Kreatywna rekrutacja BT Skyrise

Brief.pl / Aktualności

Katowicka firma BT Skyrise wpadła na niekonwencjonalny pomysł przeprowadzenia kampanii rekrutacyjnej. Chcąc zachęcić do współpracy młode talenty z dziedziny informatyki, postanowili przeprowadzić akcję promocyjną z udziałem pięknych kobiet.

-

Pojawienie się na śląskich uczelniach atrakcyjnych dziewcząt, ubranych w biało-zielone uniformy personelu pokładowego, wywołało wśród studentów niemałe zamieszanie. Przede wszystkim dlatego, iż akcja promująca staż zawierała w sobie pewną dozę tajemniczości-na pierwszy rzut oka trudno było połączyć stewardessy z branżą informatyczną. Jednak po skontaktowaniu się z numerem telefonu, umieszczonym na wizytówkach rozdawanych przez stewardessy, cel promocji wychodził na jaw: znalezienie ambitnego stażysty, mogącego rozwinąć swe skrzydła przy pomocy specjalistów z BT Skyrise.

 - Dziewczyny zrobiły na uczelni prawdziwą furorę. Większość moich kolegów od razu chciała się z nimi umówić, bo wyglądały jak prawdziwe stewardessy i dodatkowo zachęcały do zdobycia biletów do chmur. Bardzo pomysłowa akcja, z lekkim przymrużeniem oka. Swoją aplikację na staż oczywiście wysłałem – śmieje się Bartek, student informatyki na Politechnice Śląskiej w Gliwicach.

 

Szefowie firmy wierzą w potencjał młodych studentów, gdyż sami zaczynali przygodę z poważnymi zleceniami w branży IT właśnie na studiach. Firma, którą wtedy założyli, nazywała się Reverse-Logic i swoje pierwsze kroki stawiała tworząc oprogramowanie dla serwisów narciarskich. Wraz z kolejnymi zleceniami, ekipa młodych informatyków doskonaliła swoje kompetencje programistyczne oraz metody pracy. Potrzebowała jednak także ludzi o zmyśle biznesowym, co zaowocowało fuzją z firmą nastawioną bardziej rynkowo, tworząc razem z nią TA Group, a później BT Skyrise, w której głównym udziałowcem jest norweska grupa BT Signaal.

- W krótkim czasie, udało nam się wypracować unikalne kompetencje technologiczne przy tworzeniu produktów, co wyróżniło nas na tle konkurencji wśród klientów zagranicznych i pozwoliło na owocną współpracę z kilkoma z nich – tłumaczy Jarosław Pilarczyk, prezes zarządu BT Skyrise.

::

Zobacz również

Plusy dobrych relacji z rekruterem

::

Tworzenie oprogramowania to przede wszystkim praca zespołowa, dlatego też od początku istnienia firmy najcenniejszymi jej aktywami byli zdolni programiści, przeczący obiegowym stereotypom. Przede wszystkim działają oni w małych zespołach informatyków, poświęcając swój czas konkretnemu projektowi. Projektowi, który istnieje nie tylko w przestrzeni wirtualnej, lecz ma przede wszystkim praktyczne zastosowanie jak np. system informacji geoprzestrzennej usprawniający turystom oraz mieszkańcom nawigację na Malcie. 

Mimo, iż sama spółka, w skład której wchodzi BT Skyrise, pochodzi aż z odległej Norwegii, to firma akcentuje swoje śląskie korzenie. Głównie poprzez inwestowanie w kreatywnych programistów, którym umożliwia rozwój na skalę międzynarodowych projektów tworzonych przy współpracy z ekspertami programistycznego świata. Nie zapominajmy też o prywatnej nauce angielskiego czy unikalnej przestrzeni do wypoczynku w biurze przy ul. Dąbrówki w Katowicach. W końcu rozwój firmy dokonuje się dzięki utalentowanym pracownikom oraz inwestowaniu w ich zdolności, a takich na Śląsku przecież nie brakuje. Firma rekrutuje obecnie nie tylko studentów oferując im płatny staż, lecz poszukuje także doświadczonych, kompetentnych informatyków z pasją. Może właśnie na Ciebie czeka pusty fotel programisty w siedzibie BT Skyrise?

Tagi:

BT Skyrise IT

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.