Drugie życie Coca Coli

Brief.pl / Inspiracje

Koncern Coca Cola wychodzi naprzeciw wszystkim, którym na sercu leży dobro naszej planety. Wraz ze studiem reklamowym Ogilvy & Mather China stworzył kampanię, której celem jest wtórne wykorzystanie butelek.

-

Pomysł na kampanię „2nd lives” jest bardzo prosty, a przy tym niezwykle trafny. Coca Cola wyprodukowała 16 nakrętek, które pozwolą wykorzystać zużyte butelki na wiele sposobów. Zaczynając od zabawek dla dzieci, takich jak bańki mydlane i pistolety na wodę, na lampkach i hantlach do ćwiczeń kończąc. Na razie zestawy nakrętek rozdawane są w Tajlandii i Indonezji. Bezużyteczne przedmioty dostaną nowe życie, a marka Coca Cola zyska w oczach konsumentów. Inicjatywa wpisuje się w modny obecnie trend EKO, a  kampania marketingowa oceniana jest przez ekspertów, jako jedna z najlepszych dotychczasowych kampanii zrealizowanych przez koncern, znany przede wszystkim z kultowych świątecznych spotów reklamowych.  

::

Zobacz również

BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

::

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.