Idea Expert: nowy wizerunek online

Idea Expert: nowy wizerunek online

Brief.pl / Aktualności

Agencja GoldenSubmarine zrealizowała nową strategię obecności online pośrednika finansowego Idea Expert. Agencja przygotowała m.in. narzędzia dla partnerów współpracujących z firmą oraz do komunikacji z klientami.

-

Serwis www.partnerzy.ideaexpert.pl to szeroko rozbudowana, innowacyjna platforma z programem lojalnościowym przygotowanym dla partnerów biznesowych współpracujących z Idea Expert. Jej użytkownicy mogą m.in. korzystać z e-learningu, bazy plików i materiałów dodatkowych oraz konkursów. Każdy partner może przygotować własną stronę www, na której przedstawi swój profil oraz ofertę.

- Przygotowując platformę dla naszych partnerów biznesowych postawiliśmy przede wszystkim na to, aby wszystko, czego potrzebują, znalazło się w jednym miejscu. Zależało nam na tym, aby w łatwy sposób mogli korzystać z zawartości merytorycznej serwisu. - mówi Paulina Werczyńska, dyrektor marketingu, Idea Expert. Serwis www.partnerzy.ideaexpert.pl jest dziś chyba najbardziej rozbudowanym tego typu narzędziem na rynku, a w naszych planach jest jego dalszy rozwój zgodny z potrzebami korzystających. dodaje Werczyńska.

::

Content marketing: infografika

::

W ramach współpracy, GoldenSubmarine przygotowała także serwis www.ideaexpert.pl, który służy do komunikacji z klientem. Użytkownicy znajdą w nim szczegółowo przedstawioną ofertę produktową firmy, a także informacje na jej temat.

Obydwa serwisy zostały przygotowane w technologii responsive web design. Dzięki czemu ich użytkownicy mogą korzystać z nich zarówno na komputerze, tablecie czy smartfonie.

W drugiej połowie roku agencja GoldenSubmarine przygotuje dla IdeaExpert także kampanię skierowaną do klienta bezpośredniego.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.