#InstagramCannes

#InstagramCannes

Brief.pl / Aktualności

Instagram ogłosił, że szykuje otwarcie wystawy La Galerie d’Instagram, będącej częścią Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Festiwal co roku gromadzi kreatywnych profesjonalistów z całego świata, a dzięki Instagramowi, każdy ma szansę stać się częścią tego przedsięwzięcia.

-

Wystawa La Galerie d’Instagram będzie w całości kolekcją zdjęć opublikowanych przez społeczność serwisu. Instagram postanowił ogłosić konkurs, skierowany do jego użytkowników oraz marek z całego świata, w którym nagrodą jest zaprezentowanie wybranego przez jury zdjęcia na wystawie. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest dodanie hashtagu #InstagramCannes do maksymalnie trzech zdjęć swojego autorstwa. Prace należy zgłaszać do 13 czerwca. Trzy najciekawsze fotografie zostaną opublikowane w Cannes, a także pojawią się na blogu Instagram for Business. Dodatkową nagrodą dla zwycięzców będzie aparat Leica C wraz z zestawem podróżnym. Wyniki konkursu poznamy 15 czerwca.

::

Przeczytaj też:

Czas na Instagram!

Biżuteria z Instagrama

::

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.