Dorota Rzeszutek w Endorfina Events

Dorota Rzeszutek w Endorfina Events

Brief.pl / Ludzie

Endorfina Events podpisała umowę z Dorotą Rzeszutek, która od 1 lipca 2014 roku rozpocznie pracę w agencji jako business development director. Nawiązanie współpracy z Rzeszutek jest wynikiem dynamicznego rozwoju agencji oraz strategicznymi planami spółki związanymi z poszerzaniem oferty o nowe kompetencje.

-

Dorota Rzeszutek, dotychczas dyrektor zarządzająca EM LAB, w endorfina events będzie odpowiedzialna za: zwiększenie portfolio usług w zakresie działań eventowych, rozwijanie nowych kompetencji spółki (pierwszym krokiem w tym kierunku było stworzenie studio graficznego) oraz nadzór nad działaniami sprzedażowymi agencji.

 

- Obecność Doroty w naszym zespole jest kolejnym krokiem, po niedawnym awansie Michała Kalety na stanowisko dyrektora operacyjnego, w realizacji szerokiej strategii rozwoju endorfina events. Michał odpowiada za działania operacyjne, a więc za traffic prac bieżących zespołu produkcji eventowej. Od niedawna zarządza także procesem związanym z ofertowaniem, czyli pracami zespołu kreatywnego, w tym nowopowstałym studio graficznym. Dorota Rzeszutek będzie zaś odpowiadać za dotarcie do nowych klientów oraz poszerzanie kompetencji wynikające z coraz większego zainteresowania usługami na płaszczyznach innych niż eventowe – wyjaśnia Agnieszka Sołtysiak, partner zarządzająca w Endorfina Events.

 

- Ostatnie lata to okres bardzo dynamicznego wzrostu endorfina events, zarówno na poziomie przychodów i zysków, jak również organicznego rozwoju naszej firmy - obecnie stanowimy 17-osobowy zespół. Przyszedł czas by zrobić kolejny krok - mówimy tu m.in. o projektach autorskich oraz rozbudowaniu kompetencji agencji. Z naszych obserwacji wynika, że żadna z firm w branży eventowej w Polsce nie posiada czegoś na kształt działu R&D, który jest odpowiedzialny tylko za rozszerzanie zakresu działań firmy. Dorota Rzeszutek to jedna z niewielu osób na rynku z tak dużym doświadczeniem eventowym i jednocześnie kompetencjami pozwalającymi na zarządzanie nowymi strukturami w firmie” – uzupełnia Maciej Ledzion, partner zarządzający Endorfina Events.

Dorota Rzeszutek z branżą marketingową związana jest od 2003 roku. W EM LAB pracowała od 2005 roku, od czerwca 2013 roku pełni funkcję dyrektora zarządzającego.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.