Kwiatki na marketingowej łące

Brief.pl / Wiedza

Redaktor naczelny Brief w wideo komentarzu wyraża swoją opinię na temat marketingu w Polsce. Z jakimi problemami muszą się zmierzyć marketerzy? Jakie błędy popełniają? Na te pytania odpowiada Grzegorz Kiszluk i apeluje jednocześnie o powrót do korzeni języka marketingowego.

-

Według Kiszluka dawno minęły czasy, w których marketing był filozofią, sposobem myślenia o kliencie. Obecnie marketing stał się działem w firmie, który ogranicza się wyłącznie do promocji, czyli zaledwie jednego z czterech "P" uwzględnionych w popularnej teorii.  Rola marketerów często ogranicza się do przygotowania briefu dla agencji reklamowej lub domu mediowego.

Naczelny Brief zwraca uwagę na fakt, że stosunkowo mało dyrektorów działów marketingu zasiada w zarządach firm, w których pracuje.

Brak spójności w pojęciach marketingowych również stanowi duży problem i wyzwanie. Często te same pojęcia, w ustach różnych osób mają odmienne definicje. Stąd bierze się apel Kiszluka, aby powrócić do korzeni języka marketingowego.

::

Zachęcamy do komentowania. Jesteśmy ciekawi Waszego zdania na temat kwestii poruszanych przez Grzegorza Kiszluka.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.