Content Marketing: powstała grupa robocza w IAB Polska

Content Marketing: powstała grupa robocza w IAB Polska

Brief.pl / Aktualności

W maju IAB Polska powołało do życia grupę roboczą content marketingu. Priorytetowym celem członków grupy będzie stworzenie Praktycznego Przewodnika Content Marketingu.

-

29 maja, w siedzibie IAB Polska, została powołana grupa robocza ds. content marketingu w skład której weszli przedstawiciele agencji oraz wydawców. Przez najbliższe tygodnie grupa będzie pracować nad Przewodnikiem Content Marketingu, który ma usystematyzować wiedzę na temat marketingu treści i stać się wyznacznikiem standardów działań content marketingowych. Inicjatorem grupy jest spółka LeadBullet S.A.

Content Marketing jest jednym z kluczowych obszarów współczesnej komunikacji, jednocześnie w Polsce na dynamicznym, ale wczesnym etapie rozwoju, co wiąże się z pewnym brakiem standaryzacji prowadzonych działań w tym obszarze. W związku z tym, zdecydowaliśmy się we współpracy z innymi członkami IAB Polska stworzyć dokument, który mamy nadzieję będzie pewnego rodzaju kompasem dla marketerów odpowiadających za kreację i promocję treści marek w sieciinformuje Włas Chorowiec, prezes i założyciel LeadBullet S.A. oraz szef grupy.

W dalszych planach grupa będzie pracowała nad projektami, których celem jest edukacja rynku na temat content marketingu i promowanie dobrych praktyk w tym obszarze.

::

LeadBullet podbija Wschód

::

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.