SEM bez tajemnic

SEM bez tajemnic

Brief.pl / Wiedza

Jakość i długoterminowe planowanie to odpowiedź na zmieniające się zasady w wyszukiwarkach internetowych. Grupa robocza SEM działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje cykl filmów „SEM bez tajemnic”, którego celem jest dostarczenie marketerom merytorycznych i technicznych porad z zakresu marketingu w wyszukiwarkach.

-

Grupa Robocza SEM opracowała pilotażowe odcinki porad wideo dedykowanych marketerom, którzy prowadzą działania promocyjne w wyszukiwarkach oraz dla tych, którzy takie działania planują rozpocząć. Na każdym filmie eksperci pracujący w Grupie Roboczej SEM rozprawiają się z kolejnymi wyzwaniami stojącymi przed specjalistami ds. e-marketingu. W pierwszych 3 odcinkach Maciej Gałecki (CEO Bluerank) oraz Marcin Kordowski (CEO S3) opowiadają o tym czym są algorytmy, jak te zmieniają się oraz jak radzić sobie z ciągle modyfikowanymi zasadami gry.

-W codziennej komunikacji z marketerami otrzymujemy wiele pytań. Powtarzanych jest również wiele stereotypów, które regularnie objaśniamy. Poprzez porady wideo chcemy edukować i wyjaśniać wszystko to, co budzi powszechną wątpliwość lub niezrozumienie. Tematy opracowanych odcinków są pochodną tego, co faktycznie interesuje marketerów. Jednocześnie zapraszamy ich do ujawniania nam swoich kolejnych wątpliwości, które będziemy mogli zaadresować.– powiedział Maciej Gałecki, CEO Bluerank oraz szef Grupy Roboczej SEM IAB Polska.

Grupy robocze działające w ramach IAB Polska skupiają specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. W pracach grup roboczych może uczestniczyć każda firma zrzeszona w IAB Polska. Celem prac grup roboczych jest opracowanie m. in.: schematów najlepszych rynkowych standardów, wyników ciekawych badań i case studies, raportów rynkowych.

::

Obejrzyj pierwsze 3 filmy:

SEM bez tajemnic #1a Algorytm wyszukiwarki i jego aktualizacje

SEM bez tajemnic #1b Najważniejsze aktualizacje algorytmu Google

SEM bez tajemnic #1c Jak w strategii SEO uwzględnić algorytm i jego aktualizacje?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.