Ophone: aromatyczna innowacja

Ophone: aromatyczna innowacja

Brief.pl / Technologie

Wpływ zapachów na ludzkie emocje i samopoczucie jest bezsprzeczny. Relaksują, pobudzają, a czasem stają się nawet narzędziem manipulacji. Dzięki urządzeniu oPhone dzielenie się wyjątkowymi kompozycjami zapachowymi z mieszkańcami drugiej półkuli jest już możliwe.

-

Firma Vapor Communications, założona przez profesora Davida Edwardsa z Uniwersytetu Harvard, zrealizowała projekt urządzenia oPhone, które po zsynchronizowaniu z iPhonem staje się platformą do przesyłania zapachowych wiadomości.  Pierwsza taka wiadomość została wysłana 10 czerwca br. i przemierzyła drogę z Nowego Jorku do Paryża.

Po zainstalowaniu dostępnej w systemie iOS aplikacji Osnap będzie można stworzyć własna kompozycję zapachową, korzystają z 32 dostępnych składników. Ich łączenie daje możliwość wyboru spośród gamy 300 tys. zapachów. Następnie za pomocą maila, Facebooka lub Twittera, możemy przesłać aromat szczęśliwemu posiadaczowi urządzenia oPhone, który cieszyć się  będzie odebraną wiadomością około 10 sekund.

::

Zobacz również:

Roomscan na iPhone'a

::

Profesor David Edwards słynie z przekraczania granic miedzy nauką a sztuką. Jest między innymi twórcą jadalnych opakowań na produkty spożywcze, a także sprayu, którego działanie imituje stan upojenia alkoholowego. Założył także firmę, która opracowuje rewolucyjne rozwiązania dla krajów pozbawionych stałego dostępu do wody. Rozwiązaniem problemu mogą stać się zaprojektowane przez Edwardsa torby, umożliwiające jej magazynowanie i bezpieczny transport.

Od wczoraj środki na realizację pomysłu zbierane są za pośrednictwem serwisu crowdfundingowego Indiegogo. Obecnie urządzenie oPhone możemy kupić za 149 dol. Do sprzedaży ma trafić na początku 2015 roku, a jego cena wzrośnie do 199 dol.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.