Kreatywna rekrutacja BT Skyrise

Brief.pl / Aktualności

Katowicka firma BT Skyrise wpadła na niekonwencjonalny pomysł przeprowadzenia kampanii rekrutacyjnej. Chcąc zachęcić do współpracy młode talenty z dziedziny informatyki, postanowili przeprowadzić akcję promocyjną z udziałem pięknych kobiet.

-

Pojawienie się na śląskich uczelniach atrakcyjnych dziewcząt, ubranych w biało-zielone uniformy personelu pokładowego, wywołało wśród studentów niemałe zamieszanie. Przede wszystkim dlatego, iż akcja promująca staż zawierała w sobie pewną dozę tajemniczości-na pierwszy rzut oka trudno było połączyć stewardessy z branżą informatyczną. Jednak po skontaktowaniu się z numerem telefonu, umieszczonym na wizytówkach rozdawanych przez stewardessy, cel promocji wychodził na jaw: znalezienie ambitnego stażysty, mogącego rozwinąć swe skrzydła przy pomocy specjalistów z BT Skyrise.

 - Dziewczyny zrobiły na uczelni prawdziwą furorę. Większość moich kolegów od razu chciała się z nimi umówić, bo wyglądały jak prawdziwe stewardessy i dodatkowo zachęcały do zdobycia biletów do chmur. Bardzo pomysłowa akcja, z lekkim przymrużeniem oka. Swoją aplikację na staż oczywiście wysłałem – śmieje się Bartek, student informatyki na Politechnice Śląskiej w Gliwicach.

 

Szefowie firmy wierzą w potencjał młodych studentów, gdyż sami zaczynali przygodę z poważnymi zleceniami w branży IT właśnie na studiach. Firma, którą wtedy założyli, nazywała się Reverse-Logic i swoje pierwsze kroki stawiała tworząc oprogramowanie dla serwisów narciarskich. Wraz z kolejnymi zleceniami, ekipa młodych informatyków doskonaliła swoje kompetencje programistyczne oraz metody pracy. Potrzebowała jednak także ludzi o zmyśle biznesowym, co zaowocowało fuzją z firmą nastawioną bardziej rynkowo, tworząc razem z nią TA Group, a później BT Skyrise, w której głównym udziałowcem jest norweska grupa BT Signaal.

- W krótkim czasie, udało nam się wypracować unikalne kompetencje technologiczne przy tworzeniu produktów, co wyróżniło nas na tle konkurencji wśród klientów zagranicznych i pozwoliło na owocną współpracę z kilkoma z nich – tłumaczy Jarosław Pilarczyk, prezes zarządu BT Skyrise.

::

Zobacz również

Plusy dobrych relacji z rekruterem

::

Tworzenie oprogramowania to przede wszystkim praca zespołowa, dlatego też od początku istnienia firmy najcenniejszymi jej aktywami byli zdolni programiści, przeczący obiegowym stereotypom. Przede wszystkim działają oni w małych zespołach informatyków, poświęcając swój czas konkretnemu projektowi. Projektowi, który istnieje nie tylko w przestrzeni wirtualnej, lecz ma przede wszystkim praktyczne zastosowanie jak np. system informacji geoprzestrzennej usprawniający turystom oraz mieszkańcom nawigację na Malcie. 

Mimo, iż sama spółka, w skład której wchodzi BT Skyrise, pochodzi aż z odległej Norwegii, to firma akcentuje swoje śląskie korzenie. Głównie poprzez inwestowanie w kreatywnych programistów, którym umożliwia rozwój na skalę międzynarodowych projektów tworzonych przy współpracy z ekspertami programistycznego świata. Nie zapominajmy też o prywatnej nauce angielskiego czy unikalnej przestrzeni do wypoczynku w biurze przy ul. Dąbrówki w Katowicach. W końcu rozwój firmy dokonuje się dzięki utalentowanym pracownikom oraz inwestowaniu w ich zdolności, a takich na Śląsku przecież nie brakuje. Firma rekrutuje obecnie nie tylko studentów oferując im płatny staż, lecz poszukuje także doświadczonych, kompetentnych informatyków z pasją. Może właśnie na Ciebie czeka pusty fotel programisty w siedzibie BT Skyrise?

Tagi:

BT Skyrise IT

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.