endorfina events dla Ekstraklasa SA – case study

endorfina events dla Ekstraklasa SA – case study

Brief.pl / Inspiracje

Zakończenie sezonu piłkarskiej Ekstraklasy oraz wręczenie nagród dla najlepszych zawodników sezonu podczas dorocznej Gali to jedne z najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce. Gdy kibice siedzą na stadionie, a widzowie przed telewizorami, na backstage obu wydarzeń praca wre jak w ulu. Zarówno ceremonia na stadionie Mistrza Polski jak i Gala transmitowane są na żywo w ogólnopolskiej telewizji - organizatorzy wiedzą, że nie mam tu miejsca na błędy i przypadkowe ruchy.

-

Ekstraklasa, po udanej zeszłorocznej realizacji, po raz drugi oddała produkcję obu eventów agencji endorfina events. endorfina odpowiadała za stworzenie konceptu kreatywnego oraz kompleksowe wyprodukowanie eventu. Brief otrzymany od klienta zawierał 3 wytyczne: miejsce (Wola Center), ilość gości (500 osób) oraz przystosowanie eventu do transmisji telewizyjnej na żywo.

Całość scenografii (event na stadionie Legii w Warszawie oraz Gala w Wola Center) zainspirowana została nową identyfikacją wizualną Ekstraklasy. Po zakończeniu ostatniego ligowego meczu endorfina events miała zaledwie 9 minut, by rozstawić na boisku podium i scenografię, a także przygotować całą logistykę wydarzenia. W operację zaangażowanych było ponad 30 osób koordynowanych przez 3 osoby z endorfina events.

Kiedy kibice na stadionie i widzowie przez telewizorami oglądali moment wręczenia pucharu Mistrza Polski na stadionie Legii w Wola Center trwał już montaż przed mającą się odbyć następnego dnia Galą Ekstraklasy.

Przez ponad dwa dni, 15 osób montowało oświetlenie, multimedia oraz sprzęt nagłaśniający (m.in. ekran o wymiarach 8 m na 4,59, dwa projektory Christie 14, 55 ruchomych głów oświetlających salę oraz 98 urządzeń ledowych). Kolejne 10 osób budowało elementy scenografii.

Podczas transmitowanej przez telewizję NC+ Gali za kwestie techniczne odpowiadało 9 realizatorów, a za dekoracje, która była przearanżowana w trakcie wieczoru - 20 pracowników scenograficznych. Nad całością przedsięwzięcia czuwał zespół producencki endorfina events - 5 osób. Koordynowali prace swoich podwykonawców w ścisłej współpracy z 47 osobami realizującymi transmisję na żywo z 3 wozów transmisyjnych.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.