Konferencja Network Session Lublin

Konferencja Network Session Lublin

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji Network Session Lublin, która odbędzie się 15 maja na Wydziale Ekonomicznym UMCS w Lublinie. Jest to wydarzenie, którego tematem przewodnim jest rola Internetu we współczesnym świecie biznesu.

-

Celem konferencji jest promowanie wiedzy z zakresu personal brandingu, e-biznesu i szeroko pojętej przedsiębiorczości. Wydarzenie rozpocznie się o godz. 10 w Auli Wydziału Ekonomicznego UMCS w Lublinie. W harmonogramie przewidziano serię wykładów na temat przedsiębiorczości i prowadzenia działalności w internecie. W przerwach pomiędzy wykładami planowane są sesje networkingowe, umożliwiające nawiązanie kontaktów biznesowych.

Od godziny 15:00 odbywać się będą równolegle dwie ścieżki szkoleniowe. Pierwsza z nich dotyczyć będzie dynamicznie rozwijającej się dziedziny, jaką jest Personal Branding. Na ten temat wypowiedzą się znani blogerzy oraz specjaliści od kreowania wizerunku. Druga ścieżka szkoleniowa pt. E-biznes dotykać będzie problematyki szans i zagrożeń wynikających z prowadzenia działalności internetowej. Prelegenci odpowiedzą na pytanie „Jak efektywnie wykorzystać Internet jako narzędzie prowadzenia nowoczesnej firmy?”.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.