...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Drugie życie Coca Coli

Koncern Coca Cola wychodzi naprzeciw wszystkim, którym na sercu leży dobro naszej planety. Wraz ze studiem reklamowym Ogilvy & Mather China stworzył kampanię, której celem jest wtórne wykorzystanie butelek.

Pomysł na kampanię „2nd lives” jest bardzo prosty, a przy tym niezwykle trafny. Coca Cola wyprodukowała 16 nakrętek, które pozwolą wykorzystać zużyte butelki na wiele sposobów. Zaczynając od zabawek dla dzieci, takich jak bańki mydlane i pistolety na wodę, na lampkach i hantlach do ćwiczeń kończąc. Na razie zestawy nakrętek rozdawane są w Tajlandii i Indonezji. Bezużyteczne przedmioty dostaną nowe życie, a marka Coca Cola zyska w oczach konsumentów. Inicjatywa wpisuje się w modny obecnie trend EKO, a  kampania marketingowa oceniana jest przez ekspertów, jako jedna z najlepszych dotychczasowych kampanii zrealizowanych przez koncern, znany przede wszystkim z kultowych świątecznych spotów reklamowych.  

::

Zobacz również

BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

::

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF