Jak ruszać się z Getin Mobile

Brief.pl / Inspiracje

Getin Bank i agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowali teledysk promujący aplikację Getin Mobile, umożliwiającą logowanie do systemu bankowego za pomocą zdefiniowanego ruchu. Klip został zmontowany z materiałów zgromadzonych w ramach akcji z interaktywną wiatą przystanku, którą bank zainstalował we Wrocławiu.

-

W marcu na jednym z wrocławskich przystanków została zamontowana gablota AMS, która umożliwiała interaktywną zabawę. Ekran i moduł wbudowane w instalację pozwalały przechodniom zapoznać się z aplikacją Getin Mobile oraz zapraszały do tanecznej ekspresji przy remiksie Jericho zespołu C2C. Dzięki gablocie można było odsłuchać ten utwór i zatańczyć w wiacie przystanku, a występ rejestrowała kamera. Korzystając z wirtualnej klawiatury na dotykowym ekranie, każdy decydował, czy chce, by jego taniec pojawił się w teledysku Getin Banku. Za oprogramowanie nośnika odpowiadała firma Aduma. Pomysłodawcą i wykonawcą całej akcji promocyjnej banku jest agencja 180heartebats + JUNG v. MATT.

::

Zobacz wywiad:

Cannes Lions 2013: Kreatywny strzał od 180heartbeats

::

Getin Bank jako pierwszy w Polsce wykorzystał technologię umożliwiającą włączenie przechodniów w interakcję z przystankową wiatą. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wrocławian, ponad 300 osób wzięło w niej udział. Najlepsze popisy taneczne zostały wykorzystane w wyjątkowym klipie promującym aplikację Getin Mobile. Dostępny w AppStore i Google Play program umożliwia użytkownikom smartfonów logowanie do systemu bankowego za pomocą zdefiniowanego ruchu palcem po ekranie dotykowym, tzw. wężyka. Taneczna akcja w lekki, oryginalny sposób nawiązuje do tej funkcji aplikacji.

Teledysk jest dostępny na kanale Getin Bank w serwisie Youtube. Przy jego tworzeniu agencja 180heartebats + JUNG v. MATT wykorzystała nagrania udostępnione przez uczestników wrocławskiej akcji i animacje w stylu vintage, które nadały klipowi wyjątkowy charakter.

 

- Cała akcja z interaktywnym przystankiem, a następnie powstały klip są doskonałym przykładem na to, że ludzie lubią się angażować, o ile koncept jest po prostu fajny. Doskonale widać również jak prosty może być link pomiędzy produktem, a akcją, by był zrozumiały – powiedział Bartłomiej Walczuk, senior art director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.