Real Madryt w Warszawie

Real Madryt w Warszawie

Brief for Poland / Aktualności

Już 16 sierpnia Real Madryt przyleci do Polski, aby wystąpić w drugiej edycji Super Meczu, który tym razem zawita na Stadion Narodowy w Warszawie. Rywalem Królewskich będzie włoska Fiorentina, z Rafałem Wolskim w składzie. Właśnie ruszyła sprzedaż pierwszych biletów - najdroższe kosztują 950 złotych.

-

W sobotę 16 sierpnia zwycięzcy tegorocznej edycji Ligi Mistrzów pojawią się w Polsce, aby rozegrać towarzyskie spotkanie z czwartą drużyną minionego sezonu we Włoszech - Fiorentiną. Ostatni raz Real gościł w Polsce sześć lat temu na meczu z Wisłą Kraków
w ramach eliminacji Ligi Mistrzów. Będzie to druga edycja Super Meczu, wyjątkowego wydarzenia piłkarskiego gromadzącego dziesiątki tysięcy kibiców na stadionie oraz miliony  widzów przed telewizorami.

Kibice mogą nabyć upragnione wejściówki za pośrednictwem strony www.super-mecz.pl oraz www.ebilet.pl

- Jesteśmy dumni, że zaproszenie do tegorocznej edycji Super Meczu przyjęła najlepsza drużyna świata. Naszym celem jest organizacja największego w Polsce cyklicznego wydarzenia piłkarskiego z udziałem najlepszych europejskich klubów. W tym roku postawiliśmy na najlepszą drużynę XX wieku według FIFA – wielki Real Madryt. Ich rywalem będzie włoska Fiorentina, która dzięki dobrym występom w Serie A zakwalifikowała się do Ligi Europy. Mamy nadzieję, że w starciu z gwiazdami światowej piłki zobaczymy również Polaka Rafała Wolskiego – powiedział Tomasz Rachwał z agencji PSP organizującej mecz.

- Narodowy przeistoczy się w arenę zmagań najlepszych windsurferów. Jeszcze w tym samym miesiącu płyta boiska Stadionu Narodowego zamieni się w pustynne wydmy, które utworzą wymagający tor rajdowy dla czołówki kierowców z Polski i ze świata w ramach Dakar – Verva Street Racing. Z kolei październik to czas meczów eliminacyjnych polskiej reprezentacji z Niemcami i ze Szkocją. Wszystko to możliwe jest dzięki doskonałej współpracy z naszymi partnerami, w tym z agencją PSP – mówi Marcin Herra, prezes PL.2012+, operatora Stadionu Narodowego.

Dla obu drużyn będzie to jeden z etapów przygotowań do nowego sezonu. Gwiazdy Realu po powrocie z Mundialu czeka prawdziwy maraton. Najpierw wystąpią w towarzyskim turnieju w Stanach Zjednoczonych (24 lipca – 4 sierpnia). Następnie 12 sierpnia udają się do Cardiff, gdzie czeka ich mecz o Super Puchar Europy z Sevillą. Po zakończeniu Super Meczu w Polsce, Galacticos wrócą do Hiszpanii na pierwsze spotkanie dwumeczu  o Superpuchar Hiszpanii z Atletico.

Z kolei włoska Fiorentina rozegra trzy spotkania w ramach Copa Euroamericana, turnieju rozgrywanego w całej Ameryce. Włosi zmierzą się z argentyńskim Estudiantes, brazylijskim Palmeiras oraz peruwiańskim Universitario. Super Mecz będzie dla piłkarzy Violi znakomitym przetarciem przed rozpoczęciem rywalizacji w Lidze Europy. Przypomnijmy, że gospodarzem finału tych rozgrywek w roku 2015 będzie Stadion Narodowy w Warszawie.

Pierwsza edycja Super Meczu odbyła się 30 lipca na PGE Arenie w Gdańsku. Mecz pomiędzy FC Barceloną a Lechią Gdańsk zakończony remisem 2:2 obejrzało ponad 30 tysięcy widzów na stadionie. Mecz transmitowany był w kanałach Telewizji Polskiej (TVP 1, TVP Sport) i zgromadził widownię na poziomie ponad 4,3 mln widzów, a transmisja z wydarzenia trafiła także do ponad 100 państw. Warto przypomnieć, że mecz był pierwszym występem Neymara w barwach Dumy Katalonii.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.