Debata pt.: Kluczem jest masowość

Brief TV / Wiedza

Polski sektor bankowy i usług płatniczych to jeden z najbardziej innowacyjnych rynków nie tylko w naszej gospodarce, ale i w europejskiej skali.

-

Dlatego też postanowiliśmy zapytać przedstawicieli tej branży o to jak rodzą się bankowe innowacje oraz w którą stronę technologie popchną przyszłość płatności. Do udzaiału w debacie zaprosiliśmy Katarzynę Siwek, dyrektor biura analiz i komunikacji Idea Banku, Martynę Szczepaniak, dyrektor centrum płatności PayU, Miłosza Gromskiego, specjalistę ds. komunikacji korporacyjnej ING BSK, Macieja Kornatowskiego z polskiego oddziału MasterCard, Marka Kucharskiego, wiceprezesa Aleo oraz Pawła Widawskiego, eskperta Związku Banków Polskich.

Moderowali: Grzegorz Kiszluk i Paweł Luty

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.