wp - grudzien 2016

Dorota Rzeszutek w Endorfina Events

Dorota Rzeszutek w Endorfina Events

Brief.pl / Ludzie

Endorfina Events podpisała umowę z Dorotą Rzeszutek, która od 1 lipca 2014 roku rozpocznie pracę w agencji jako business development director. Nawiązanie współpracy z Rzeszutek jest wynikiem dynamicznego rozwoju agencji oraz strategicznymi planami spółki związanymi z poszerzaniem oferty o nowe kompetencje.

-

Dorota Rzeszutek, dotychczas dyrektor zarządzająca EM LAB, w endorfina events będzie odpowiedzialna za: zwiększenie portfolio usług w zakresie działań eventowych, rozwijanie nowych kompetencji spółki (pierwszym krokiem w tym kierunku było stworzenie studio graficznego) oraz nadzór nad działaniami sprzedażowymi agencji.

 

- Obecność Doroty w naszym zespole jest kolejnym krokiem, po niedawnym awansie Michała Kalety na stanowisko dyrektora operacyjnego, w realizacji szerokiej strategii rozwoju endorfina events. Michał odpowiada za działania operacyjne, a więc za traffic prac bieżących zespołu produkcji eventowej. Od niedawna zarządza także procesem związanym z ofertowaniem, czyli pracami zespołu kreatywnego, w tym nowopowstałym studio graficznym. Dorota Rzeszutek będzie zaś odpowiadać za dotarcie do nowych klientów oraz poszerzanie kompetencji wynikające z coraz większego zainteresowania usługami na płaszczyznach innych niż eventowe – wyjaśnia Agnieszka Sołtysiak, partner zarządzająca w Endorfina Events.

 

- Ostatnie lata to okres bardzo dynamicznego wzrostu endorfina events, zarówno na poziomie przychodów i zysków, jak również organicznego rozwoju naszej firmy - obecnie stanowimy 17-osobowy zespół. Przyszedł czas by zrobić kolejny krok - mówimy tu m.in. o projektach autorskich oraz rozbudowaniu kompetencji agencji. Z naszych obserwacji wynika, że żadna z firm w branży eventowej w Polsce nie posiada czegoś na kształt działu R&D, który jest odpowiedzialny tylko za rozszerzanie zakresu działań firmy. Dorota Rzeszutek to jedna z niewielu osób na rynku z tak dużym doświadczeniem eventowym i jednocześnie kompetencjami pozwalającymi na zarządzanie nowymi strukturami w firmie” – uzupełnia Maciej Ledzion, partner zarządzający Endorfina Events.

Dorota Rzeszutek z branżą marketingową związana jest od 2003 roku. W EM LAB pracowała od 2005 roku, od czerwca 2013 roku pełni funkcję dyrektora zarządzającego.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.