Drugi konkurs "TEN by Fotolia 3" rozstrzygnięty!

Drugi konkurs "TEN by Fotolia 3" rozstrzygnięty!

Brief.pl / Aktualności

Drugi konkurs inspirowany majowym projektem kolekcji TEN by Fotolia „Clean Inside” został rozstrzygnięty. Zwycięzcami zostali Anuska Palacio Garcia w kategorii fotograficznej oraz Toni López Enrique w kategorii graficznej.

-

Pierwszy konkurs TEN by Fotolia spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony kreatywnej społeczności TEN. Drugi, majowy konkurs był inspirowany pracą „Clean Inside” autorstwa włoskiej fotografki Lucii Giacani oraz polskiego projektanta Mateusza Chmury aka MatCloud. Tym razem wyzwanie miało nieco inny charakter. Nacisk został położony bardziej na tematykę, niż specyfikę techniczną. Biorący udział w konkursie graficy i fotografowie zostali poproszeni o stworzenie pracy obrazującej temat „Zdrowie 2.0”.

::

Zobacza też:

Fotolia dostępna na iPada!

::

Po raz kolejny różnorodność i oryginalność zgłoszonych prac w obydwóch kategoriach wywarła duże wrażenie na jury, jednocześnie stawiając ich przed trudnym zadaniem wyboru tylko 2 zwycięzców. 

Anuska Palacio Garcia Fotolia TEN

 

Toni López Enrique wygrał m. in. tablet Wacom Intuos Pro M, drukarkę Roland Versa Studio BN-20, voucher Exaprint o wartości 200 euro, 3-miesięczną subskrypcję Adobe Creative Cloud oraz roczny abonament Fotolia. Anuska Palacio Garcia zdobyła 3-miesięczną subskrypcję Adobe Creative Cloud, reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb, voucher Exaprint o wartości 200 euro oraz 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com.

Kolejny projekt Kolekcji TEN dostępny będzie 10 lipca, a konkurs kreatywny na nim oparty na nim startuje już 12 lipca.

::

Zobacza też:

Mobilna Fotolia

::

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.