Kolorowa kampania Bambino

Brief.pl / Inspiracje

Firma St. Majewski, producent kredek Bambino, z okazji swoich 125 urodzin zdecydował się na nietypową kampanię, której elementem był konkurs plastyczny, o motywie przewodnim „Kolorowy świat Bambino”. 125 najlepszych prac zostało umieszczonych na bilbordach w ośmiu polskich miastach.

-

Szkoły, które zgłosiły udział w konkursie otrzymały ozdobione rysunkami paczki zawierające przybory do pracy, a powstawanie części dzieł zostało uwiecznione na filmiku wideo. Marka spytała również młodych artystów o to, co jest najważniejsze w rysowaniu.

Billboardy z rysunkami dzieci będzie można oglądać do końca czerwca w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Chorzowie i we Wrocławiu. Częścią kreacji jest przymocowana do tablicy billboardowej kredka Bambino, w skali 21:1, wykonana przez Biuro Podróży Reklamy.

Działania te są częścią kampanii „Kolory Każdego Dzieciństwa”, za której koncepcję oraz całościową realizację zarówno w obszarze offline, jak i online odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Kampania obejmuje takie działania jak: crowdsourcing, niestandardowe OOH, social media marketing i video advertising na YouTube. Agencja przygotowała również nowe jubileuszowe logo producenta. Marka wraz z agencją planują kolejne niestandardowe działania, które będą na bieżąco publikowane na profilu Facebook. Biuro Podróży Reklamy odpowiada za obsługę marki Bambino od lutego 2014 roku. Projekt realizuje Katarzyna Dyrcz.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.