Drugie życie Coca Coli

Brief.pl / Inspiracje

Koncern Coca Cola wychodzi naprzeciw wszystkim, którym na sercu leży dobro naszej planety. Wraz ze studiem reklamowym Ogilvy & Mather China stworzył kampanię, której celem jest wtórne wykorzystanie butelek.

-

Pomysł na kampanię „2nd lives” jest bardzo prosty, a przy tym niezwykle trafny. Coca Cola wyprodukowała 16 nakrętek, które pozwolą wykorzystać zużyte butelki na wiele sposobów. Zaczynając od zabawek dla dzieci, takich jak bańki mydlane i pistolety na wodę, na lampkach i hantlach do ćwiczeń kończąc. Na razie zestawy nakrętek rozdawane są w Tajlandii i Indonezji. Bezużyteczne przedmioty dostaną nowe życie, a marka Coca Cola zyska w oczach konsumentów. Inicjatywa wpisuje się w modny obecnie trend EKO, a  kampania marketingowa oceniana jest przez ekspertów, jako jedna z najlepszych dotychczasowych kampanii zrealizowanych przez koncern, znany przede wszystkim z kultowych świątecznych spotów reklamowych.  

::

Zobacz również

BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

::

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.