Internet2K14: święto branży

Internet2K14:  święto branży

Brief.pl / Patronaty

26 czerwca w warszawskim teatrze Capitol odbędzie się najważniejsze branżowe wydarzenie roku. Przyznane zostaną tytuły Człowieka i Firmy Roku Polskiego Internetu. Impreza składa się z konferencji oraz wieczornej gali. Magazyn "Brief" jest jednym z patronów medialnych wydarzenia.

-

Człowiek i Firma Roku Internetu to prestiżowa nagroda przyznawana przez redakcję internetSTANDARD . Konkurs z wieloletnią tradycją, na stałe zagościł na mapie czerwcowych wydarzeń branży internetowej. Nominowanych wybiera Kapituła Konkursowa, w której zasiadają ważne osobistości ze świata polskiego biznesu internetowego.

Wśród zwycięzców poprzednich edycji konkursu znaleźli się m.in. Julia Kuczyńska znana szerzej jako Maffashion, Marcin Beme (twórca Audioteka.pl) oraz firmy Yanosik, czy Answear.com.

W tegorocznej edycji do finału konkursu zakwalifikowało się po pięć firm i osób. Każdy z kandydatów był oceniany pod kątem wpływu, jaki miał na rozwój polskiego internetu, zarówno w aspekcie biznesowym, jak i wartości dostarczanej internautom.

Wśród nominowanych firm w tym roku znalazły się platforma Shoplo.com, LiveChat oraz portale NaTemat.pl, eSKY.pllubimyczytac.pl. W finale kategorii Człowiek Roku rywalizować będą natomiast Michał Brański, Grzegorz Błażewicz, Izabela Sadowska, Jarosław Kuźniar oraz Łukasz Misiukanis.

 internet2k14

Zwycięzcy wyłonieni będą podczas Gali internet2K14, która odbędzie się 26 czerwca w Warszawie. Gala i poprzedzająca ją konferencja internet2K14 to coroczna okazja do wspólnego świętowania sukcesów i analizowania planów na przyszłość przez przedstawicieli branży internetowej. Corocznie uczestniczy w niej ok. 400 osób, w dzień biorąc udział w wykładach i merytorycznej dyskusji nad kondycją i przyszłością polskiego internetu, wieczorem natomiast bawiąc się w Teatrze Capitol.

 

Więcej informacji znaleźć można na stronie wydarzenia: 2K14.internetstandard.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?