endorfina events dla Ekstraklasa SA – case study

endorfina events dla Ekstraklasa SA – case study

Brief.pl / Inspiracje

Zakończenie sezonu piłkarskiej Ekstraklasy oraz wręczenie nagród dla najlepszych zawodników sezonu podczas dorocznej Gali to jedne z najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce. Gdy kibice siedzą na stadionie, a widzowie przed telewizorami, na backstage obu wydarzeń praca wre jak w ulu. Zarówno ceremonia na stadionie Mistrza Polski jak i Gala transmitowane są na żywo w ogólnopolskiej telewizji - organizatorzy wiedzą, że nie mam tu miejsca na błędy i przypadkowe ruchy.

-

Ekstraklasa, po udanej zeszłorocznej realizacji, po raz drugi oddała produkcję obu eventów agencji endorfina events. endorfina odpowiadała za stworzenie konceptu kreatywnego oraz kompleksowe wyprodukowanie eventu. Brief otrzymany od klienta zawierał 3 wytyczne: miejsce (Wola Center), ilość gości (500 osób) oraz przystosowanie eventu do transmisji telewizyjnej na żywo.

Całość scenografii (event na stadionie Legii w Warszawie oraz Gala w Wola Center) zainspirowana została nową identyfikacją wizualną Ekstraklasy. Po zakończeniu ostatniego ligowego meczu endorfina events miała zaledwie 9 minut, by rozstawić na boisku podium i scenografię, a także przygotować całą logistykę wydarzenia. W operację zaangażowanych było ponad 30 osób koordynowanych przez 3 osoby z endorfina events.

Kiedy kibice na stadionie i widzowie przez telewizorami oglądali moment wręczenia pucharu Mistrza Polski na stadionie Legii w Wola Center trwał już montaż przed mającą się odbyć następnego dnia Galą Ekstraklasy.

Przez ponad dwa dni, 15 osób montowało oświetlenie, multimedia oraz sprzęt nagłaśniający (m.in. ekran o wymiarach 8 m na 4,59, dwa projektory Christie 14, 55 ruchomych głów oświetlających salę oraz 98 urządzeń ledowych). Kolejne 10 osób budowało elementy scenografii.

Podczas transmitowanej przez telewizję NC+ Gali za kwestie techniczne odpowiadało 9 realizatorów, a za dekoracje, która była przearanżowana w trakcie wieczoru - 20 pracowników scenograficznych. Nad całością przedsięwzięcia czuwał zespół producencki endorfina events - 5 osób. Koordynowali prace swoich podwykonawców w ścisłej współpracy z 47 osobami realizującymi transmisję na żywo z 3 wozów transmisyjnych.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.