Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Co najchętniej czytaliście w minionym tygodniu na stronie Brief.pl?

-

Sposób na dobre CV managera

CV jest wizytówką kandydata. Powinno nie tylko opisywać jego kompetencje oraz doświadczenie, ale też przekonywać, że jego właściciel jest odpowiednią osobą na dane stanowisko. Zyskuje to dodatkowe znaczenie, kiedy aplikujemy na stanowisko menedżerskie. Wówczas uzasadnienie naszej kandydatury powinno wynikać nie tylko z nazwy dotychczasowego obszaru działań, ale i z ogólnego charakteru wysyłanego dokumentu aplikacyjnego. Konsultanci z firmy doradztwa personalnego Experis podpowiadają w jaki sposób należy go prawidłowo przygotować.

::

Specjalista od komunikacji - zawód stresujący

Zawód specjalisty od komunikacji regularnie pojawia się w rankingach najbardziej stresujących zawodów świata. Brakuje jednak opracowania, które zgłębiłoby problem i dostarczyło odpowiedzi na liczne nurtujące branżę pytania. Według ankiety, którą Procontent Communication przeprowadził wspólnie z redakcją Proto.pl blisko 90 proc. badanych uznało, że praca PR-owca jest stresująca.

::

Dokąd zmierza marketing?

Digital marketing rośnie w siłę, co potwierdza badanie Wyzwania CMO 2014, zrealizowane przez Microsoft, we współpracy z IAB Polska. Już jedna trzecia dyrektorów marketingu w Polsce przeznacza ponad połowę budżetu marketingowego na działania w kanałach elektronicznych. Mniejsze znaczenie mają takie narzędzia, jak organizacja wydarzeń, czy marketing bezpośredni. Jak rozwija się marketing i jakie stoją przed nim wyzwania?

::

Cyfrowa biblioteka to jest to!

Wydawanie e-booków i działalność na tym rynku to nie kaszka z mleczkiem. Niedawno przekonał się o tym jeden z globalnych gigantów technologicznych – Sony. Japończycy zdecydowali o wycofaniu z amerykańskiego rynku swojego czytnika książek elektronicznych – Sony Reader – i zamknięciu księgarni Reader Store. Konkurencja ze strony Amazonu i Barnes & Noble okazała się zbyt silna. Jeśli Amerykanie chcą kupować e-booki, to wolą to robić w bardziej znanych miejscach. Są jednak też tacy czytelnicy, którzy niekoniecznie chcą posiadać książki na własność. Wolą zapłacić za dostęp do nich.

::

E-komunikacja: podsumowanie

Druga edycja konferencji e-komunikacja już za nami. Po raz kolejny udało nam się zgromadzić ekspertów ds. marketingu i reklamy, którzy podzielili się z naszymi gośćmi wiedzą na temat nowych trendów w komunikacji z klientami. Konferencję zwieńczyła debata na temat content marketingu.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.