Jak ruszać się z Getin Mobile

Brief.pl / Inspiracje

Getin Bank i agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowali teledysk promujący aplikację Getin Mobile, umożliwiającą logowanie do systemu bankowego za pomocą zdefiniowanego ruchu. Klip został zmontowany z materiałów zgromadzonych w ramach akcji z interaktywną wiatą przystanku, którą bank zainstalował we Wrocławiu.

-

W marcu na jednym z wrocławskich przystanków została zamontowana gablota AMS, która umożliwiała interaktywną zabawę. Ekran i moduł wbudowane w instalację pozwalały przechodniom zapoznać się z aplikacją Getin Mobile oraz zapraszały do tanecznej ekspresji przy remiksie Jericho zespołu C2C. Dzięki gablocie można było odsłuchać ten utwór i zatańczyć w wiacie przystanku, a występ rejestrowała kamera. Korzystając z wirtualnej klawiatury na dotykowym ekranie, każdy decydował, czy chce, by jego taniec pojawił się w teledysku Getin Banku. Za oprogramowanie nośnika odpowiadała firma Aduma. Pomysłodawcą i wykonawcą całej akcji promocyjnej banku jest agencja 180heartebats + JUNG v. MATT.

::

Zobacz wywiad:

Cannes Lions 2013: Kreatywny strzał od 180heartbeats

::

Getin Bank jako pierwszy w Polsce wykorzystał technologię umożliwiającą włączenie przechodniów w interakcję z przystankową wiatą. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wrocławian, ponad 300 osób wzięło w niej udział. Najlepsze popisy taneczne zostały wykorzystane w wyjątkowym klipie promującym aplikację Getin Mobile. Dostępny w AppStore i Google Play program umożliwia użytkownikom smartfonów logowanie do systemu bankowego za pomocą zdefiniowanego ruchu palcem po ekranie dotykowym, tzw. wężyka. Taneczna akcja w lekki, oryginalny sposób nawiązuje do tej funkcji aplikacji.

Teledysk jest dostępny na kanale Getin Bank w serwisie Youtube. Przy jego tworzeniu agencja 180heartebats + JUNG v. MATT wykorzystała nagrania udostępnione przez uczestników wrocławskiej akcji i animacje w stylu vintage, które nadały klipowi wyjątkowy charakter.

 

- Cała akcja z interaktywnym przystankiem, a następnie powstały klip są doskonałym przykładem na to, że ludzie lubią się angażować, o ile koncept jest po prostu fajny. Doskonale widać również jak prosty może być link pomiędzy produktem, a akcją, by był zrozumiały – powiedział Bartłomiej Walczuk, senior art director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?