Idea Expert: nowy wizerunek online

Idea Expert: nowy wizerunek online

Brief.pl / Aktualności

Agencja GoldenSubmarine zrealizowała nową strategię obecności online pośrednika finansowego Idea Expert. Agencja przygotowała m.in. narzędzia dla partnerów współpracujących z firmą oraz do komunikacji z klientami.

-

Serwis www.partnerzy.ideaexpert.pl to szeroko rozbudowana, innowacyjna platforma z programem lojalnościowym przygotowanym dla partnerów biznesowych współpracujących z Idea Expert. Jej użytkownicy mogą m.in. korzystać z e-learningu, bazy plików i materiałów dodatkowych oraz konkursów. Każdy partner może przygotować własną stronę www, na której przedstawi swój profil oraz ofertę.

- Przygotowując platformę dla naszych partnerów biznesowych postawiliśmy przede wszystkim na to, aby wszystko, czego potrzebują, znalazło się w jednym miejscu. Zależało nam na tym, aby w łatwy sposób mogli korzystać z zawartości merytorycznej serwisu. - mówi Paulina Werczyńska, dyrektor marketingu, Idea Expert. Serwis www.partnerzy.ideaexpert.pl jest dziś chyba najbardziej rozbudowanym tego typu narzędziem na rynku, a w naszych planach jest jego dalszy rozwój zgodny z potrzebami korzystających. dodaje Werczyńska.

::

Content marketing: infografika

::

W ramach współpracy, GoldenSubmarine przygotowała także serwis www.ideaexpert.pl, który służy do komunikacji z klientem. Użytkownicy znajdą w nim szczegółowo przedstawioną ofertę produktową firmy, a także informacje na jej temat.

Obydwa serwisy zostały przygotowane w technologii responsive web design. Dzięki czemu ich użytkownicy mogą korzystać z nich zarówno na komputerze, tablecie czy smartfonie.

W drugiej połowie roku agencja GoldenSubmarine przygotuje dla IdeaExpert także kampanię skierowaną do klienta bezpośredniego.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.