Gwiazdy marketingu w Białymstoku

Gwiazdy marketingu w Białymstoku

Brief.pl / Patronaty

Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem nowych mediów będzie tematem konferencji „E-commerce Workshop #1 Białystok 2014”, która odbędzie się w dniach 27-28 czerwca w Centrum Nowoczesnego Kształcenia Politechniki Białostockiej.

-

Uczestnicy spotkają się m.in. z autorem popularnych książek o marketingu, Pawłem Tkaczykiem oraz z przedstawicielami wielu uznanych w kraju marek, takich jak Koszulkowo.com, Fokus Smarter Analytics, LeadBullet, GO.PL, czy agencji interaktywnych Infinity Group, Sensis, White Bits. Głównym partnerem medialnym przedsięwzięcia jest magazyn BRIEF, twórca platformy na rzecz budowania silnych marek regionów „Brief for Poland”.

Konferencja skierowana jest głównie do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W trakcie wykładów zainteresowani będą mogli posłuchać licznych prelekcji oraz dołączyć do dyskusji dotyczących m.in.: budowania wizerunku marki, znaczenia content marketingu, roli wideo w promocji on-line, trendów w technologiach mobilnych, czy zwiększania zaangażowania.

W ramach pierwszego dnia konferencji zostanie przeprowadzony panel dyskusyjny, będący częścią projektu „Brief for Poland”.

- W trakcie debaty skupimy się na temacie współpracy władz regionalnych z biznesem i młodymi ludźmi. Współpracy, której efektem ma być stworzenie warunków do budowy silnych marek – mówi Paweł Tadejko, koordynator konferencji.

Drugiego dnia odbędą się warsztaty prowadzone w dwóch blokach tematycznych: e-commerce i media społecznościowe. Będzie kompleksowo o działaniach w e-commerce, analityce internetowej, aktywności w mediach społecznościowych na małą i dużą skalę, znaczeniu kanału mobilnego w e-commerce, czy o aspektach prawnych przetwarzania danych osobowych.

Dodatkowo uczestnicy będą mieli okazję zapoznania się ze szczegółami programu „Horyzont 2020", największego w historii Unii Europejskiej programu finansowania badań naukowych i innowacji.

Organizator zaprasza także osoby zainteresowane możliwościami pozyskania funduszy na e-commerce w perspektywie unijnej 2014-2020, o których opowie dyr. Departamentu Funduszy Regionalnych z Urzędu Marszałkowskiego – Daniel Górski.

Wydarzenie organizują wspólnie Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego oraz Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.

Program oraz więcej szczegółów można znaleźć na stronie konferencji:

http://ecws.pl/

::

W imieniu redakcji Brief zapraszamy serdecznie do Białegostoku!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.