Gwiazdy marketingu w Białymstoku

Gwiazdy marketingu w Białymstoku

Brief.pl / Patronaty

Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem nowych mediów będzie tematem konferencji „E-commerce Workshop #1 Białystok 2014”, która odbędzie się w dniach 27-28 czerwca w Centrum Nowoczesnego Kształcenia Politechniki Białostockiej.

-

Uczestnicy spotkają się m.in. z autorem popularnych książek o marketingu, Pawłem Tkaczykiem oraz z przedstawicielami wielu uznanych w kraju marek, takich jak Koszulkowo.com, Fokus Smarter Analytics, LeadBullet, GO.PL, czy agencji interaktywnych Infinity Group, Sensis, White Bits. Głównym partnerem medialnym przedsięwzięcia jest magazyn BRIEF, twórca platformy na rzecz budowania silnych marek regionów „Brief for Poland”.

Konferencja skierowana jest głównie do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W trakcie wykładów zainteresowani będą mogli posłuchać licznych prelekcji oraz dołączyć do dyskusji dotyczących m.in.: budowania wizerunku marki, znaczenia content marketingu, roli wideo w promocji on-line, trendów w technologiach mobilnych, czy zwiększania zaangażowania.

W ramach pierwszego dnia konferencji zostanie przeprowadzony panel dyskusyjny, będący częścią projektu „Brief for Poland”.

- W trakcie debaty skupimy się na temacie współpracy władz regionalnych z biznesem i młodymi ludźmi. Współpracy, której efektem ma być stworzenie warunków do budowy silnych marek – mówi Paweł Tadejko, koordynator konferencji.

Drugiego dnia odbędą się warsztaty prowadzone w dwóch blokach tematycznych: e-commerce i media społecznościowe. Będzie kompleksowo o działaniach w e-commerce, analityce internetowej, aktywności w mediach społecznościowych na małą i dużą skalę, znaczeniu kanału mobilnego w e-commerce, czy o aspektach prawnych przetwarzania danych osobowych.

Dodatkowo uczestnicy będą mieli okazję zapoznania się ze szczegółami programu „Horyzont 2020", największego w historii Unii Europejskiej programu finansowania badań naukowych i innowacji.

Organizator zaprasza także osoby zainteresowane możliwościami pozyskania funduszy na e-commerce w perspektywie unijnej 2014-2020, o których opowie dyr. Departamentu Funduszy Regionalnych z Urzędu Marszałkowskiego – Daniel Górski.

Wydarzenie organizują wspólnie Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego oraz Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.

Program oraz więcej szczegółów można znaleźć na stronie konferencji:

http://ecws.pl/

::

W imieniu redakcji Brief zapraszamy serdecznie do Białegostoku!

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.