Platige Image z okazji 25-lecia wolnych wyborów

Platige Image z okazji 25-lecia wolnych wyborów

Brief.pl / Aktualności

Z okazji 25-lecia wolnych wyborów, podczas 51 KFPP w Opolu odbędzie się trzygodzinny spektakl muzyczno-taneczny 25 lat! Wolność - kocham i rozumiem!. Za oprawę graficzną odpowiedzialna jest spółka Platige Image, w ostatnim czasie znana m.in. ze spotów reklamowych zrealizowanych dla BBC, promujących transmisję z Igrzysk Olimpijskich w Soczi. Koncert odbył się 8 czerwca, a transmisję można było oglądać na antenie TVP.

-

Widowisko będzie nawiązywało do 25-lecia wolnych wyborów. Platige Image odpowiada za wykonanie oprawy ponad trzygodzinnego koncertu. Reżyserem przedstawienia jest Konrad Smuga, reżyserem po stronie Platige Image jest Szymon Pawlik, art directorem Mateusz Goll. Za produkcję odpowiada Marek Jankowski.

- Niezwykle ważna historia 25 lat wolności została opowiedziana za pomocą czasem zaskakująco dobranych utworów, z których każdy był przez nas niezależnie interpretowany - mówi Mateusz Goll. -  Z racji długości przedstawienia, żeby nie przytłoczyć widza, należało unikać zamykania się w jednej stylistyce. Postawiliśmy na zróżnicowanie, starając się aby w miarę możliwości każdy utwór zaskakiwał i niósł nowe treści.

Produkcja zostanie zrealizowana na siedmiu ekranach. Zastosowano w niej wiele technik: od shootu (podczas przygotowań nagrywano zarówno tancerzy, postaci, jak i ujęcia efektowe), poprzez motion designowe animacje 2d, aż po pełną animację 3d.

 Platige Image

Platige Image 

- Realizacji warstwy wizualnej tak ważnego koncertu towarzyszyło wiele głębokich emocji - dodaje Szymon Pawlik. - Przygotowanie zróżnicowanej, często bardzo abstrakcyjnej oprawy do około 40 piosenek, wszystkich wyjść prowadzących a także czołówki telewizyjnej było sporym przedsięwzięciem, ale wydaje mi się że powstała zupełnie nowa jakość na polskim rynku opraw widowisk telewizyjnych.

 Realizacja oprawy wizualnej dla TVP to element długofalowej strategii Platige Image, która ma na celu zwiększenie zaangażowania się w segmencie produkcji telewizyjnych: opraw, czołówek, widowisk i programów.

::

Wikingowie: spot od Platige Image

::

 Spektakl 25 lat! Wolność - kocham i rozumiem! ze specjalną oprawą graficzną, przygotowaną przez Platige Image poprowadzą: Małgorzata Kożuchowska i Adam Woronowicz, a wyreżyseruje Konrad Smuga. Artystom gali jubileuszowej na scenie towarzyszyć będzie Polska Orkiestra Radiowa. Transmisja odbędzie się 8 czerwca; pierwsza część koncertu - 20:30; druga część - 22:30 oczywiście w TVP1.

Platige Image

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?