Internet2K14: święto branży

Internet2K14:  święto branży

Brief.pl / Patronaty

26 czerwca w warszawskim teatrze Capitol odbędzie się najważniejsze branżowe wydarzenie roku. Przyznane zostaną tytuły Człowieka i Firmy Roku Polskiego Internetu. Impreza składa się z konferencji oraz wieczornej gali. Magazyn "Brief" jest jednym z patronów medialnych wydarzenia.

-

Człowiek i Firma Roku Internetu to prestiżowa nagroda przyznawana przez redakcję internetSTANDARD . Konkurs z wieloletnią tradycją, na stałe zagościł na mapie czerwcowych wydarzeń branży internetowej. Nominowanych wybiera Kapituła Konkursowa, w której zasiadają ważne osobistości ze świata polskiego biznesu internetowego.

Wśród zwycięzców poprzednich edycji konkursu znaleźli się m.in. Julia Kuczyńska znana szerzej jako Maffashion, Marcin Beme (twórca Audioteka.pl) oraz firmy Yanosik, czy Answear.com.

W tegorocznej edycji do finału konkursu zakwalifikowało się po pięć firm i osób. Każdy z kandydatów był oceniany pod kątem wpływu, jaki miał na rozwój polskiego internetu, zarówno w aspekcie biznesowym, jak i wartości dostarczanej internautom.

Wśród nominowanych firm w tym roku znalazły się platforma Shoplo.com, LiveChat oraz portale NaTemat.pl, eSKY.pllubimyczytac.pl. W finale kategorii Człowiek Roku rywalizować będą natomiast Michał Brański, Grzegorz Błażewicz, Izabela Sadowska, Jarosław Kuźniar oraz Łukasz Misiukanis.

 internet2k14

Zwycięzcy wyłonieni będą podczas Gali internet2K14, która odbędzie się 26 czerwca w Warszawie. Gala i poprzedzająca ją konferencja internet2K14 to coroczna okazja do wspólnego świętowania sukcesów i analizowania planów na przyszłość przez przedstawicieli branży internetowej. Corocznie uczestniczy w niej ok. 400 osób, w dzień biorąc udział w wykładach i merytorycznej dyskusji nad kondycją i przyszłością polskiego internetu, wieczorem natomiast bawiąc się w Teatrze Capitol.

 

Więcej informacji znaleźć można na stronie wydarzenia: 2K14.internetstandard.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.