Gwiazdy marketingu w Białymstoku

Gwiazdy marketingu w Białymstoku

Brief.pl / Patronaty

Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem nowych mediów będzie tematem konferencji „E-commerce Workshop #1 Białystok 2014”, która odbędzie się w dniach 27-28 czerwca w Centrum Nowoczesnego Kształcenia Politechniki Białostockiej.

-

Uczestnicy spotkają się m.in. z autorem popularnych książek o marketingu, Pawłem Tkaczykiem oraz z przedstawicielami wielu uznanych w kraju marek, takich jak Koszulkowo.com, Fokus Smarter Analytics, LeadBullet, GO.PL, czy agencji interaktywnych Infinity Group, Sensis, White Bits. Głównym partnerem medialnym przedsięwzięcia jest magazyn BRIEF, twórca platformy na rzecz budowania silnych marek regionów „Brief for Poland”.

Konferencja skierowana jest głównie do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W trakcie wykładów zainteresowani będą mogli posłuchać licznych prelekcji oraz dołączyć do dyskusji dotyczących m.in.: budowania wizerunku marki, znaczenia content marketingu, roli wideo w promocji on-line, trendów w technologiach mobilnych, czy zwiększania zaangażowania.

W ramach pierwszego dnia konferencji zostanie przeprowadzony panel dyskusyjny, będący częścią projektu „Brief for Poland”.

- W trakcie debaty skupimy się na temacie współpracy władz regionalnych z biznesem i młodymi ludźmi. Współpracy, której efektem ma być stworzenie warunków do budowy silnych marek – mówi Paweł Tadejko, koordynator konferencji.

Drugiego dnia odbędą się warsztaty prowadzone w dwóch blokach tematycznych: e-commerce i media społecznościowe. Będzie kompleksowo o działaniach w e-commerce, analityce internetowej, aktywności w mediach społecznościowych na małą i dużą skalę, znaczeniu kanału mobilnego w e-commerce, czy o aspektach prawnych przetwarzania danych osobowych.

Dodatkowo uczestnicy będą mieli okazję zapoznania się ze szczegółami programu „Horyzont 2020", największego w historii Unii Europejskiej programu finansowania badań naukowych i innowacji.

Organizator zaprasza także osoby zainteresowane możliwościami pozyskania funduszy na e-commerce w perspektywie unijnej 2014-2020, o których opowie dyr. Departamentu Funduszy Regionalnych z Urzędu Marszałkowskiego – Daniel Górski.

Wydarzenie organizują wspólnie Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego oraz Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.

Program oraz więcej szczegółów można znaleźć na stronie konferencji:

http://ecws.pl/

::

W imieniu redakcji Brief zapraszamy serdecznie do Białegostoku!

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.