endorfina events dla Ekstraklasa SA – case study

endorfina events dla Ekstraklasa SA – case study

Brief.pl / Inspiracje

Zakończenie sezonu piłkarskiej Ekstraklasy oraz wręczenie nagród dla najlepszych zawodników sezonu podczas dorocznej Gali to jedne z najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce. Gdy kibice siedzą na stadionie, a widzowie przed telewizorami, na backstage obu wydarzeń praca wre jak w ulu. Zarówno ceremonia na stadionie Mistrza Polski jak i Gala transmitowane są na żywo w ogólnopolskiej telewizji - organizatorzy wiedzą, że nie mam tu miejsca na błędy i przypadkowe ruchy.

-

Ekstraklasa, po udanej zeszłorocznej realizacji, po raz drugi oddała produkcję obu eventów agencji endorfina events. endorfina odpowiadała za stworzenie konceptu kreatywnego oraz kompleksowe wyprodukowanie eventu. Brief otrzymany od klienta zawierał 3 wytyczne: miejsce (Wola Center), ilość gości (500 osób) oraz przystosowanie eventu do transmisji telewizyjnej na żywo.

Całość scenografii (event na stadionie Legii w Warszawie oraz Gala w Wola Center) zainspirowana została nową identyfikacją wizualną Ekstraklasy. Po zakończeniu ostatniego ligowego meczu endorfina events miała zaledwie 9 minut, by rozstawić na boisku podium i scenografię, a także przygotować całą logistykę wydarzenia. W operację zaangażowanych było ponad 30 osób koordynowanych przez 3 osoby z endorfina events.

Kiedy kibice na stadionie i widzowie przez telewizorami oglądali moment wręczenia pucharu Mistrza Polski na stadionie Legii w Wola Center trwał już montaż przed mającą się odbyć następnego dnia Galą Ekstraklasy.

Przez ponad dwa dni, 15 osób montowało oświetlenie, multimedia oraz sprzęt nagłaśniający (m.in. ekran o wymiarach 8 m na 4,59, dwa projektory Christie 14, 55 ruchomych głów oświetlających salę oraz 98 urządzeń ledowych). Kolejne 10 osób budowało elementy scenografii.

Podczas transmitowanej przez telewizję NC+ Gali za kwestie techniczne odpowiadało 9 realizatorów, a za dekoracje, która była przearanżowana w trakcie wieczoru - 20 pracowników scenograficznych. Nad całością przedsięwzięcia czuwał zespół producencki endorfina events - 5 osób. Koordynowali prace swoich podwykonawców w ścisłej współpracy z 47 osobami realizującymi transmisję na żywo z 3 wozów transmisyjnych.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.