Dronomania, czyli HEXO + i AirDog

Dronomania, czyli HEXO + i AirDog

Brief.pl / Technologie

Rynek dronów przeżywa ostatnio prawdziwy boom, a pomysły na ich wykorzystanie pojawiają się jak grzyby po deszczu. Nie dziwi więc fakt, że tuż po pojawieniu się na Kickstarterze projektów HEXO+ i AirDog, ich twórcy zebrali kilkakrotnie wyższe kwoty pieniędzy niż zakładali. Drony śledzące ruchy swoich właścicieli są świetnym rozwiązaniem m.in dla wielbicieli surfowania, narciarstwa freeridowego, czy motocrossa.

-

Od jakiegoś czasu temat dronów nie schodzi z afisza. Małe, zdalnie sterowane urządzenia, latające nad naszymi głowami, nie budzą już militarnych skojarzeń. Zdaniem Amazona są przyszłością ekspresowych przesyłek, a Google planuje za ich pomocą dostarczyć internet do najdalszych zakątków świata. Drony to absolutny must have dla wszystkich wielbicieli nowinek technicznych.

::

Zobacz również:

 

Dron, który poluje na... drony

::

Ich możliwości doceniają także wielbiciele sportów ekstremalnych. Jak dotąd najpopularniejszym sposobem rejestrowania wykonywanych akrobacji były kamery typu POV. Przymocowane do kasków uczestników wyścigu motocrossowego mogły uwiecznić obraz z ich perspektywy. Dzięki projektom HEXO+ i AirDog ujęcia nagrywane będą wedle naszego życzenia, z dowolnego miejsca i pod wybranym kątem, z odległości nawet do kilkudziesięciu metrów. Modele dronów śledzących nasze ruchy wyposażone są w uchwyt i złącze kompatybilne z najpopularniejszą kamerką akcji - GoPro. Oba projekty wykorzystują także aplikacje mobilne do zaprogramowanie trasy lotu urządzeń. Różnią się jednak sposobem śledzenia użytkowników. W przypadku AirDog niewielkich rozmiarów kontroler ruchów przypięty do nadgarstka wysyła sygnał, za którym podąża dron. HEXO+ wykorzystał w tym celu smartfony, które kontrolują lot niewielkiego statku powietrznego. Drugą kwestią różniącą gadżety jest cena. Pod tym względem HEXO+ wypada korzystniej. Koszt zestawu z kamerą GoPro Hero3 to 699 dol., podczas gdy  AirDog kosztuje 300 dol. więcej. Należy się oczywiście spodziewać, że ceny znacznie wzrosną po zakończeniu kampanii na platformie Kickstarter.

 

AirDog na Kickstarterze

 

HEXO+ na Kickstarterze

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.