endorfina events dla Ekstraklasa SA – case study

endorfina events dla Ekstraklasa SA – case study

Brief.pl / Inspiracje

Zakończenie sezonu piłkarskiej Ekstraklasy oraz wręczenie nagród dla najlepszych zawodników sezonu podczas dorocznej Gali to jedne z najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce. Gdy kibice siedzą na stadionie, a widzowie przed telewizorami, na backstage obu wydarzeń praca wre jak w ulu. Zarówno ceremonia na stadionie Mistrza Polski jak i Gala transmitowane są na żywo w ogólnopolskiej telewizji - organizatorzy wiedzą, że nie mam tu miejsca na błędy i przypadkowe ruchy.

-

Ekstraklasa, po udanej zeszłorocznej realizacji, po raz drugi oddała produkcję obu eventów agencji endorfina events. endorfina odpowiadała za stworzenie konceptu kreatywnego oraz kompleksowe wyprodukowanie eventu. Brief otrzymany od klienta zawierał 3 wytyczne: miejsce (Wola Center), ilość gości (500 osób) oraz przystosowanie eventu do transmisji telewizyjnej na żywo.

Całość scenografii (event na stadionie Legii w Warszawie oraz Gala w Wola Center) zainspirowana została nową identyfikacją wizualną Ekstraklasy. Po zakończeniu ostatniego ligowego meczu endorfina events miała zaledwie 9 minut, by rozstawić na boisku podium i scenografię, a także przygotować całą logistykę wydarzenia. W operację zaangażowanych było ponad 30 osób koordynowanych przez 3 osoby z endorfina events.

Kiedy kibice na stadionie i widzowie przez telewizorami oglądali moment wręczenia pucharu Mistrza Polski na stadionie Legii w Wola Center trwał już montaż przed mającą się odbyć następnego dnia Galą Ekstraklasy.

Przez ponad dwa dni, 15 osób montowało oświetlenie, multimedia oraz sprzęt nagłaśniający (m.in. ekran o wymiarach 8 m na 4,59, dwa projektory Christie 14, 55 ruchomych głów oświetlających salę oraz 98 urządzeń ledowych). Kolejne 10 osób budowało elementy scenografii.

Podczas transmitowanej przez telewizję NC+ Gali za kwestie techniczne odpowiadało 9 realizatorów, a za dekoracje, która była przearanżowana w trakcie wieczoru - 20 pracowników scenograficznych. Nad całością przedsięwzięcia czuwał zespół producencki endorfina events - 5 osób. Koordynowali prace swoich podwykonawców w ścisłej współpracy z 47 osobami realizującymi transmisję na żywo z 3 wozów transmisyjnych.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.