#InstagramCannes

#InstagramCannes

Brief.pl / Aktualności

Instagram ogłosił, że szykuje otwarcie wystawy La Galerie d’Instagram, będącej częścią Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Festiwal co roku gromadzi kreatywnych profesjonalistów z całego świata, a dzięki Instagramowi, każdy ma szansę stać się częścią tego przedsięwzięcia.

-

Wystawa La Galerie d’Instagram będzie w całości kolekcją zdjęć opublikowanych przez społeczność serwisu. Instagram postanowił ogłosić konkurs, skierowany do jego użytkowników oraz marek z całego świata, w którym nagrodą jest zaprezentowanie wybranego przez jury zdjęcia na wystawie. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest dodanie hashtagu #InstagramCannes do maksymalnie trzech zdjęć swojego autorstwa. Prace należy zgłaszać do 13 czerwca. Trzy najciekawsze fotografie zostaną opublikowane w Cannes, a także pojawią się na blogu Instagram for Business. Dodatkową nagrodą dla zwycięzców będzie aparat Leica C wraz z zestawem podróżnym. Wyniki konkursu poznamy 15 czerwca.

::

Przeczytaj też:

Czas na Instagram!

Biżuteria z Instagrama

::

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.