wp - grudzien 2016

Drugi konkurs "TEN by Fotolia 3" rozstrzygnięty!

Drugi konkurs "TEN by Fotolia 3" rozstrzygnięty!

Brief.pl / Aktualności

Drugi konkurs inspirowany majowym projektem kolekcji TEN by Fotolia „Clean Inside” został rozstrzygnięty. Zwycięzcami zostali Anuska Palacio Garcia w kategorii fotograficznej oraz Toni López Enrique w kategorii graficznej.

-

Pierwszy konkurs TEN by Fotolia spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony kreatywnej społeczności TEN. Drugi, majowy konkurs był inspirowany pracą „Clean Inside” autorstwa włoskiej fotografki Lucii Giacani oraz polskiego projektanta Mateusza Chmury aka MatCloud. Tym razem wyzwanie miało nieco inny charakter. Nacisk został położony bardziej na tematykę, niż specyfikę techniczną. Biorący udział w konkursie graficy i fotografowie zostali poproszeni o stworzenie pracy obrazującej temat „Zdrowie 2.0”.

::

Zobacza też:

Fotolia dostępna na iPada!

::

Po raz kolejny różnorodność i oryginalność zgłoszonych prac w obydwóch kategoriach wywarła duże wrażenie na jury, jednocześnie stawiając ich przed trudnym zadaniem wyboru tylko 2 zwycięzców. 

Anuska Palacio Garcia Fotolia TEN

 

Toni López Enrique wygrał m. in. tablet Wacom Intuos Pro M, drukarkę Roland Versa Studio BN-20, voucher Exaprint o wartości 200 euro, 3-miesięczną subskrypcję Adobe Creative Cloud oraz roczny abonament Fotolia. Anuska Palacio Garcia zdobyła 3-miesięczną subskrypcję Adobe Creative Cloud, reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb, voucher Exaprint o wartości 200 euro oraz 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com.

Kolejny projekt Kolekcji TEN dostępny będzie 10 lipca, a konkurs kreatywny na nim oparty na nim startuje już 12 lipca.

::

Zobacza też:

Mobilna Fotolia

::

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.