Content Marketing: powstała grupa robocza w IAB Polska

Content Marketing: powstała grupa robocza w IAB Polska

Brief.pl / Aktualności

W maju IAB Polska powołało do życia grupę roboczą content marketingu. Priorytetowym celem członków grupy będzie stworzenie Praktycznego Przewodnika Content Marketingu.

-

29 maja, w siedzibie IAB Polska, została powołana grupa robocza ds. content marketingu w skład której weszli przedstawiciele agencji oraz wydawców. Przez najbliższe tygodnie grupa będzie pracować nad Przewodnikiem Content Marketingu, który ma usystematyzować wiedzę na temat marketingu treści i stać się wyznacznikiem standardów działań content marketingowych. Inicjatorem grupy jest spółka LeadBullet S.A.

Content Marketing jest jednym z kluczowych obszarów współczesnej komunikacji, jednocześnie w Polsce na dynamicznym, ale wczesnym etapie rozwoju, co wiąże się z pewnym brakiem standaryzacji prowadzonych działań w tym obszarze. W związku z tym, zdecydowaliśmy się we współpracy z innymi członkami IAB Polska stworzyć dokument, który mamy nadzieję będzie pewnego rodzaju kompasem dla marketerów odpowiadających za kreację i promocję treści marek w sieciinformuje Włas Chorowiec, prezes i założyciel LeadBullet S.A. oraz szef grupy.

W dalszych planach grupa będzie pracowała nad projektami, których celem jest edukacja rynku na temat content marketingu i promowanie dobrych praktyk w tym obszarze.

::

LeadBullet podbija Wschód

::

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.