SEM bez tajemnic

SEM bez tajemnic

Brief.pl / Wiedza

Jakość i długoterminowe planowanie to odpowiedź na zmieniające się zasady w wyszukiwarkach internetowych. Grupa robocza SEM działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje cykl filmów „SEM bez tajemnic”, którego celem jest dostarczenie marketerom merytorycznych i technicznych porad z zakresu marketingu w wyszukiwarkach.

-

Grupa Robocza SEM opracowała pilotażowe odcinki porad wideo dedykowanych marketerom, którzy prowadzą działania promocyjne w wyszukiwarkach oraz dla tych, którzy takie działania planują rozpocząć. Na każdym filmie eksperci pracujący w Grupie Roboczej SEM rozprawiają się z kolejnymi wyzwaniami stojącymi przed specjalistami ds. e-marketingu. W pierwszych 3 odcinkach Maciej Gałecki (CEO Bluerank) oraz Marcin Kordowski (CEO S3) opowiadają o tym czym są algorytmy, jak te zmieniają się oraz jak radzić sobie z ciągle modyfikowanymi zasadami gry.

-W codziennej komunikacji z marketerami otrzymujemy wiele pytań. Powtarzanych jest również wiele stereotypów, które regularnie objaśniamy. Poprzez porady wideo chcemy edukować i wyjaśniać wszystko to, co budzi powszechną wątpliwość lub niezrozumienie. Tematy opracowanych odcinków są pochodną tego, co faktycznie interesuje marketerów. Jednocześnie zapraszamy ich do ujawniania nam swoich kolejnych wątpliwości, które będziemy mogli zaadresować.– powiedział Maciej Gałecki, CEO Bluerank oraz szef Grupy Roboczej SEM IAB Polska.

Grupy robocze działające w ramach IAB Polska skupiają specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. W pracach grup roboczych może uczestniczyć każda firma zrzeszona w IAB Polska. Celem prac grup roboczych jest opracowanie m. in.: schematów najlepszych rynkowych standardów, wyników ciekawych badań i case studies, raportów rynkowych.

::

Obejrzyj pierwsze 3 filmy:

SEM bez tajemnic #1a Algorytm wyszukiwarki i jego aktualizacje

SEM bez tajemnic #1b Najważniejsze aktualizacje algorytmu Google

SEM bez tajemnic #1c Jak w strategii SEO uwzględnić algorytm i jego aktualizacje?

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?