Idea Expert: nowy wizerunek online

Idea Expert: nowy wizerunek online

Brief.pl / Aktualności

Agencja GoldenSubmarine zrealizowała nową strategię obecności online pośrednika finansowego Idea Expert. Agencja przygotowała m.in. narzędzia dla partnerów współpracujących z firmą oraz do komunikacji z klientami.

-

Serwis www.partnerzy.ideaexpert.pl to szeroko rozbudowana, innowacyjna platforma z programem lojalnościowym przygotowanym dla partnerów biznesowych współpracujących z Idea Expert. Jej użytkownicy mogą m.in. korzystać z e-learningu, bazy plików i materiałów dodatkowych oraz konkursów. Każdy partner może przygotować własną stronę www, na której przedstawi swój profil oraz ofertę.

- Przygotowując platformę dla naszych partnerów biznesowych postawiliśmy przede wszystkim na to, aby wszystko, czego potrzebują, znalazło się w jednym miejscu. Zależało nam na tym, aby w łatwy sposób mogli korzystać z zawartości merytorycznej serwisu. - mówi Paulina Werczyńska, dyrektor marketingu, Idea Expert. Serwis www.partnerzy.ideaexpert.pl jest dziś chyba najbardziej rozbudowanym tego typu narzędziem na rynku, a w naszych planach jest jego dalszy rozwój zgodny z potrzebami korzystających. dodaje Werczyńska.

::

Content marketing: infografika

::

W ramach współpracy, GoldenSubmarine przygotowała także serwis www.ideaexpert.pl, który służy do komunikacji z klientem. Użytkownicy znajdą w nim szczegółowo przedstawioną ofertę produktową firmy, a także informacje na jej temat.

Obydwa serwisy zostały przygotowane w technologii responsive web design. Dzięki czemu ich użytkownicy mogą korzystać z nich zarówno na komputerze, tablecie czy smartfonie.

W drugiej połowie roku agencja GoldenSubmarine przygotuje dla IdeaExpert także kampanię skierowaną do klienta bezpośredniego.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.