Kolorowa kampania Bambino

Brief.pl / Inspiracje

Firma St. Majewski, producent kredek Bambino, z okazji swoich 125 urodzin zdecydował się na nietypową kampanię, której elementem był konkurs plastyczny, o motywie przewodnim „Kolorowy świat Bambino”. 125 najlepszych prac zostało umieszczonych na bilbordach w ośmiu polskich miastach.

-

Szkoły, które zgłosiły udział w konkursie otrzymały ozdobione rysunkami paczki zawierające przybory do pracy, a powstawanie części dzieł zostało uwiecznione na filmiku wideo. Marka spytała również młodych artystów o to, co jest najważniejsze w rysowaniu.

Billboardy z rysunkami dzieci będzie można oglądać do końca czerwca w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Chorzowie i we Wrocławiu. Częścią kreacji jest przymocowana do tablicy billboardowej kredka Bambino, w skali 21:1, wykonana przez Biuro Podróży Reklamy.

Działania te są częścią kampanii „Kolory Każdego Dzieciństwa”, za której koncepcję oraz całościową realizację zarówno w obszarze offline, jak i online odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Kampania obejmuje takie działania jak: crowdsourcing, niestandardowe OOH, social media marketing i video advertising na YouTube. Agencja przygotowała również nowe jubileuszowe logo producenta. Marka wraz z agencją planują kolejne niestandardowe działania, które będą na bieżąco publikowane na profilu Facebook. Biuro Podróży Reklamy odpowiada za obsługę marki Bambino od lutego 2014 roku. Projekt realizuje Katarzyna Dyrcz.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?