako Maffashion, Marcin Beme (twórca Audioteka.pl) oraz firmy Yanosik, czy Answear.com.

W tegorocznej edycji do finału konkursu zakwalifikowało się po pięć firm i osób. Każdy z kandydatów był oceniany pod kątem wpływu, jaki miał na rozwój polskiego internetu, zarówno w aspekcie biznesowym, jak i wartości dostarczanej internautom.

Wśród nominowanych firm w tym roku znalazły się platforma Shoplo.com, LiveChat oraz portale NaTemat.pl, eSKY.pllubimyczytac.pl. W finale kategorii Człowiek Roku rywalizować będą natomiast Michał Brański, Grzegorz Błażewicz, Izabela Sadowska, Jarosław Kuźniar oraz Łukasz Misiukanis.

 internet2k14

Zwycięzcy wyłonieni będą podczas Gali internet2K14, która odbędzie się 26 czerwca w Warszawie. Gala i poprzedzająca ją konferencja internet2K14 to coroczna okazja do wspólnego świętowania sukcesów i analizowania planów na przyszłość przez przedstawicieli branży internetowej. Corocznie uczestniczy w niej ok. 400 osób, w dzień biorąc udział w wykładach i merytorycznej dyskusji nad kondycją i przyszłością polskiego internetu, wieczorem natomiast bawiąc się w Teatrze Capitol.

 

Więcej informacji znaleźć można na stronie wydarzenia: 2K14.internetstandard.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.