Idea Bank dumny z nagrody SABRE Awards

Idea Bank dumny z nagrody SABRE Awards

Brief.pl / Aktualności

Idea Bank został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu SABRE Awards - prestiżowego międzynarodowego konkursu dla branży public relations. Jury nagrodziło program „Duma Przedsiębiorcy”, w ramach którego Idea Bank promuje biznesy swoich klientów.

-

W tegorocznej, dziesiątej już edycji konkursu 43-osobowe jury złożone ze specjalistów z branży PR z całego świata rozpatrywało rekordową liczbę 2 400 projektów nadesłanych z 40 różnych krajów. Wśród nagrodzonych obok Idea Banku znalazły się także marki znane na całym świecie: m.in. McDonald’s, BP, LinkedIn, Colgate, Fujitsu, Adidas, Google, Marks & Spencer, Sony, Microsoft i Mastercard.

- „Duma Przedsiębiorcy” to kampania bardzo niestandardowa, która zdecydowanie wyróżnia się na tle działań PR innych podmiotów z sektora finansowego. Również w skali globalnej – mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu Idea Banku. – Banki zwykle budują swój wizerunek w oparciu o oferowane produkty czy usługi, ewentualnie angażują do reklam kolejnych celebrytów. My jako pierwsi postawiliśmy na komunikowanie prawdziwych historii naszych klientów, małych i średnich przedsiębiorców. Dla nich program jest okazją do rozwinięcia biznesów, dla nas – szansą na wypromowanie specyficznego profilu działalności, jakim jest obsługa polskiego sektora MSP.

::

Zobacz również

Nasz klient? Ten, który własnymi rękami napędza gospodarkę

::

 

Nagrody SABRE przyznawane są kampaniom wyjątkowo skutecznie realizującym cele związane z reputacją i zarządzaniem marką. Każdego roku do konkursu spływa ponad 2 tys. zgłoszeń tylko z regionu EMEA (Europa, Środkowy Wschód i Afryka). To czyni SABRE najpopularniejszym, a zarazem najbardziej prestiżowym konkursem w branży public relations.

Nagroda SABRE jest już piątą, jaką na przestrzeni ostatniego półrocza Idea Bank zdobył za kampanię „Duma Przedsiębiorcy”. Program został już doceniony w polskich konkursach: KTR i Impactor oraz międzynarodowych: Hermes Creative i BMA B2. W konkursie SABRE Idea Bank zwyciężył w kategorii „Usługi finansowe”. Pokonał tym samym czwórkę pozostałych finalistów, wśród których znaleźli się: polski Getin Bank, szwedzki SBAB Bank, rumuński OTP Bank Romania i brytyjski unbiased.co.uk.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.