Polacy w finale Imagine Cup!

Polacy w finale Imagine Cup!

Brief.pl / Technologie

Po raz kolejny Polacy zostali docenieni przez jury konkursu Imagine Cup, organizowanego przez Microsoft. Zespół Power of Vision z Politechniki Rzeszowskiej znalazł się w grupie 13 najlepszych drużyn w kategorii World Citizenship. W lipcu studenci będą walczyć o wygraną podczas finału w Seatlle.

-

Polski zespół, w którego skład wchodzą: Sylwia Perykasza, Norbert Pisz, Daniel Pomianek i Tomasz Pleśniak, przedstawił projekt, o nazwie Face Controller. System jest dedykowany osobom niepełnosprawnym, które za pomocą ruchów głowy, mimiki twarzy i głosu mogą sterować działaniami komputera. Na rynku są już dostępne podobne rozwiązania, ale Face Controller wyróżnia między innymi dużo niższa cena. Do budowy systemu został wykorzystany kontroler ruchu Kinect, urządzenie zaprojektowane przez Microsoft, będące elementem konsoli do gier.

 

Do finału zakwalifikowało się 35 drużyn, wybranych spośród 170 półfinalistów. Konkurs podzielony został na trzy kategorie: projekty społeczne, gry oraz innowacje. Imagine Cup jest jednym z największych międzynarodowych konkursów technologicznych. Zakwalifikowanie do finału daje uczestnikom możliwość rozwijania umiejętności w tworzeniu oprogramowania, a także stworzenia profesjonalnego biznes planu.

Trzymamy kciuki za Power of Vision!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.