Drugi konkurs "TEN by Fotolia 3" rozstrzygnięty!

Drugi konkurs "TEN by Fotolia 3" rozstrzygnięty!

Brief.pl / Aktualności

Drugi konkurs inspirowany majowym projektem kolekcji TEN by Fotolia „Clean Inside” został rozstrzygnięty. Zwycięzcami zostali Anuska Palacio Garcia w kategorii fotograficznej oraz Toni López Enrique w kategorii graficznej.

-

Pierwszy konkurs TEN by Fotolia spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony kreatywnej społeczności TEN. Drugi, majowy konkurs był inspirowany pracą „Clean Inside” autorstwa włoskiej fotografki Lucii Giacani oraz polskiego projektanta Mateusza Chmury aka MatCloud. Tym razem wyzwanie miało nieco inny charakter. Nacisk został położony bardziej na tematykę, niż specyfikę techniczną. Biorący udział w konkursie graficy i fotografowie zostali poproszeni o stworzenie pracy obrazującej temat „Zdrowie 2.0”.

::

Zobacza też:

Fotolia dostępna na iPada!

::

Po raz kolejny różnorodność i oryginalność zgłoszonych prac w obydwóch kategoriach wywarła duże wrażenie na jury, jednocześnie stawiając ich przed trudnym zadaniem wyboru tylko 2 zwycięzców. 

Anuska Palacio Garcia Fotolia TEN

 

Toni López Enrique wygrał m. in. tablet Wacom Intuos Pro M, drukarkę Roland Versa Studio BN-20, voucher Exaprint o wartości 200 euro, 3-miesięczną subskrypcję Adobe Creative Cloud oraz roczny abonament Fotolia. Anuska Palacio Garcia zdobyła 3-miesięczną subskrypcję Adobe Creative Cloud, reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb, voucher Exaprint o wartości 200 euro oraz 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com.

Kolejny projekt Kolekcji TEN dostępny będzie 10 lipca, a konkurs kreatywny na nim oparty na nim startuje już 12 lipca.

::

Zobacza też:

Mobilna Fotolia

::

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.