Konferencja Network Session Lublin

Konferencja Network Session Lublin

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji Network Session Lublin, która odbędzie się 15 maja na Wydziale Ekonomicznym UMCS w Lublinie. Jest to wydarzenie, którego tematem przewodnim jest rola Internetu we współczesnym świecie biznesu.

-

Celem konferencji jest promowanie wiedzy z zakresu personal brandingu, e-biznesu i szeroko pojętej przedsiębiorczości. Wydarzenie rozpocznie się o godz. 10 w Auli Wydziału Ekonomicznego UMCS w Lublinie. W harmonogramie przewidziano serię wykładów na temat przedsiębiorczości i prowadzenia działalności w internecie. W przerwach pomiędzy wykładami planowane są sesje networkingowe, umożliwiające nawiązanie kontaktów biznesowych.

Od godziny 15:00 odbywać się będą równolegle dwie ścieżki szkoleniowe. Pierwsza z nich dotyczyć będzie dynamicznie rozwijającej się dziedziny, jaką jest Personal Branding. Na ten temat wypowiedzą się znani blogerzy oraz specjaliści od kreowania wizerunku. Druga ścieżka szkoleniowa pt. E-biznes dotykać będzie problematyki szans i zagrożeń wynikających z prowadzenia działalności internetowej. Prelegenci odpowiedzą na pytanie „Jak efektywnie wykorzystać Internet jako narzędzie prowadzenia nowoczesnej firmy?”.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.