Startup Gym: polskie projekty technologiczne

Startup Gym: polskie projekty technologiczne

Brief.pl / Patronaty

Startup Gym to inicjatywa, umożliwiająca kontakt inwestorów z ciekawymi polskimi projektami ze świata internetu oraz IT. Podczas czerwcowego spotkania w Warszawie zostało zaprezentowanych trzydzieści startupów, spośród których jury wybrało trzy najbardziej interesujące pomysły. Wydarzenie dało szansę twórcom projektów na zestawienie własnych wizji z wymaganiami inwestorów.

-

Pierwsze miejsce przypadło w udziale ekipie AudioTrip, startupowi zajmującemu się tworzeniem mobilnych przewodników po najciekawszych atrakcjach turystycznych różnych regionów. Na drugim stopniu podium stanął zespół 4Screens, skupiający się na rozwoju multiplatformowego narzędzia do tworzenia i zarządzania interaktywnymi kanałami telewizyjnymi. Trzecie miejsce zajął projekt Case I Want, umożliwiający stworzenie własnego telefonicznego etui za pomocą internetu oraz druku 3D.

::

Zobacz również:

Google Campus: centrum dla startupów w Warszawie

::

Prócz prezentacji startupów imprezę wzbogaciła obecność ponad dwudziestu dużych inwestorów oraz wystąpienia partnerów (Keycon.pl, Wspólnicy.pl, CloudOx, Noerr, myPhone) i gości – Tomasza Machały (redaktor naczelny naTemat.pl) oraz Łukasza Misiukanisa, prezesa zarządu Socializer S.A., spółki wartej niemal sto milionów złotych.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.