wp - grudzien 2016

Real Madryt w Warszawie

Real Madryt w Warszawie

Brief for Poland / Aktualności

Już 16 sierpnia Real Madryt przyleci do Polski, aby wystąpić w drugiej edycji Super Meczu, który tym razem zawita na Stadion Narodowy w Warszawie. Rywalem Królewskich będzie włoska Fiorentina, z Rafałem Wolskim w składzie. Właśnie ruszyła sprzedaż pierwszych biletów - najdroższe kosztują 950 złotych.

-

W sobotę 16 sierpnia zwycięzcy tegorocznej edycji Ligi Mistrzów pojawią się w Polsce, aby rozegrać towarzyskie spotkanie z czwartą drużyną minionego sezonu we Włoszech - Fiorentiną. Ostatni raz Real gościł w Polsce sześć lat temu na meczu z Wisłą Kraków
w ramach eliminacji Ligi Mistrzów. Będzie to druga edycja Super Meczu, wyjątkowego wydarzenia piłkarskiego gromadzącego dziesiątki tysięcy kibiców na stadionie oraz miliony  widzów przed telewizorami.

Kibice mogą nabyć upragnione wejściówki za pośrednictwem strony www.super-mecz.pl oraz www.ebilet.pl

- Jesteśmy dumni, że zaproszenie do tegorocznej edycji Super Meczu przyjęła najlepsza drużyna świata. Naszym celem jest organizacja największego w Polsce cyklicznego wydarzenia piłkarskiego z udziałem najlepszych europejskich klubów. W tym roku postawiliśmy na najlepszą drużynę XX wieku według FIFA – wielki Real Madryt. Ich rywalem będzie włoska Fiorentina, która dzięki dobrym występom w Serie A zakwalifikowała się do Ligi Europy. Mamy nadzieję, że w starciu z gwiazdami światowej piłki zobaczymy również Polaka Rafała Wolskiego – powiedział Tomasz Rachwał z agencji PSP organizującej mecz.

- Narodowy przeistoczy się w arenę zmagań najlepszych windsurferów. Jeszcze w tym samym miesiącu płyta boiska Stadionu Narodowego zamieni się w pustynne wydmy, które utworzą wymagający tor rajdowy dla czołówki kierowców z Polski i ze świata w ramach Dakar – Verva Street Racing. Z kolei październik to czas meczów eliminacyjnych polskiej reprezentacji z Niemcami i ze Szkocją. Wszystko to możliwe jest dzięki doskonałej współpracy z naszymi partnerami, w tym z agencją PSP – mówi Marcin Herra, prezes PL.2012+, operatora Stadionu Narodowego.

Dla obu drużyn będzie to jeden z etapów przygotowań do nowego sezonu. Gwiazdy Realu po powrocie z Mundialu czeka prawdziwy maraton. Najpierw wystąpią w towarzyskim turnieju w Stanach Zjednoczonych (24 lipca – 4 sierpnia). Następnie 12 sierpnia udają się do Cardiff, gdzie czeka ich mecz o Super Puchar Europy z Sevillą. Po zakończeniu Super Meczu w Polsce, Galacticos wrócą do Hiszpanii na pierwsze spotkanie dwumeczu  o Superpuchar Hiszpanii z Atletico.

Z kolei włoska Fiorentina rozegra trzy spotkania w ramach Copa Euroamericana, turnieju rozgrywanego w całej Ameryce. Włosi zmierzą się z argentyńskim Estudiantes, brazylijskim Palmeiras oraz peruwiańskim Universitario. Super Mecz będzie dla piłkarzy Violi znakomitym przetarciem przed rozpoczęciem rywalizacji w Lidze Europy. Przypomnijmy, że gospodarzem finału tych rozgrywek w roku 2015 będzie Stadion Narodowy w Warszawie.

Pierwsza edycja Super Meczu odbyła się 30 lipca na PGE Arenie w Gdańsku. Mecz pomiędzy FC Barceloną a Lechią Gdańsk zakończony remisem 2:2 obejrzało ponad 30 tysięcy widzów na stadionie. Mecz transmitowany był w kanałach Telewizji Polskiej (TVP 1, TVP Sport) i zgromadził widownię na poziomie ponad 4,3 mln widzów, a transmisja z wydarzenia trafiła także do ponad 100 państw. Warto przypomnieć, że mecz był pierwszym występem Neymara w barwach Dumy Katalonii.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.