Kwiatki na marketingowej łące

Brief.pl / Wiedza

Redaktor naczelny Brief w wideo komentarzu wyraża swoją opinię na temat marketingu w Polsce. Z jakimi problemami muszą się zmierzyć marketerzy? Jakie błędy popełniają? Na te pytania odpowiada Grzegorz Kiszluk i apeluje jednocześnie o powrót do korzeni języka marketingowego.

-

Według Kiszluka dawno minęły czasy, w których marketing był filozofią, sposobem myślenia o kliencie. Obecnie marketing stał się działem w firmie, który ogranicza się wyłącznie do promocji, czyli zaledwie jednego z czterech "P" uwzględnionych w popularnej teorii.  Rola marketerów często ogranicza się do przygotowania briefu dla agencji reklamowej lub domu mediowego.

Naczelny Brief zwraca uwagę na fakt, że stosunkowo mało dyrektorów działów marketingu zasiada w zarządach firm, w których pracuje.

Brak spójności w pojęciach marketingowych również stanowi duży problem i wyzwanie. Często te same pojęcia, w ustach różnych osób mają odmienne definicje. Stąd bierze się apel Kiszluka, aby powrócić do korzeni języka marketingowego.

::

Zachęcamy do komentowania. Jesteśmy ciekawi Waszego zdania na temat kwestii poruszanych przez Grzegorza Kiszluka.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.